obey-robots.txt
08 December 2016, 07:01
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Klantenservice ZIGGO dood???

sjaak1
Wacht nu al meer dan een week op een reactie van de Klantenservice/Helpdesk van Ziggo op mijn 'schriftelijke' vragen over mijn Ziggo inlogcodes. Heb inmiddels 447 minuten aan de tele-
foon 'gehangen' met de Helpdesk en NOG STEEDS zijn alle medewerkers bezet...???
Heb tussendoor wel enkele keren moeten ophangen omdat de batterij van de telefoon het uiteraard niet zo lang volhield. Heb inmiddels wel al voor meer dan 50 euro gebeld...met als resultaat NUL!!! @Home was slecht bereikbaar maar ZIGGO spant alle records. De telefoon
maatschappijen bestaan nog uitsluitend van het getelefoneer met helpdesks van Internet providers.
WIE KAN MIJ HELPEN???
Angry
 
Zippo
Mail naar de tros, dan kom je in de uitzending en wordt je probleem snel opgelost.

Een goed alternatief is het feedbackformulier van Coax. Die vind je linksonder op de site. Lid worden hoeft niet. Je probleem lossen zij op met Ziggo.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
MaXMhZ
Tjonge - Zei die aardige meneer van Ziggo niet dat je de directie moest schrijven in de Tros Radar uitzending over Ziggo?
 
DutchWilly
Je kan zo schrijven hoor

Woordvoerder GradusVos@office-ziggo.nl
marcel.nijhoff@office.ziggo.nl
Meerdere zoeken via Google naar @office.ziggo.nl
Groetjes...
 
MaXMhZ
Gelukkig zijn er ook goede medewerkers.

Een heleboel uitzendingen zijn tegenwoordig ook te zien via internet.

Het beste is om wel Internet Explorer te gebruiken. De verschillende browsers worden niet allemaal even goed ondersteund.

Uitzendinggemist.nl Hier kun je ook de radar uitzending bekijken. klik hier voor de radar uitzending over Ziggo


AlleKanalen.nl voor heel veel radio/tv kanalen
Gewijzigd door MaXMhZ op 04-11-2008 05:24
 
groot049
Ja het is er 1 grote bende ben al 3 maanden bezig abonnement op te zeggen brieven naar postbus in Utrecht geen reactie krijg mooie mailtjes uw opzegging via site in goede orde ontvangen bellen ja uren wachten n dan tutuut tutuut het i gewoon ronduit onbeschoft zoals je er als klant behandeld wordt. Tros radar is leuk maar goed hoeveel uitzendingen moeten er nog komen het wordt tijd dat de staat zich ermee gaat bemoeien nu
 
Sev
Dag gedupeerde Ziggo mensen ik ben er ook 1 van helaas!!!!!

58Jolanda ik ben helemaal mee eens met je, ik zit ook in het zelfde schuitjeShock
Ze beloven van alles wat niet waar is, ze komen hun afspraken niet na ze kunnen mensen niet aan de telefoon vriendelijk te woord staan. Ik vraag me af hoelang dit gaat duren en hoe kunnen ze onervaren mensen aan de telefoon laten zitten.

Ik denk dat @home iets beter was dan Ziggo het is een al grote bende daar bij Ziggo! Ze kunnen wel mooie reklames maken Alles-in-1pakket internet-telefonie-televisie. maar geen service verlenen aan de klanten. Sad

Al 2 weken ben ik bezig mijn pakket voor elkaar te krijgen maar helaas nog steeds niets geregeld bij Ziggo. Elkedag hang ik wel een uur tot 1,5 uur aan de lijn ik zet mijn telefoon op luidspreker en doe mijn werk thuis wat ik moet doen. Krijg k eindelijk iemand te pakken die kan mij dus niet helpen en wil me doorverbinden, vervolgens wordt de telefoon zomaar opgehangen ttuuuttt tuuuut
tjah lekker is dat zeg!!! Ik vraag me af wat ze heledag daar doen ze zeggen wel dat ze ontzettend druk hebben dan denk ik "belt heel Nederland Ziggo op ofzo"?
Of zijn ze gewoon aan het pauzeren, Of willen ze gewoon niet beantwoorden. ????????????

ShockShockShock ........Zo dit moest ff d'r uit!!!!


Shock
 
DutchWilly
Sev
Hi ik ben ook al lang bezig met het alles in 1 pakket ,krijg de gekste antwoorden ,dat het allemaal al ok is .
Waar je het meeste mee opschiet is tot nu toe,het Ziggo thuishulp te instaleren,daar kun je mee chatten met Ziggo en dat heeft mij in iedergeval zover geholpen,dat men toe geeft dat er aangewerkt word en het op zijn minst pas in December klaar is.En niet van alles op je mouwen spelden dat het allang werkt.
Nu is het in iedergeval zo dat je a geld kan terug vorderen omdat men ingebreke blijft.
Groetjes Dutch WillyWink
 
DutchWilly
ZIGGO THUIS HULP

http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/thuishelp/

Beter als telefoon kost namelijk niets!!!!!!

WillyGrin
 
Mavi
Mij wou die troela ook haar naam niet zeggen toen ik ernaar vroeg. Dat hoef ik u niet te vertellen zegt ze, en hangt op. Ik werd LOEIEND!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice ZIGGO dood???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 07-12-2016 16:52
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:19:19
| Black Tiger05:45:55
| fblemans07:34:50
| Puma08:06:51
| Matty08:13:42
| Zippo10:19:51
| Bitfreak11:21:00
| emiliovisser11:37:43
| buijs11:42:59
| Justin2313:07:40
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan