Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
Opzeggen vanwege veranderingen
|
|
Zippo |
Geplaatst op 23-11-2008 21:46
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Zie het nieuws item op de voorpagina of klik deze link. Quote Alle klanten van Ziggo hebben of krijgen een dezer dagen aan folder in de brievenbus wat er allemaal gaat veranderen cq verbeteren in 2009. De meest belangrijke cq verbeteringen voor de Ziggo gebruikers oa zijn: 1) Een inflatie correctie van €0.35 per maand voor het Z1 tv abonnement. Het tarief gaat naar € 16,25 2) Het abonnement op Alles-in-1 ( Televisie, Internet en telefonie) blijft ongewijzigd. 3) De snelheid van de internet verbinding gaat aanzienlijk omhoog. (de eerste stap is op 1 december a.s.) 4) Er komen nieuwe zenders in het digitale pakket. 5) Het aanbod wordt uitgebreid met interactieve televisie. Voor alle anderen ontwikkelingen : lees verder de folder. Waarin ook vermeld staat: Mochten de wijzigingen aanleiding zijn om het abonnement op te zeggen, dan kan dat, binnen 4 weken na ontvangst van deze folder. Bron Coax.nl Quote Als je een abonnement van Ziggo wilt opzeggen, doe het dan telefonisch. Dit gaat het snelst en is het meest effectief. Bel Klantenservice: 0900 – 1884 Telefonisch opzeggen is makkelijk. Neem contact op met onze afdeling Klantenservice via telefoonnummer 0900 – 1884 (lokaal tarief). Kies in het hoofdmenu optie 3 en vervolgens nogmaals optie 3. Je kunt je opzegging telefonisch doorgeven op maandag tot en met vrijdag van 08.00 – 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 – 18.00 uur. De voordelen van telefonisch opzeggen: * Het is makkelijk * Het is snel * Vragen kunnen we direct beantwoorden De nadelen van telefonisch opzeggen: * Je hebt geen bewijs van opzeggen * Je staat lang in de wacht en maakt kosten * Je kunt omgepraat worden Opzegtermijn De abonnementen van Ziggo zijn elke dag opzegbaar. De opzegtermijn is 1 maand. Deze termijn gaat in op de eerste van een (volgende) kalendermaand. Opzegging op 13 mei betekent dus: 1 juni gaat de opzegtermijn in en 30 juni is de einddatum van het abonnement. Maandelijkse opzegging kan ook als je het abonnement in het verleden bent aangegaan met Casema, @Home of Multikabel, en voor dit abonnement een minimale abonnementsduur gold. In de nieuwe Algemene Voorwaarden van Ziggo is die minimale duur van je abonnement dus vervallen, tenzij je het abonnement bent aangegaan via een specifieke aanbieding. In dat geval blijft de overeengekomen abonnementsduur (meestal 1 jaar) van toepassing. Je kunt je abonnement dan voor het eerst opzeggen tegen het einde van de (minimale) abonnementsduur. Ook hierbij geldt een opzegtermijn van 1 maand. Schriftelijk Telefonisch opzeggen is makkelijk en gaat snel, maar misschien wil je toch graag schriftelijk opzeggen. Dit kan via het wijzigingsformulier op onze website. Naar het wijzigingsformulier Let op: Gebruik je het wijzigingsformulier om een Alles-in-1 pakket op te zeggen? Dan wordt je automatisch overgezet naar alleen Televisie Z1. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzeggen vanwege veranderingen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
nu al spijt met ziggo vanwege ubee 321b | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-03-2014 |
Opzeggen wel of niet?????? | Algemeen | : 19 | 14-04-2013 |
Ziggo abonnement beëindigen/opzeggen/stoppen | Wat verandert er? | : 1 | 12-06-2008 |
Advertentie