obey-robots.txt
08 December 2016, 07:01
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

internet+telefoon

Hefaistos
Ik zit al 3 weken zonder internet en telefoon na het omruilen van een ubee voor een technicolor.
De monteur heeft alles aangesloten en wilde hem activeren. toen ging het fout.
Storing met India, Vanavond omruilen dan werkt het.Dus niet
Er is bij ziggo niemand die kan vertellen wat er aan de hand is, "ze zijn aan het zoeken"
Na 2 weken zelf steeds naar ziggo bellen is er eindelijk iemand die mij wel om de paar dagen terug wil bellen.
Maar tot op heden nog steeds niets en niemand weet waarom.
Mijn voorstel, opheffen en nieuwe klant maken gaf volgens een medewerker teveel administratief werk, dat deden ze niet
 
Black Tiger
Dat is wel bijzonder lang en inderdaad een vreemd probleem.
Ik heb webcare op je probleem gewezen, hopelijk kunnen zij meer/sneller iets voor je betekenen!
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Dat zou mij ten zeerste verbazen.
als ik met 1200, via de telefoon van de buren anders kost het een gods vermogen, bel weten ze echt niet wat de storing is en wanneer het opgelost is.
Verder als de medewerker van 1200 kom je ook echt niet.
Mad
Na 4 weken kan ik het bij de geschillen commissie voorleggen.
 
Black Tiger
Als je 1200 belt kom je veelal bij een door Ziggo ingehuurde helpdesk zoals 24-help terecht i.p.v. Ziggo zelf.
De Webcare medewerkers zitten een stapje hoger dan de "normale" helpdesk medewerkers, kunnen wat meer en zijn ook van Ziggo zelf.
Ik zou zeggen probeer geef ze de kans, we hebben hier al vaker mooie resultaten middels Webcare. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Bedankt voor de info.
We wachten nog een weekje.
Wat ik wel vindt is dat de communicatie in zulke gevallen erg te wensen overlaat.
Je zou verwachten dat ziggo zelf contact op zou nemen en afwikkelen en niet door een willekeurig callcenter die dus geen info kunnen leveren.
 
Hefaistos
Betalen gaat perfect december is al afgeschreven, nu nog internet en telefoon werkend zien te krijgenHelpless
 
Hefaistos
al iets van webcare gehoort ? Ik nog niet
 
Black Tiger
Wij horen daar niets van, ze komen met enige regelmaat op het forum kijken en behandelen en reageren dan meteen in het bericht alhier.

Ter hun verdediging kan ik wel zeggen dat ze het druk hebben want er zijn meerdere forums waar ze bezig zijn en daarnaast ook nog op Facebook.
Als je Facebook hebt kun je de klacht daar ook nog eens uitzetten. Soms wil dat wel eens helpen, maar niet altijd, want zoals gezegd.... het is druk.
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Jij toch bedankt voor de reactie, ik ga toch nog maar eens met 1200 bellen via de telefoon van de buren.
 
Hefaistos
Webcare hoor je ook niets van, dus maar weer 1200 gebeld 25-11-2016.
Wonderwel blijk de mijnheer iets verder te kijken en vindt dat mijn oude modem nog steeds geregistreerd staat. Hij heeft aanpassingen gedaan en verwacht dat het binnen 72 werkuren, dus niet het weekend, allemaal weer zal werken.
We hopen op morgen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet+telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo 6 25-09-2016 02:20
Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi Klacht over Ziggo 26 13-08-2016 22:48
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:18:59
| Black Tiger05:45:35
| fblemans07:34:30
| Puma08:06:31
| Matty08:13:22
| Zippo10:19:31
| Bitfreak11:20:40
| emiliovisser11:37:23
| buijs11:42:39
| Justin2313:07:20
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan