obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
internet snelheden worden weer verhoogd bij ziggo??
harryd
Vanaf 1 juli veranderd de downloadsnelheid naar 50 Mbit/s en de uploadsnelheid naar 5 Mbit/s.

zal wel om alles in 1 extra gaan want die krijgen de snelheden per genoemde datum...
dan zal ik ook wel binnenkort zo,n brief krijgen
heb namelijk idem alles in 1 extra
 
DaaFFF
In de brief staat dat vanaf 1 juli iedereen die een Z3i abonnement heeft automatisch overgezet wordt naar een alles-in-1 Extra pakket. Ze geven ook aan dat het Z3i abonnement vanaf 1 juli eruit gaat (overbodig in ons assortiment)!

Ik heb momenteel het Z3i abonnement, televisie Z1 en telefonie Z1. In de brief staan alleen maar voordelen! Ik ben straks 20euro goedkoper uit vanwege de overzetting en heb straks ook de extra dingetjes van de alles-in-1 pakket.

En voor mensen die geen telefonie gebruiken. Die moeten gewoon de telefoon niet aansluiten en dan heb je ook geen extra kosten!

David
Gewijzigd door DaaFFF op 17-05-2009 12:59
 
harryd
heb alles in 1 extra en heb een webstar...krijg ik nu ook een nieuwe modem ivm nieuwe snelheden of kan mijn webstar modem het aan ?
gr
 
DaaFFF
Ik heb vandaag de docsis 3.0-modem binnen gekregen! Zal mijn nieuwe snelheid posten zodra ik het geïnstalleerd heb.

@harryd
Eerst zullen de Z3i klanten een docsis 3.0-modem krijgen. Daarna komt de rest aan de beurt.
Als je geen Arris Touchstone TM702-modem hebt dan is dat geen docsis 3.0-modem.
Gewijzigd door DaaFFF op 22-05-2009 16:31
 
DaaFFF
Dit is mijn nieuwe snelheid:

479486482
 
TCP_IP
*Kijkt stinkend jaloers naar de speedtest resultaten* Wink
 
harryd
38.54 / 2.88 whou zeg
mag ik vragen welk pakket je hebt ?
dacht dat de snelheden pas juni/juli werden verhoogd
reset modem ..blijft hetzelfde
heb zelf alles in 1 extra maar hier kan ik niet aan tippen
gr harry
 
DaaFFF

Quote

harryd schreef:
38.54 / 2.88 whou zeg
mag ik vragen welk pakket je hebt ?
dacht dat de snelheden pas juni/juli werden verhoogd
reset modem ..blijft hetzelfde
heb zelf alles in 1 extra maar hier kan ik niet aan tippen
gr harry


Ik heb de Z3i-abonnement. De mensen met de alles-in-1 Extra pakket krijgen pas per 1 juli een snelheidsverhoging. Lees bovenstaande berichtjes voor extra info.
Gewijzigd door DaaFFF op 24-05-2009 11:30
 
Gigabyte
@DaaFFF,
Mooie resultaten, nu maar wachten samen met de extra klanten op de 50 Mbit/s ! Wink

Ik moet hier nog een nieuw modem krijgen (als Extra klant), vraag me af wanneer ze met de brieven en verzendingen gaan starten.

Ze mogen wel wat gaan opschieten, de uitrol van glasvezel gaat erg snel nu, met mooie prijzen. Smile
Zie: http://www.glashart.nl/veenendaal/ind...aanbieders
Gewijzigd door Gigabyte op 24-05-2009 19:54
 
Arnold-den haag
Ik hoop dan maar dat ik dat modem ook snel krijgd ik schijn altijd in een vergeet hoekje te zitten bij de laatste verhoging had heel het land het al behalve ik. Nu gebeurd het misschien wel weer krijg ik het modem in december of zo...oh oh maar dit is mijn huidige speed Z3i abb ook hoorde ik dat je je activatie code nodig hebt om het nieuwe modem op te starten. Nu maar hopen dat ik die nog kan vinden...oh oh
zie snelheid:1590812193
Gewijzigd door Arnold-den haag op 27-05-2009 01:16
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet snelheden worden weer verhoogd bij ziggo??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Advertentie