obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Verhuizing
Jeffrey12
Recentelijk ben ik verhuisd en heb deze verhuizing doorgegeven aan Ziggo. Per 6 okt zou ik op internet worden aangesloten. Aangezien ik bij een eerdere verhuizing tegen wat problemen aanliep heb ik 5 okt gebeld met de klantenservice om te informeren of het correct in het systeem stond opgenomen. Volgens de medewerker die ik sprak stond het er juist in. 6 okt echter geen internet. Wederom gebeld met de klantenservice die meldde dat er een fout in het systeem stond en dat er een monteur zou worden ingepland voor 7 okt. 7 okt echter nog steeds geen signaal. Wederom gebeld en de klantenservice meldde dat er buiten in het kastje het signaal actief zou moeten worden gemaakt. Dit was echter nog niet gebeurd wegens een fout in het systeem en hij zou een aanvraag voor de monteur indienen die 10 okt zou worden opgepakt. 10 okt nog steeds geen signaal en wederom gebeld. Klantenservice meldde dat er een monteur zou worden gestuurd maar dat er op 18 okt pas tijd was.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
verhuizing van modem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 31-07-2016
Perfecte verhuizing Opleveringsproblemen : 3 02-04-2013
verhuizing duurt lang, wordt niet geinformeerd Klacht over Ziggo : 4 07-06-2011
geen telefoon na verhuizing Storing : 4 07-03-2011
Advertentie