obey-robots.txt
09 December 2016, 18:27
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen email verzenden voor email van eigen domein?

Essebes
Hallo,

Voor mijn emailacount van Ziggo, kan ik zowel email versturen als ontvangen. Echter voor het emailadres van mijn eigen domein echter kan ik wel email ontvangen, maar niet verzenden.

Ik krijg de volgende foutmelding:
Task' xxxx@xxxx.nl - Sending' reported error (0x800CCC78): cannot send the message. Verify the emailadress in your account properties. The server responded: 550 B002 Sender emailadres invalid / afzender email adres bestaat niet'

Ik gebruik Outlook 2007 (Windows)
Het eigen domein is zeker GEEN zakelijk domein, gewoon een prive domeintje. Juist om minder afhankelijk te gaan zijn van een provider (na via wanadoo en orange en online nu ziggo geworden te zijn)
pop3: pop.ziggo.nl
smtp: smtp.ziggo.nl

Wie weet raad?

Zippo
Waar heb je dit domein onder gebracht? Bij Ziggo zelf of een professionele hoster?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Essebes
bij een professionele hoster, niet bij Ziggo.

Het domein hebben we namelijk al langer dan dat Ziggo bestaat. Smile

Essebes
Ik heb net nog ff gezocht in de algemen voorwaarden ,maar daar kan ik niks vinden over dat Ziggo mij dit zou mogen weigeren, toch?
Blond......

Zippo
Ok dan kan het zijn dat de server op een blacklist staat.

Kijk of de server ip voorkomt met behulp van deze sites.

http://www.mxtool...lists.aspx
of
http://virbl.bit....=7&y=7

Vooral als je op shared hosting zit dan kan het gebeuren dat er via het account van een ander spam verstuurd wordt. Jij bent daar dan de dupe van.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Essebes
Volgens mij klopt er gewoon iets niet.

Tot vorige week gebruikte ik smtp.wanadoo.nl voor uitgaande email. Ik concludeerde dus dat Ziggo iets met de Wanadoo-servers had gedaan. Logisch dacht ik.

Maar dan een normale vraag: hoe horen je instellingen te staan (pop en smtp) indien je je email van een eigen domein wilt verzenden/ontvangen via Ziggo?

Blond......

Essebes
Zippo schreef:
Ok dan kan het zijn dat de server op een blacklist staat.

Kijk of de server ip voorkomt met behulp van deze sites.

http://www.mxtool...lists.aspx
of
http://virbl.bit....=7&y=7

Vooral als je op shared hosting zit dan kan het gebeuren dat er via het account van een ander spam verstuurd wordt. Jij bent daar dan de dupe van.

geinformeerd, ....dat is niet het geval.
Blond......

Zippo
Heb je de instellingen wel goed staan voor outlook?

Informeer naar de juiste instellingen bij je hoster.
Standaard is iets als dit; pop3.domeinnaam.nl en smtp.domeinnaam.nl

Als je geen mail kan verzenden via je ziggo dan moet je verplicht de smtp server van ziggo gebruiken. De pop3 server is dan wel van je domein en de smtp server niet.

Essebes
Zippo schreef:
Heb je de instellingen wel goed staan voor outlook?

Informeer naar de juiste instellingen bij je hoster.
Standaard is iets als dit; pop3.domeinnaam.nl en smtp.domeinnaam.nl

Als je geen mail kan verzenden via je ziggo dan moet je verplicht de smtp server van ziggo gebruiken. De pop3 server is dan wel van je domein en de smtp server niet.

klopt.

pop staat nu op: mail.eigendomeinnaam.nl
smtp staat nu op smtp.ziggo.nl =>Echter dit levert mij de foutmelding uit de eerste post op.

Vandaar dat ik het niet meer snap. Tenzij er bij Ziggo iets niet goed gaat en ik ten onrechte denk dat de fout bij mij zit.
Blond......

Zippo
Ok, stap voor stap komen we er wel.

Voordat het ziggo werd, welk bedrijf was het toen? Probeer dan smtp.casema.nl of zoiets.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen email verzenden voor email van eigen domein?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo 2 09-12-2016 18:17
CyanogenMod en APN voor Galaxy S3 Ziggo mobiel telefonie 3 11-11-2016 13:19
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseoOnline
| ArieBuu00:26:51
| Zippo01:22:41
| Desmark04:33:27
| Tomar05:58:43
| Black Tiger06:06:38
| knilleske06:23:02
| gerrelle07:46:30
| Gilex07:51:43
| kezeltje08:55:49
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan