obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Cisco Modem epc3925 werkt slecht
meult
Mijn modem werkt al tijden slecht en nu heb ik begrepen dat er de laatste tijd problemen zijn met dit modem. Dit werd mij verteld door de technische dienst. Ik zie deze storing echter nergens op de Ziggo site of hier op het forum. Is hier iets van bekend?
 
Black Tiger
Nee daar is mij in elk geval niets van bekend en ik heb zelf ook een Cisco EPC3925.

Welk probleem heb je precies meer, wat werkt er slecht? Misschien dat we je kunnen helpen.
Greetings, Black Tiger
 
meult
regelmatig kan hij een adres niet vinden, vervolgens gaat het weer even goed enz. Alvast bedankt voor je antwoord
 
Black Tiger
Dat lijkt op een DNS probleem. Is dit op alle apparatuur van toepassing of slechts op 1 computer?
Heb je ook een idee hoe lang dat "even" is dat het goed gaat". Is dat een paar uur of eerder een paar dagen (misschien de leasetijd)?

Wat o.a. wel eens wil helpen is ipv6 uitschakelen op de pc.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco Modem epc3925 werkt slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Advertentie