obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet
ABKtje
Ik probeer al geruime tijd in mijn cisco modemrouter te komen met ipadres 192.168.0.1.
Dit lukt dus steeds niet. Staat niet in bridge modus, reset heb ik al gedaan. Geprobeerd zowel vanuit firefox als internet explorer. Iemand de ultieme tip?
 
grumsel
Probeer eens 192.168.178.1. Als dat ook niet werkt type je het commando ipconfig in een command prompt. Dan zie je daar het "default gateway address" staan en dat is meestal het adres van je modem.
 
ABKtje
Super bedankt! De 2e optie werkt en nu weet ik 't correcte adres...iets anders dus
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie