obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Helpdesk of flop
jabajaba
Hoi allemaal,
Twee weken geleden heb ik met trots een imac gekocht thuisgekomen stroom erop gezet en starten, een genot had ik veel eerder moeten doen, weg met microshit minder gedonder en zo, maar dat is persoonlijk.
Alles werkte perfect behalve internet, de helpdesk gebeld van ziggo dat ik geen internet heb.
Van alles geprobeerd, maar helaas geen internet, gereset etc. etc.
Ligt aan uw PC Mijnheer, bel apple maar, maar deze bevestigde mij alleen maar wat ik allang wist ligt bij ziggo Mijnheer.
Na drie telefoontjes en een hoop gescheld en geen stap verder werd er plotseling 24 uur later mijn modem op afstand uitgezet en gereset, zonder dat ik belde of aankondiging, wat ik toevallig zag aan de lampjes op mijn modem, nou een bril heb ik niet nodig!!!!!
En ja hoor ik zet mijn PC aan en zonder iets te doen aan mijn instellingen, meteen internet.
Maar het mooiste aan dit verhaal is belt u maar naar apple, en ja Mijnheer ik kan zien dat u een apple heeft dus bij ons ligt het probleem niet.
Hoe kan dat nu als ik geen verbinding hebt, geeft mijn Imac excact aan hoor.
Nou dit verdient absoluut geen schoonheidsprijs, ik zou zeggen zet iemand op de helpdesk neer die verstand van zaken heeft, en geen snuiters die van niets weten en doe je werk waarvoor je betaald word.
Sad
Met vriendelijke groet een ontevreden Klant met hoofdletter KKKKKKKKKKKKKKKKKPfft
 
exciter
Hoi Arthurke,

Ik wens je veel succes (ben al geneigd sterkte te zeggen) met je voornemen om ziggo in een beter daglicht te laten komen. Ik sta momenteel nog stoom af te blazen nav een gesprek met de helpdesk. Mijn probleem is snelheid en uitwisseling problemen met de nieuwe modems, was gewoon een drama afgelopen weekend.
Affein, waarvoor ik je wilde laten weten is dat Ziggo beter met zijn storingsdienst moet communiceren on a day to day basis, zeker als je een uitrol project opstart zoals deze modems. De informatie verstrekking op de site is gewoon te karig en moet up to date zijn, gebruikers zouden NIET moeten bellen over een al oude bekende storing. Sterker nog, ze weten de regio dus een e-mailing kan ook de deur uit. Er is veel te verbeteren op dat vlak van een Passieve naar een Proactieve houding.

Als voorbeeld: xs4all kun je mee mailen en dat betekent dat ik een antwoord op een mail kan geven, dat kan bij Ziggo niet, wat rest is BELLEN! dus weer kosten maken.

Ben net 3 maanden klant maar heb al spijt, het is dat adsl niet zover kan komen anders was de keuze van overstappen snel gemaakt.

Paul.
 
Maisy
Hier is de verbinding super slecht. Hij is nog nooit zo traag geweest. Modem en router gereset, computer opnieuw opgestart. Sinds de nieuwe modem een slechtere verbinding. Voor ons dus achteruit gang. Wie o wie kan ons helpen.

Groeten van Maisy
 
ckooman
Sinds 31 augustus zowat wekelijks contact gehad met de helpdesk. maar nog nog steeds kan ik niet gebeld worden op mn vaste telefoon na het overstappen op Ziggo 3 in 1 extra. Steeds wordt gemeld dat er een opdracht wordt uitgedaan maar het resultaat is nul ! Gisteren weer gebeld, zou nu met spoed iets aan gedaan worden....
Mn huidige telefoonnummer is op 31 augustus al geporteerd naar Ziggo (gecheckt bij Opta). Bij de helpdesk krijg je steeds weer iemand anders aan de telefoon, de een klinkt wat technischer als de ander, maar resultaat ho maar. Wordt er wel een beetje wanhopig van. Er is gezegd dat het en ICT-probleem is (?)..
Natuurlijk kan ik wel mobiel gebeld worden maar je gaat niet iedereen afbellen om te zeggen dat je vaste telefoon het niet doet! Bovendien hebben wij - gezien onze leeftijd - ook de nodige familie en kennissen die niet zo super jong meer zijn en dus niet graag mobiel bellen... Was een van de redenen om de vaste telefoonaansluiting aan te houden.
Dus Arthurke, als je nog oplossingen weet, ik houd me aanbevolen!

Angry Frown
Gewijzigd door ckooman op 09-10-2009 16:28
 
ckooman
Smile Sinds vorige week kunnen we weer gebeld worden! Bleek dus inderdaad helemaal niet zo moeilijk te zijn. Al met al en kwartiertje werk werd me gezegd en dat je daar dan 6 weken op moet wachten. Als ik het helemaal goed gesnapt heb, had het probleem te maken met het feit dat ons telefoonnr. werd geporteerd naar Ziggo op dezelfde dag dat de monteur ons nieuwe modem aan kwam sluiten (en dat was pas om 6 u 's avonds!) waardoor er administratief iets niet helemaal goed zat...
Gelukkig is het nu opgelost en bovendien zou met het probleem rekening worden gehouden in de facturering. Dat moet ik nog eventjes afwachten en tot nu toe heb ik er nog niets van teruggezien in de facturen bij "Mijn Ziggo". Wel heb ik een factuur thuis gestuurd gekregen voor het nieuwe abonnement.
Maar we kunnen in ieder geval weer gebeld worden en daar ben ik erg blij mee....Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk of flop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo helpdesk onbereikbaar Algemeen : 3 02-09-2013
de Ziggo helpdesk Klacht over Ziggo : 9 22-04-2012
Smartcard en " helpdesk" ellende!!! Digitale radio of televisie storing : 2 28-08-2011
Helpdesk Ziggo (Casema) Algemeen : 3 11-02-2011
GEEN ONDERSTEUNING DOOR INCAPABELE HELPDESK Klacht over Ziggo : 8 06-01-2011
Advertentie