obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Knetteren c.q. rare geluiden
gabriel1949
Beste deskundigen,

Wat kan het zijn dat eerst men tv omstreeks 9.15 uur (met regelmaat-enkele weken geleden) een knetterend geluid gaf en daarna enkele dagen dat het bleef maar helemaal de geest gaf.

Maar nu, zet er een ander scherm op en begint het weer zo nu en dan te knetteren.

Laptop via Spotify - begint nu ook al rare kuren te maken.

Het was altijd goed, na gedonder met tv scherm de boel een paar keer opgestart en dat met tussenpauzen van dagen.

is er iets nieuw of veranderd hier in huis - nee, ook geen andere apparatuur hier in het appartement.

Ergens kan me het niks schelen dat die tv kapot is, maar nog geen 6 jaar oud, dat zij dan zo, maar nu ook de Laptop Aspire V3-772G die net een jaar in dienst is begint rare geluiden te maken vrees ik toch..... muziek komt via Dolby Home Theater en dat is toch van goede kwaliteit.

Maar ook de app. op de Note 3 (SM-T905) die heeft zins weken problemen met de App. van Tuneln Radio Pro (werkt via de Wi-Fi) en om de haverklap is het signaal weg .....

vreemd allemaal, daarom
 
MisterSenseo
Nou, als ik het zo lees, met al die verschillende apparatuur..............ik zou als de bliksem uw energiemaatschappij bellen en het stroomcircuit laten doormeten !
Ik krijg sterk het vermoeden dat er een piek-stroom optreedt, danwel omhoog, danwel omlaag.........
Goed klinkt het sowieso niet.
Het zou het kunnen verklaren dat het na opnieuw starten even goed gaat, maar bij verkeerde stroom danwel spanning krijgt het modem dus foute stroom waardoor de overdracht inderdaad kan wegvallen, het is dan net of de adapter van het modem stuk is, zo moet je het je voorstellen.
Dit is hoe ik het zie, misschien zijn er anderen die andere ideën hebben......... Wink

In elk geval succes ermee,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Knetteren c.q. rare geluiden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Rare bug Klacht over Ziggo : 2 05-08-2014
rare modem ( die Ubee draadloos ) Algemeen : 10 06-01-2013
EVM320b - rare IP-range 94.211.xxx.xxx Algemeen : 4 24-01-2012
rare snelheid!!! Snelheid : 3 10-02-2010
Advertentie