obey-robots.txt
02 December 2016, 19:04
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv hier op dit forum te helpen!
Dat klopt, via dit forum levert Ziggo namelijk geen geld op. Laat de klant maar bellen tot die een ons weegt. Dat klopt, via dit forum levert Ziggo namelijk geen geld op. Laat de klant maar bellen tot die een ons weegt. 94%[48 stemmen]
Dat klopt niet, want aan de telefoon wordt ik beter geholpen dan op een forum. Wachttijden en kosten neem ik voor lief. Dat klopt niet, want aan de telefoon wordt ik beter geholpen dan op een forum. Wachttijden en kosten neem ik voor lief. 6%[3 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 51
 Onderwerp afdrukken

Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv u hier te helpen!

Henk
Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv u hier op dit forum te helpen!

Vul de enquête hierboven in. Aanvullende reacties hieronder.

Zippo
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop!
150x150-hamer-spijker
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

MaXMhZ
Ik denk niet dat het zo eenvoudig of zelfs zo zwart-wit gesteld kan worden. Via dit forum kan Ziggo veel dingen gewoon niet direct doen, zoals lijn/modem doormeten. Ook is privacy nou niet bepaald optimaal op een open forum. Wink

Zippo
Alle privacy gevoelige informatie kan per PB (Persoonlijk Bericht) afgehandeld worden.

Niet bij elk probleem is een lijnmeting nodig!

Henk heeft het wel goed gezien!
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

cyberninja
de enigste optie is een gratis nummer of gewoon tegen lokaal tarief
vraag niet mijn naam die krijg je toch niet
Ik werk zelf bij een ziggo helpdesk dus ik weet van de problemen af

MaXMhZ
cyberninja schreef:

Zover ik weet gaat Ziggo Helpdesk al via lokaal tarief. Misschien zou het gratis moeten via een niet-0900 nummer aangezien volgens Ziggo bellen met andere Ziggo abonnees gratis is. Ik neem toch aan dat Ziggo zelf geen abo van Alice of zoiets heeft Wink

Ik kan me niet voorstellen dat zelfs met een duur helpdesknummer een helpdesk kostendekkend is. Er zal altijd geld bij moeten. Dat wordt natuurlijk wel verrekend in het abo geld. Linksom of rechtsom, de klant betaald.

Er zijn al een aantal (helpdesk) medewerkers van providers op de verschillende gebruikers.eu forums actief als ik het goed heb. Gezien de doelstelling van gebruikers.eu vind ik dat een heel goed iets, en ik waardeer dat hoog. Het gaat ons er allemaal om dat we een zo goed mogelijke ervaring met internet/bellen/TV hebben, en een beetje op de hoogte gehouden worden over wat er gaande is. gebruikers.eu zal een helpdesk nooit vervangen, maar kan zeker helpen bij ondersteunen van klanten naar mijn mening. Iedereen wint erbij. Een forum is bij uitstek geschikt om informatie uit te wisselen. Dat het onafhankelijk is, is een groot pluspunt, ook voor de providers zelf. Goede informatie is goud waard. Voor iedereen.
Gewijzigd door MaXMhZ op 06-11-2008 03:03

Henk
MaXMhZ schreef:
cyberninja schreef:

Zover ik weet gaat Ziggo Helpdesk al via lokaal tarief. Misschien zou het gratis moeten via een niet-0900 nummer aangezien volgens Ziggo bellen met andere Ziggo abonnees gratis is. Ik neem toch aan dat Ziggo zelf geen abo van Alice of zoiets heeft Wink

Om toch nog wat te verdienen op lokaal tarief zijn de wachttijden zo extreem. Bovendien staat er op de website van ziggo;
Mededeling: De kosten voor het servicenummer zijn voorlopig teruggebracht tot lokaal tarief.

Let op het woordje voorlopig.

jojobib
klopt helemaal en dan deze onderling bellen is toch gratis!!!!!!!!!
dus waarom niet naar ziggo zelf als hoofd abonee
groet jojobib

MaXMhZ
Daar ben ik het helemaal mee eens Bas. Ik heb een gruwelijke hekel aan die nummer menutjes (minuutjes?) Wink
Gewijzigd door MaXMhZ op 07-11-2008 01:58

Mavi
En dan ook dat irritante muziekje op de achtrgrond. Alsof je daar rustig van moet worden?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv u hier te helpen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
ziggo bellen - altijd extreem druk Storing 4 07-11-2016 15:41
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 5 22-10-2016 22:23
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:24:50
| Desmark02:22:25
| MisterSenseo03:39:20
| bertusdh04:37:26
| Black Tiger07:08:54
| Gilex08:38:33
| jlebbink10:38:02
| frankgr17:48:11
| Bitfreak20:58:30
| Hefaistos21:27:55
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan