obey-robots.txt
06 December 2016, 20:51
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ziggo is een RAMP!!! Schofterig gedrag.

Zuggo
Ziggo is een RAMP!!! Schofterig gedrag.

Hallo,

Ik ben nieuw hier en zal tegelijk met de deur in huis vallen; in tegenstelling dus met wat Ziggo graag doet: konkelen.

I.
Laat ik eerst beginnen met de vermelding dat de service op zijn minst slecht is, zelfs ronduit onbeschoft. Laatst kreeg ik een medewerker van Ziggo aan de telefoon ivm mijn klacht dat ik via een hun website hebt aangemeld. De beller was werkelijk een onbeschofte varken!!! Hij laat me niet eens uitpraten en nam mijn klachten niet serieus. Volgens hem lag het aan mijn modem. Nou meneer, als ik naar jullie site ga bij Storingen en ik type mijn postcode in dan zie ik een tris van storingsmeldingen in. En die vent bleef maar doordrammen. Dan ben je echt aan het verkeerde adres bij mij: ik heb hierover een klacht ingediend bij de directie en dit vervolgens verspreid aan Consumentenbond, Radar, etc. Dat was de onbeschofte service. De volgende keer als ik weer een vervelende telefoontje van hun krijg, kom ik hoogstpersoonlijk die persoon opzoeken en dan zal ik hem mores leren! Ziggo jullie zijn gewaarschuwd.

II.
Ziggo is TRAAG als dikke stront!!!
Zo dat moet ook gezegd worden.

Een bestandje van maar liefst 6 MB dat ik via FTP moest ulpoaden heeft er 3 kwartier over gedaan!
Dat is toch beschamend!!!

III.
Morgen zeg ik per direct mijn abonnement op: ja, zonder de gebruikelijke opzegtermijn van 1 maand. De redenen zijjn hierboven bekend.
Ik hoop dat velen mijn weg volgen, zodat er eind komt aan dat arrogante, bespottelijke gedrag van Ziggo. Bahhhhhh wat een zooitje.
Zo dat lucht op!

ZIGGO SUCKS
Sad
Gewijzigd door Zuggo op 01-02-2009 22:55

Puma
Je moet maar net iemand aan de lijn krijgen die je klacht wel serieus neemt. Die zijn er ook hoor. Ik heb zo'n iemand 2x aan de lijn gehad. één keer vanwege nummerportering (heeft 3.5 maand geduurd!!) en een andere keer over nummerweergave en nummer onderdrukking.

Contract kun je opzeggen. Maar ik zeg het je nu al "één maand opzegtermijn zul je toch echt moeten afmaken". Juridisch zijn zulke bedrijven te sterk voor één consument.

Zuggo
Dan maken we er toch met zijn allen een juridische zaak van!!
Hoe meer negatieve publiciteit voor hun des te beter toch?

Grin

Zippo
Dubbel posting verwijderd! Let a.u.b. op het taalgebruik.
Zie ook, de disclaimer.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Puma
Zuggo schreef:
Dan maken we er toch met zijn allen een juridische zaak van!!
Hoe meer negatieve publiciteit voor hun des te beter toch?

Grin

Snelste manier is om gewoon voor de concurrent te gaan. Maar ook die kan tegenvallen!
Service is al 20 jaar dood. Het draait tegenwoordig alleen maar op kwantiteit en niet meer om kwaliteit.
Dit tot ergernis van het personeel dat service moet verlenen. Ze krijgen tegenwoordig niet meer de tijd om
service te verlenen. Indien ze dat wel doen, dan staan ze een tijdje later op straat!

Frans Kragten
Ik ben het volledig eens met Zuggo! Zie ook mijn geposte artikel over: telefoonnummer ongevraagd gewijzigd.

Alleen het opzeggen en bij een ander gaan kost zoveel tijd en energie! Vooral omdat je voor de digitale TV toch bij ze moet blijven. Het is gewoon een monopolist die lak heeft aan zijn klanten!

Het enige wat echt werkt is blijven klagen en de media blijven opzoeken!

Het is een massaproduct dat je met massacommunicatie moet bestrijden!

! berichtje in een krant of aandacht op TV kost ze al gauw tientallen of honderden klanten!

gertjago
Net overgestapt van Compuserve naar Ziggo. Compuserve (KPN) kon geen constante verbinding leveren (telefonie en adsl), hebben ze zelf ook toegegeven. Service was altijd prima, maar wat heb je aan prima service als je verbindingen er constant uit liggen. Overgestapt naar Ziggo en als direct te maken gekregen met de waardeloze service. Heb nu een aantal jkeer naar de helpdesk gebeld en de mensen daar hebben geen enkele kennis en zijn alleen goed in het geven van standaard antwoorden (en konkelen). Meest typerende antwoord van een helpdeskmedewerker: misschien is het verstandig om naar een computerwinkel te gaan en u daar te laten helpen!

acvanmarion
Ik heb jaren lang bij home/ziggo
ik heb het op gezegd ik zit nu bij kpn
ZIGGO IS K*T MET PEREN

[big]Ze hebben er zelf een puinhoop van gemaakt[/big]

Edit Zippo; de afkorting Kom Uit Twente voorzien van een sterretje!
Gewijzigd door Zippo op 03-02-2009 22:28

Chrissie
acvanmarion schreef:

ZIGGO IS K*T MET PEREN

Edit Zippo; de afkorting Kom Uit Twente voorzien van een sterretje!

LOL

Zippo
Je ziet deze afkorting ook nog wel eens op een bordje die boven de deur van een boerderij hangt!!

In dat geval betekend het Klompen Uit Trekken. Wink
Gewijzigd door Zippo op 04-02-2009 21:21
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo is een RAMP!!! Schofterig gedrag.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 2 06-12-2016 12:54
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Black Tiger< 5 mins
| Zippo00:08:58
| MisterSenseo00:54:31
| Bitfreak01:01:09
| Justin2301:45:14
| Hefaistos02:39:02
| Gilex03:27:49
| kezeltje08:28:28
| Desmark09:03:40
| buijs11:05:13
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan