obey-robots.txt
29 Juli 2014, 14:42
Navigatie
Ledenenquête
Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden?

Upload tenminste 100%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 100% 26% [16 stemmen]
26% [16 stemmen]

Upload tenminste 75%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 75% 13% [8 stemmen]
13% [8 stemmen]

Upload tenminste 50%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 50% 43% [26 stemmen]
43% [26 stemmen]

Upload tenminste 25%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 25% 16% [10 stemmen]
16% [10 stemmen]

Upload zoals nu +/- 10%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload zoals nu +/- 10% 2% [1 stem]
2% [1 stem]

Stemmen: 61
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02-01-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken

E19 Preview periode verlopen

Thierry
Ik heb sinds lange tijd het Alles-in-1 Plus pakket met Digitale TV. Dit werkte de eerste vier weken perfect met alle zenders. Dus ook alle pakketten zoals Eredivisie Live.
Maar sinds twee weken heb ik de melding E19 Preview periode verlopen. En kan ik geen een zender Digitaal ontvangen, ook niet normale zenders als Nederland 1 etc.
Ik heb wel de formulier goed ingevuld, waar je kan aangeven welke pakketten je wilt hebben. Er zaten er twee bij, een blauwe en een paarse. De blauwe had ik ong. na de eerste twee weken ingevuld en opgestuurd. Nadat ik de melding kreeg, heb ik ook de paarse formulier ingevuld en opgestuurd. Ik heb Ziggo ook al gelijk een vraag gestuurd via internet, maar nog geen reactie terug. Weet iemand misschien een oplossing hiervan?

Alvast bedankt.
 
Ziggo Gebruikers
Thierry
Het lijkt wel of dit bericht wonderen doet. Heb nu ineens een email gekregen en heb ik weer digitale TV. Grin
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E19 Preview periode verlopen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
error melding certificaat verlopen 16 Digitale radio of televisie storing 4 02-07-2012 12:09
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord




Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
fotofrankOnline
kobus196000:08:17
Ziggo-WebCar...00:25:12
Ziggo-WebCar...00:34:48
briolet00:38:13
mvdenzen00:38:52
Ziggo-WebCar...01:15:08
Zippo01:42:58
Bitfreak03:06:20
nomadian03:33:22
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

20-07-2014 12:26
Hier ook tropisch warm, zowel gisteren als vandaag.

19-07-2014 18:55
Pffff de mussen vallen van het dak Cool

18-07-2014 16:38
zo, telefonie werkt ook al, best wel vlot de overnames,

14-07-2014 18:42
Internet en Tv zal geen probleem zijn. Misschien wel je telefoonnummer, het kan even duren voordat die geporteerd is. Welkom bij de Ziggo Club. Cheer

14-07-2014 16:57
we zijn er nog mee bezig die overstap, eind deze maand zou het in principe klaar behoren te zijn, ff afwachten,..... Helpless