obey-robots.txt
03 December 2016, 14:42
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Geen telefoon

dizw
Ik heb mij in September aangemeld, 30 jan aangesloten!


Internet werkt goed.
Nog steeds geen digitale ontvanger!

Telefoon werkt niet.
Telefoon geplaatst direct op modem.
Als ik met de tel bel naar mijn gsm zie ik mijn nummer en ook reactie op het modem.
Als ik mijzelf dan bel, gebeurt er niets op het modem, maar hoor de tel wel overgaan op mijn mobiel, maar niet op mijn tel die is aangesloten op mijn modem.

Zouden ze toch wat vergeten zijn?

Dick
 
erwinvos
je hebt nog geen inkomende lijn die geactiveerd is. Uitgaand is vaak gelijk geregeld, maar het belangrijkste onderdeel is de inkomende lijn. Het lijkt dat je nog niet geporteerd bent.
Kom je van een andere provider? hebben die de lijn wel vrijgegeven?

Wat je kunt doen is Ziggo bellen, optie 3, dan optie 4 uit mijn hoofd, dan kom je bij wijzigen uit en daar kunnen ze het voor je uizoeken. Dit kreeg ik ook te horen toen ik had gebeld. Als ik na datum x nog een inkomende lijn had, moest ik daar heen bellen. Het is in ieder geval 3/4 of 4/3, maar ik dacht de eerste. Het is in ieder geval optie wijzigen.
543451902
 
dizw
Erwin,

Dank, Het blijkt nog niet geregeld te zijn!
Gisteren kreeg ik een brief van de KPN, dit lijkt een goed teken.

mvg

Dick
 
erwinvos
oke, goed te horen,
hou ons op de hoogte
543451902
 
dizw
Het is toch moeilijk!

Sinds vrijdag knippert het ledje van de tel, en krijg geen kiestoon!

Als je je in september aan meld, en per 30 januari alles zou moeten hebben, wordt je hier toch heel verdrietig van.

De telefoon doet het dus niet!
Het digitale kastje is er ook nog niet.

Ik heb toch hoop dat het dit jaar toch nog wat wordt!
 
dizw
Gisteren nogmaals gebeld met helpdesk.

Om 17.00 uur zou de monteur langskomen.

Heeft een nieuw modem geplaatst!

18.00 kwam hij terug.


IK HEB WEER TELEFOON!


Dit is toch goede service!

Nu mijn digitale kastje nog, en ik ben helemaal blij!
 
harryd
ziggo gebeld want mijn telefoon doet het niet................t d werkt eraan meneer en over 50 werkdagen hoop ik dat alles het weer doet...ziggo je bent nog maar 5cm van tele2 verwijderd..stap zo over heb genoeg van jullie
 
ziggie
"Als ik mijzelf dan bel, gebeurt er niets op het modem, maar hoor de tel wel overgaan op mijn mobiel, maar niet op mijn tel die is aangesloten op mijn modem."

Volgens mij staat er dan een doorschakeling permanent naar je mobiel.

Als het telefoonnummer van de oude provider reeds is geporteerd naar Ziggo, zal de doorschakeling bij Ziggo plaatsvinden, deze is eenvoudig te verwijderen door op de vaste lijn *21* in te toetsen.

Als het telefoonnummer nog niet is geporteerd naar Ziggo, staat de doorschakeling actief bij je oude provider.

je kan op www.opta.nl je telefoonnummer intoesten , je kan hier zien aan welke provider je nummer is toegekend.
(op nummerreeks)

Hoop dat dit e.e.a. duidelijk maakt.
Als je er niet uitkomt, wil ik wel even voor je kijken, pm of mail dan even het telefoonnummer en je Ziggo klantnummer naar me.

Groeten,

Ziggie
there is no place like 127.0.0.1
 
ziggie
harryd schreef:
ziggo gebeld want mijn telefoon doet het niet................t d werkt eraan meneer en over 50 werkdagen hoop ik dat alles het weer doet...ziggo je bent nog maar 5cm van tele2 verwijderd..stap zo over heb genoeg van jullie


Harryd,

5 werkdagen is acceptabel.
50 werkdagen absoluut niet.

Is dit een tikfout, of is er echt gezegd dat het vijftig (!) dagen gaat duren ?

Groet,
Ziggie
there is no place like 127.0.0.1
 
mikke
Hallo,
Ook wij zijn het helemaal zat met ziggo, wij hebben als sinds eind december geen telefoon meer, wij hebben al heel vaak gebeld, maar daar schiet je ook niks mee op, ze beloven van alles maar doen niks, dus dan maar mailen maar ook daar krijgen wij niks geen reactie op, zelfs al een angetekende brief verstuurd maar natuurlijk niks gehoord, wat moeten we hiermee, zullen we ooit nog vaste telefoon krijgen, ik heb mijn twijfels zeker bij Ziggo.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:42:00
| buijs01:11:07
| Black Tiger01:31:48
| Desmark03:05:39
| Gilex03:21:20
| kezeltje04:24:24
| Zippo04:33:05
| Bitfreak05:12:36
| Puma05:43:44
| Justin2305:49:27
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan