obey-robots.txt
27 Mei 2016, 14:12
Navigatie
Ledenenquête
Na de fusie met UPC is Ziggo,

gelijk gebleven
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, gelijk gebleven 26% [23 stemmen]
26% [23 stemmen]

slechter geworden
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, slechter geworden 57% [51 stemmen]
57% [51 stemmen]

duurder geworden
Ledenenquête: Na de fusie met UPC is Ziggo, duurder geworden 17% [15 stemmen]
17% [15 stemmen]

Stemmen: 89
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30-05-2015

Enquête-archief
Haal meer uit Usenet
Supernews Newsgroups
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken

Wachttijd monteur

Janvg
Sinds gisteren geen internetverbinding. Klantenservice gebeld. Blijkt dat mijn modem stuk is. Helaas heeft men problemen met leveren van nieuwe modems. Monteur kan pas dinsdag (6 werkdagen!!!!!) komen. Dus 6 dagen geen internet en telefoon. Krijg bij klanten"service" niemand anders te spreken dan callcenter medewerker. Drie keer gebeld zonder resultaat. 1 Keer ruim een uur in wacht gehangen omdat ik doorverbonden zou worden. Derde keer zeer onheus behandeld door medewerker. Voelt machteloos omdat je geen mogelijkheid hebt om in contact te komen met Ziggo. Na 20 jaar klant besloten om over te stappen naar andere provider.
Iemand een tip welke actie ik nog kan ondernemen?

MisterSenseo
Erg vervelend maar een kapot apparaat is wat het is.
Als een leverancier dan ook nog eens verstek laat gaan is dat dubbel.
Als het dan zo druk is dat de eerste mogelijk voor een monteur dan 3 werkdagen !!! ( don-vrij-ma ) is, dan is het frustrerend, ja.
Ik heb het Webcareteam hierop geattendeerd, misschien kunnen zij het proces versnellen.
Tot die tijd, denk aan je hart, je hebt er maar één en geniet van het mooie weer, zoals we dat deden toen er nog geen internet bestond....... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 draadloos via 5 Ghz WiFi verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Zippo
Ik heb een bericht van Webcare ontvangen. Ze gaan uitzoeken of er iets mogelijk is.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

MisterSenseo
Zippo schreef:

Ik heb een bericht van Webcare ontvangen. Ze gaan uitzoeken of er iets mogelijk is.

ClapClapClapClapClapClap
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 draadloos via 5 Ghz WiFi verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wachttijd monteur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen Klacht over Ziggo 2 18-02-2016 14:33
Monteur komt AL 6 dagen na storingsmelding Klacht over Ziggo 4 15-01-2016 21:59
installatie door monteur Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 2 10-07-2015 19:36
Monteur Klacht over Ziggo 2 12-06-2014 13:24
Nog geen monteur desondanks belofte! Klacht over Ziggo 5 15-07-2013 19:04
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Gilex00:16:40
MisterSenseo01:06:58
Zippo01:30:19
kezeltje05:11:04
Senna2205:22:49
Justin2306:58:50
Matty09:04:02
Bitfreak19:12:34
Desmark 1 dag
BMP 1 dag
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16-05-2016 22:00
steam ineens geblokkeerd

19-02-2016 19:00
Hoe kan ik mijn ip veranderen op een cisco router?

03-02-2016 15:17
Momenteel is er een storing met Mijn Ziggo, je kunt geen wachtwoord resetten of nieuwe accounts maken.

03-02-2016 15:15
Het is een stuk later geworden dan 23.30 uur voor velen. Volgens Ziggo zelf om 05.45.

02-02-2016 23:41
Storing van de Email servers is verholpen om 23.30 op 02--2-2016!

Vergelijkers