obey-robots.txt
03 Maart 2015, 08:19
Navigatie
Ziggo acties
Ledenenquête
Van Ziggo gedwongen naar Caiway?

No (Cai)Way
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? No (Cai)Way 42% [5 stemmen]
42% [5 stemmen]

Ja, het moet maar
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja, het moet maar 8% [1 stem]
8% [1 stem]

Ja, maar alleen met glasvezel aanbod
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja, maar alleen met glasvezel aanbod 17% [2 stemmen]
17% [2 stemmen]

Ja ik maak gebruik van het kabel aanbod
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ja ik maak gebruik van het kabel aanbod 0% [0 stemmen]
0% [0 stemmen]

Misschien
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Misschien 0% [0 stemmen]
0% [0 stemmen]

Ik ben boos op Cogas
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ik ben boos op Cogas 25% [3 stemmen]
25% [3 stemmen]

Ik bekijk nog alternatieven
Ledenenquête: Van Ziggo gedwongen naar Caiway? Ik bekijk nog alternatieven 8% [1 stem]
8% [1 stem]

Stemmen: 12
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 17-10-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Internet aansluiten op WCD

Makamaarten
Hallo allemaal,

Het huis waarin ik woon is verdeeld in twee stukken, beide met een eigen huisnummer. De hoofdaansluiting komt binnen in het gedeelte waar ik niet woon, ik heb dus geen eigen hoofdaansluiting. Ik heb wel een WandContactDoos met een tv en radio uitgang. Ik heb deze vervangen door de WCD van Ziggo en daarop de verdeler die ook in het installatiepakket zat. Nu heb ik dus drie uitgangen: data, radio en tv. Het modem heb ik op de data-uitgang aangesloten, de Tv op de tv-uitgang. De tv doet het, maar het lampje 'online' op de zwarte Motorola modem gaat niet aan. Het lampje van recieving staat wel aan en sending knippert soms wel en soms niet.

Mijn vraag is eigenlijk, kan het wel wat ik gedaan heb? Zoals gezegd heb alles aangesloten op een tv-uitgang die bij mij in de woonkamer zit en niet op de hoofdaansluiting. De kabel waarop ik de WCD van Ziggo heb aangesloten is ook niet groen, maar wit/grijs.

Weet iemand hier hoe dat werkt?! Alvast heel erg bedankt!
 
Zippo
In de meterkast (hoofdaansluiting) wordt het signaal al gefilterd.

Je probeert nu signalen te pakken te krijgen die al uitgefilterd zijn.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Makamaarten
Bedankt voor je reactie.

Ik heb Ziggo meerder keren gebeld al voordat ik het pakket kreeg omdat ik wist dat ik geen hoofdaansluiting had. Zij hebben mij iedere keer verteld dat het wel kon.

Jij zegt dus dat het niet kan als ik het goed begrijp. Is er geen manier andere manier om het modem aan te sluiten dan aan de hoofdaansluiting?

Alvast heel erg bedankt voor je reactie.

Maarten.
 
MaXMhZ
Kijk eens bij de hoofdaansluiting of daar een splitter zit tussen de inkomende kabel en de kabel die naar boven gaat naar de TV+Radio WCD. Misschien is het mogelijk de inkomende hoofdkabel door tetrekken naar boven?

De splitter zal de signalen op de kabel scheiden in twee aparte delen TV + Data Als alleen het TV gedeelte naar boven wordt geleid, kun je daar dus het data gwdeelte niet afnemen.
 
Binkie_b
Kijk eerst is bij de hoofdaansluiting of daar geen versterker zit.
De goedkopere versterkers zijn niet geschikt voor internet Angry
Als ie ertussen zit ff loshalen en rechtstreeks op de hoofdaansluiting proberen.

Succes
 
martijn1981
Je modem hangen aan de TV uitgang en hieraan weer je coax naar je tv. Aan radio hang je gewoon radio.

Data
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet aansluiten op WCD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Traag internet en geen telefoon Klacht over Ziggo 13 28-02-2015 16:20
instabiel internet Algemeen 8 28-12-2014 08:22
Internet verbinding valt iedere nacht weg Storing 29 14-12-2014 10:33
Weg vallend internet Storing 13 16-09-2014 22:11
tv aansluiten op home cinema set Ziggo Gebruikers Groep 6 16-09-2014 18:42
Goedemorgen bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Zippo00:27:51
Gilex01:12:27
KC01:16:07
Gerrie01:17:37
kobus196001:55:04
MisterSenseo03:24:49
Black Tiger03:48:02
ArentAlbert06:20:41
Ziggo-WebCare...08:29:46
najosh08:59:30
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20-02-2015 11:00
Via zoeken in het navigatie panel, links boven. Of gebruik deze link, Zoeken.

19-02-2015 20:14
hoe zoek je eentopic op deze site ?

09-02-2015 17:09
Niet zo janken Zippo LOL

09-02-2015 16:55
Kalm blijven , kijk hier maar rustig naar, https://www.youtu.
.._oQKexhTZA
Komt wel weer goed Grin

08-02-2015 22:07
Wow, ik voelde me al niet lekker maar door dat bericht van Zippo.............
..zware depressie !!!!!!!!!!!