obey-robots.txt
09 December 2016, 18:22
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Van analog naar digi ontvanst

nl3prc
Hoi

Mijn moeder kijkt nog steeds analog maar ik wil het naar digi zetten ze heeft nu een abo met alleen TV en Bellen van 30,20 euro
nou is mijn vraag welke zenders zou ze onvangen met alleen tv basis als ze zowiezo iets onvangt via de digi ontvanger en moet ze dan ook nog een smartcard registreren op haar accound of zijn die basis kanalen ook zonder card digitaal te ontvangen.
Zowel waarom dan niet

Zippo
TV basis heet TV Standaard, klik nog wel even TV Standaard aan voor de juiste lijst.
Alleen NL 1 is zonder smartcard te ontvangen. Ziggo heeft in tegenstelling tot b.v. Caiway gekozen om ook het basispakket via de smartcard te laten lopen. Je hebt dus een digitale ontvanger extra nodig of een tv met CI+ decoder waar de smartcard in gaat.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

nl3prc
Als ik het goed begrijp moet ze dan naast tv standaard ook tv Royaal erbij om eurosport twee te kunnen zien. Wat ze nu niet kan

maar wat kost dat extra royaal pakket eigenlijk dat is me niet helemaal duidelijk.

Denk wel dat ik ga voor een tv met ingebouwde CI+ decoder
Zowel waarom dan niet

Zippo
TV Royaal kost 9,95 per maand, zie de link (het staat rechts op de pagina)
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Black Tiger
Denk wel dat ik ga voor een tv met ingebouwde CI+ decoder

In dat geval wel goed opletten dat de TV ook de Ziggo CI+ module ondersteund, die je overigens naast de smartcard ook los moet aanschaffen.
Greetings, Black Tiger

nl3prc
Ik ga gewoon naar combi hier in Den Helder die weet er alles van en komen hem nog gewoon thuis afleveren en installeren.
Zowel waarom dan niet

Black Tiger
Nou kijk eens aan, toppie, da's nog eens ouderwetse goede service!
Greetings, Black Tiger

nl3prc
Gaat weer goed met de ziggo site kan niet eens inloggen op mijnziggo
Zowel waarom dan niet

Black Tiger
Yep ziet er uit als een storing, hopelijk tijdelijk.
Greetings, Black Tiger

nl3prc
Ik las net bij het zoeken naar een smartcard dat je ze bij ziggo niet meer kan registreren klopt dit.
Wat heb je dan nog aan een tv met dvb C+ module
Zowel waarom dan niet

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van analog naar digi ontvanst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen 43 15-08-2016 15:42
Bekabeling UBEE3200 naar Horizon mediabox Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. 7 01-07-2016 22:02
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde Ziggo nieuws 7 06-05-2016 22:21
Ziggo verhoogt snelheid 120Mbit/s-abonnementen naar 150Mbit/s Snelheid 10 14-03-2016 14:32
streaming van Ipad naar TV Analoge radio of televisie storing 12 15-11-2015 22:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo< 5 mins
| ArieBuu00:22:38
| Zippo01:18:28
| Desmark04:29:14
| Tomar05:54:30
| Black Tiger06:02:25
| knilleske06:18:49
| gerrelle07:42:17
| Gilex07:47:30
| kezeltje08:51:36
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan