obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
vragen over ziggo
Megano75
Hallo ik wil misschien naar ziggo overstappen maar heb echter wat vragen
1: Ik heb nu een dvd recorder en neem soms prgramma's op en kijk ik naar een andere zender ? Kan dit met ziggo ook ? dan hoeft de opname niet digitaal te zijn . Heb al 2x ziggo gebeld maar volgens hun kan dat alleen maar met de dure twintuner van € 399,-
Maar vroeger kon dat wel altijd met de gewone kabel ? is dit nu echt zo probleem?

2: er staat dat ik per maand 50 gb kan downloaden maar ik heb ik download veel films en kom daar soms wel overheen , maar ik download alles via een payserver (eweka) is dit een prbleem of kan ik gewoon door blijven downloaden via eweka en niet dat ik download via ziggo?

3: ik wil eredivisie live maar kan nergens vinden wat het kost bij ziggo en hoeveel kanalen je dan zal heben ?

4: ik wil boven ook digitale tv kunnen kijke is dat moeglijk? en dan niet dezlfde zender als dat ik beneden kijk?

Ik hoor graag antwoorden op mijn vragen
Gewijzigd door Megano75 op 11-03-2009 22:08
 
rrozema
1: ja, dat kan.

2: je mag van de server(s) van ziggo maximaal 50GB/maand downloaden. Hoeveel jij van een payserver mag downloaden bepaalt alleen de aanbieder van de pay server.

3: dit moet iemand anders beantwoorden.

4: Alleen als je boven een 2e digitale ontvanger met een 2e kaart hebt. Op dit moment moet je daar nog 2 abonnementen voor afsluiten, maar ergens deze of volgende maand verandert de policy van Ziggo zodat je per abonnement tot 5 kaarten kunt krijgen. Je kunt dan dus per abonnement tot 5 digitale ontvangers op 1 aansluiting hebben. Een stuk goedkoper dus maar je moet nog wel steeds 5 digitale ontvangers kopen...
 
newty

Quote

Megano75 schreef:


3: ik wil eredivisie live maar kan nergens vinden wat het kost bij ziggo en hoeveel kanalen je dan zal heben ?


Hoi ! Eredivisie Live is 14,95 euro en je hebt 4 kanalen ter beschikking. (kanalen 421 t/m 424)

bron: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/extra-zenders/premium-pakketten/eredivisie-live
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vragen over ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie