obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli!
Black Tiger
Per 1 juli gaat de stekker uit syfy en 13th street.
Gingen per 1 juni 2015 in het oude upc gebied de zenders al van de kabel, per 1 juli 2016 is het ook afgelopen bij de rest van Ziggo.
Tevens stopt ook de zender Animax vernamen wij uit goede bron.

Omdat men per 1 juli dus het grootste deel van de nederlandse markt is kwijt geraakt, wegen de baten niet meer op tegen de kosten en trekt men bij NBCuniversal de stekker er uit voor de nederlandse markt.
Een reden van het stoppen van de Nederlandse distributie van 13TH Street en Syfy geeft NBCUniversal niet.
Bronnen melden Totaal TV echter dat het stoppen van doorgifte in het hele Ziggo-verzorgingsgebied hiermee te maken heeft.

Dus dank je wel Ziggo. NOT!!Frown

Bron: TotaalTV.
Greetings, Black Tiger
 
Zippo
Tijd dus om het achterhaalde concept van keuzepakketten met meerendeel onzinnige zenders los te laten. Je ziet wat het kapot maakt.
Ik pleit voor betalen per zender. (naast een liefst ongecodeerd basispakket)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
gawnieskens
dat is mooi klote ! Juist op 13th street waren mooie series te zien ipv die bagger aan herhalingen en onnozele spelshows op de andere meukzenders.
ik zou inderdaad voor de optie gaan om zelf een zenderpakket samen te stellen via ziggo en zelf te bepalen wat ik per maand kwijt wil zijn om goede programma's te zien.Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
13TH Street, Syfy en E! weg bij oude UPC klanten, blijft bij Ziggo Ziggo nieuws : 3 10-05-2015
Zenders verdwijnen... Klacht over Ziggo : 6 02-02-2014
Advertentie