obey-robots.txt
14 Juli 2014, 00:06
Navigatie
Ledenenquête
Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden?

Upload tenminste 100%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 100% 27% [16 stemmen]
27% [16 stemmen]

Upload tenminste 75%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 75% 13% [8 stemmen]
13% [8 stemmen]

Upload tenminste 50%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 50% 42% [25 stemmen]
42% [25 stemmen]

Upload tenminste 25%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload tenminste 25% 17% [10 stemmen]
17% [10 stemmen]

Upload zoals nu +/- 10%
Ledenenquête: Glasvezel biedt gelijke upload- en download snelheden (=100%). Wat vind jij? Wat moet de upload snelheid voor kabel worden? Upload zoals nu +/- 10% 2% [1 stem]
2% [1 stem]

Stemmen: 60
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02-01-2014

Enquête-archief
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken

E19 Preview periode verlopen

Thierry
Ik heb sinds lange tijd het Alles-in-1 Plus pakket met Digitale TV. Dit werkte de eerste vier weken perfect met alle zenders. Dus ook alle pakketten zoals Eredivisie Live.
Maar sinds twee weken heb ik de melding E19 Preview periode verlopen. En kan ik geen een zender Digitaal ontvangen, ook niet normale zenders als Nederland 1 etc.
Ik heb wel de formulier goed ingevuld, waar je kan aangeven welke pakketten je wilt hebben. Er zaten er twee bij, een blauwe en een paarse. De blauwe had ik ong. na de eerste twee weken ingevuld en opgestuurd. Nadat ik de melding kreeg, heb ik ook de paarse formulier ingevuld en opgestuurd. Ik heb Ziggo ook al gelijk een vraag gestuurd via internet, maar nog geen reactie terug. Weet iemand misschien een oplossing hiervan?

Alvast bedankt.
 
Thierry
Het lijkt wel of dit bericht wonderen doet. Heb nu ineens een email gekregen en heb ik weer digitale TV. Grin
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E19 Preview periode verlopen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
error melding certificaat verlopen 16 Digitale radio of televisie storing 4 02-07-2012 12:09
Goedenacht bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
Bitfreak00:36:33
Puma00:51:53
wurth01:04:28
Gilex01:10:26
kobus196001:10:53
Zippo01:11:17
vredeveld0102:02:28
Lowiekse03:03:46
oggiz03:14:51
BMP03:36:30
Laatste Artikelen
PHP-Fusion
Nieuwe regels voor v...
Ziggo Mail / Email i...
Ubee Stappenplan rou...
Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

13-07-2014 21:05
@Ipeetje, overgestapt van tele2 naar ziggo?

13-07-2014 20:27
ja idd een grote familie Grin

13-07-2014 19:52
mooi shoutbox, lijkt veel op die van tele2gebruikers.eu
? Smile

13-07-2014 12:05
Brazilie (Brazilig) niet zo erg vernederd als de Duitsers dat deden. Als Argentinie vanavond wint, dan kunnen we ons eigenlijk wereldkampioen wanen.

13-07-2014 00:44
Bijna goed Pfft