obey-robots.txt
04 December 2016, 23:18
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken

Wachttijd monteur

Janvg
Sinds gisteren geen internetverbinding. Klantenservice gebeld. Blijkt dat mijn modem stuk is. Helaas heeft men problemen met leveren van nieuwe modems. Monteur kan pas dinsdag (6 werkdagen!!!!!) komen. Dus 6 dagen geen internet en telefoon. Krijg bij klanten"service" niemand anders te spreken dan callcenter medewerker. Drie keer gebeld zonder resultaat. 1 Keer ruim een uur in wacht gehangen omdat ik doorverbonden zou worden. Derde keer zeer onheus behandeld door medewerker. Voelt machteloos omdat je geen mogelijkheid hebt om in contact te komen met Ziggo. Na 20 jaar klant besloten om over te stappen naar andere provider.
Iemand een tip welke actie ik nog kan ondernemen?
 
MisterSenseo
Erg vervelend maar een kapot apparaat is wat het is.
Als een leverancier dan ook nog eens verstek laat gaan is dat dubbel.
Als het dan zo druk is dat de eerste mogelijk voor een monteur dan 3 werkdagen !!! ( don-vrij-ma ) is, dan is het frustrerend, ja.
Ik heb het Webcareteam hierop geattendeerd, misschien kunnen zij het proces versnellen.
Tot die tijd, denk aan je hart, je hebt er maar één en geniet van het mooie weer, zoals we dat deden toen er nog geen internet bestond....... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Zippo
Ik heb een bericht van Webcare ontvangen. Ze gaan uitzoeken of er iets mogelijk is.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
MisterSenseo
Zippo schreef:

Ik heb een bericht van Webcare ontvangen. Ze gaan uitzoeken of er iets mogelijk is.



ClapClapClapClapClapClap
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijdt maar wij vinden van niet hoor !

Ziggo Connect & Play TV Complete/Internet Max 200/20 Mbit-Horizon SMT-G6400 bedraad via thuisnetwerk verbonden met Horizon Mediabox SMT-G7400, werkend als switch/accesspoint, verbonden aan Dlink DIR825 als router achter Ubee EVM320B...... Wink

Voor de beste draadloze resultaten met Atheros WLAN kaarten, Windows auto update uit en hier of hier de beste drivers downloaden.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wachttijd monteur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
snelheid monteur? Klacht over Ziggo 8 29-11-2016 09:20
wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen Klacht over Ziggo 2 18-02-2016 14:33
Monteur komt AL 6 dagen na storingsmelding Klacht over Ziggo 4 15-01-2016 21:59
installatie door monteur Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 2 10-07-2015 19:36
Monteur Klacht over Ziggo 2 12-06-2014 13:24
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| emiliovisser01:52:32
| buijs01:55:48
| Zippo03:06:51
| Bitfreak03:52:18
| kezeltje05:13:13
| MisterSenseo05:23:21
| Matty08:52:56
| Desmark09:28:56
| Black Tiger09:34:37
| jlebbink09:47:32
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan