obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Wifi
Matty
welke adapter zit er in je laptop ?

merk type en in je werk laptop ?
 
enscity
in mijn prive laptop (Lenovo yoga 2 13) zit de Intel (R) Dual Band Wireless - AC7260.

in mijn laptop van het werk (Dell Latitude E7470) zit de Intel (R) Dual Band Wireless - AC8260.
 
Matty
Tja beide kaarten zouden snelheid moeten kunnen halen theoretisch...

wifi blijft altijd lastig..
 
enscity
wat ik gek vind is het wifi patroon bij speedtest, zie bijgevoegd bestand, dat na twee seconden loopt snelheid sterk terug. Dit is steeds het geval. wat irritant is, is dat enige tijd geleden de snelheid stabiel was conform contract (200mb).
enscity voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Matty
Dat terug lopen in begin van de test kan vele oorzaken hebben, misschien dat de laptop even druk is met zichzelf en daardoor de informatie niet snel genoeg kan verwerken, kan duiden wifi signaal, echt dit kan meerdere oorzaken hebben en is lastig om zo te zeggen : ligt hieraan of daaraan..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie