obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go
Zippo
Alle Ziggo klanten kunnen vanaf vandaag met Replay TV gemakkelijk TV-programma’s tot 7 dagen terug kijken op hun smartphone, tablet, laptop of PC. Via Horizon Go bepaalt de klant zelf wanneer hij een programma bekijkt. Thuis blijven voor een programma is met Replay TV op Horizon Go niet meer nodig. Tot nu toe hadden alleen Ziggo klanten met een Horizon TV abonnement en Horizon Mediabox deze mogelijkheid.


Vrijwel alle programma’s zonder extra kosten terugkijken met Replay TV
Met Replay TV start je een programma direct vanaf het begin als het al begonnen is, of je kijkt programma’s van de afgelopen week makkelijk terug via Horizon Go. Je kunt een programma dat je gemist hebt eenvoudig opzoeken in de TV-gids op Horizon Go.

De voordelen die Replay TV biedt:
  • Gemakkelijk te bedienen, direct beschikbaar
  • Zonder extra kosten beschikbaar voor alle Ziggo klanten
  • Groot aantal zenders en programma’s in hoge beeldkwaliteit


De mogelijkheden van Replay TV van Ziggo:
  1. Content: Circa 80% van de programma’s van alle beschikbare zenders, waaronder NPO, RTL en SBS
  2. Zenders: Tot wel 62, waarvan 34 zenders HD (incl NPO/RTL/SBS), overig SD
  3. Prijs: Inbegrepen in abonnement, niet apart betalen voor programma, ook niet voor de commerciële zenders zoals RTL en SBS
  4. Doorspoelen: Is mogelijk, behalve bij RTL en SBS
  5. Beschikbaarheid: Meteen na start uitzending tot 7 dagen terug

(Alles in vet is onderscheidend ten opzichte van andere providers)


Online tv-kijken met Horizon Go heeft de toekomst
Via Horizon Go zijn in totaal tot wel 100 zenders te zien, binnen- of buitenshuis, met een internetverbinding of via een mobiele 3G/4G verbinding. In deze gratis app en op de website horizon.tv is Replay TV dus nu voor alle klanten toegevoegd als mogelijkheid. De Horizon Go app is er zowel in iOS- als Android-versie.

Bron Ziggo persbericht.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Oh da's wel nice dat het ook op de PC kan.
Gelijk even gebruik van maken. Smile
Greetings, Black Tiger
 
dvdh
Hé, wanneer was dat nou gepost? Wink
 
Black Tiger
Ja en als het een grap zou zijn dan was het al weggehaald want vandaag is het 2 april. Zojuist dus via de pc gekeken naar Kassa die vanavond op TV is geweest.
Dus ja de post-datum is misschien wel verdacht, maar de inhoud is in elk geval geen 1 april grap.Wink
Greetings, Black Tiger
 
dvdh
Sorry Black Tiger, de mail van de snelheidsverhoging kwam ook al binnen op 1-4 maar evengoed mijn modem gereset. Dat werkte in eerste instantie niet. Te mooi om waar te zijn was mijn eerste gedachte. Nu weer deze post. Na jouw reactie heb ik ook gekeken op mijn telefoon en replay tv werkt bij mij ook. Dus weer mijn modem gereset en de snelheidsverhoging werkt ook! Nogmaals sorry voor mijn scepsis.
 
Black Tiger
Oh je hoeft geen sorry te zeggen hoor, als ik dat had meegemaakt wat jij nu vertelt had ik er ook wel even scheef naar gekeken hoor.
Met de snelheidsverhoging vertrouwde ik in eerste instantie ook niet helemaal. Smile
In elk geval fijn te horen dat het nu wel werkt naar wens bij je.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie