obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Horizon gebruiken als harde schijf voor films
Chrisis
Mijn vorige (samsung) ziggo decoder kon ik los gebruiken als harddisk zodat ik op centreparcs mijn eigen opgenomen films kon kijken, dus zonder dat je op die locatie een ziggo verbinding hebt.. Is dat ook mogelijk met de horizon box?
 
MisterSenseo
Als het goed is wel, voor zover ik weet komen de opgenomen programma's op de ingebouwde harde schijf te staan.
De Horizon Box is ook een Samsung decoder dus je zou zeggen dat het op dezelfde manier moet werken.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon gebruiken als harde schijf voor films', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Advertentie