obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
geen inkomend telefoon verkeer
zijlhouwer
Sinds 23 december is mijn kpn telefoon lijn overgenomen door Ziggo en bevestigd door Het Net en vanaf genoemde datum is inkomens telefoon verkeer niet mogelijk.
Wij hebben een Z1 pakket met nummer behoud besteld en digitale TV en internet is OK en ook uitgaand telefoonverkeer is wel mogelijk.maar we hebben geen inkomend telefoon verkeer. Dit probleem bestaat nu ruim een maand terwijl is toegezegd dat er hoogstens 6 dagen geen inkomend telefoon verkeer kon plaats vinden.
Wij hebben brieven verstuurd naar Klantenservice maar krijgen hierop geen reaktie, een slechte zaak.
Wat is de oorzaak dat dit probleem niet opgelost kan worden en zijn onze mogelijkheden,
Groeten,
Jos en Gonny
 
zijlhouwer
probleem telefoon opgelost
 
jim420316
Kan je mij vertellen wat er is gebeurt? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
 
ckooman
Ik ben ook heel benieuwd naar die oplossing. Sinds 31 augustus jl. ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo met nummerbehoud en sind die dag zijn we dus niet meer telefonisch bereikbaar op ons vaste nummer. Regelmatig telefonisch contact (tja we kunnen zelf wel bellen) met de klantenservice levert als antwoord op dat alles is overgezet maar dat er een ICT-probleem is, waar druk aan gewerkt wordt! Alleen dat duurt nu al 6 weken! Wat kan ik verder nog doen?
 
moeskoetie
als ik of iemand anders naar mijn telefonienummer belt, dan krijg ik of de ander de tektst niet bestaand nummer te zien.
rara pindakaas wat is hier aan de hand?
helpdeks weet ook niets
2902091737
 
Gigabyte
@ moeskoetie

Het kan zijn dat dit in beiden gevallen uitgeschakeld is, zie mijn Ziggo (na inloggen) onderin, achter je telefoonnummer kun je op details klikken en hier alles instellen.

Of
Je toestel werkt niet op het FSK-protocol wat Ziggo gebruikt.

Heeft het ooit wel gewerkt?
Gewijzigd door Gigabyte op 07-03-2010 01:33
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
moeskoetie
het probleem is dat sommige mensen mij wel kunnen bellen en sommige niet.
met de mobiel is het geen probleem, maar met een vaste telefoon is het bij sommige mensen niet mogelijk om mijn telefoonnummer te bereiken.
die krijgen dan de tekst.....geen bestaand nummer te zien.Shock
2902091737
 
mesa57
Je hebt natuurlijk de nummers genoteerd die jou niet kunnen bellen en vervolgens de helpdesk met dat probleem gebeld. Wat zeggen die ervan ?
Gewijzigd door mesa57 op 07-03-2010 12:05
 
moeskoetie
de helpdesk wil weten met welke provider de andere bellers bellen.
maar degene die mij kunnen bereiken hebben zelf ook telefonie van @home of @ziggo.
2902091737
 
mesa57
En wat zegt de helpdesk daarvan dan ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen inkomend telefoon verkeer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie