obey-robots.txt
09 December 2016, 18:29
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken

Helpdesk of flop

jabajaba
Hoi allemaal,
Twee weken geleden heb ik met trots een imac gekocht thuisgekomen stroom erop gezet en starten, een genot had ik veel eerder moeten doen, weg met microshit minder gedonder en zo, maar dat is persoonlijk.
Alles werkte perfect behalve internet, de helpdesk gebeld van ziggo dat ik geen internet heb.
Van alles geprobeerd, maar helaas geen internet, gereset etc. etc.
Ligt aan uw PC Mijnheer, bel apple maar, maar deze bevestigde mij alleen maar wat ik allang wist ligt bij ziggo Mijnheer.
Na drie telefoontjes en een hoop gescheld en geen stap verder werd er plotseling 24 uur later mijn modem op afstand uitgezet en gereset, zonder dat ik belde of aankondiging, wat ik toevallig zag aan de lampjes op mijn modem, nou een bril heb ik niet nodig!!!!!
En ja hoor ik zet mijn PC aan en zonder iets te doen aan mijn instellingen, meteen internet.
Maar het mooiste aan dit verhaal is belt u maar naar apple, en ja Mijnheer ik kan zien dat u een apple heeft dus bij ons ligt het probleem niet.
Hoe kan dat nu als ik geen verbinding hebt, geeft mijn Imac excact aan hoor.
Nou dit verdient absoluut geen schoonheidsprijs, ik zou zeggen zet iemand op de helpdesk neer die verstand van zaken heeft, en geen snuiters die van niets weten en doe je werk waarvoor je betaald word.
Sad
Met vriendelijke groet een ontevreden Klant met hoofdletter KKKKKKKKKKKKKKKKKPfft
 
arthurke
Hoi Jabajaba,

Fijn dat het toch is gelukt!
Ik kan, of mag er misschien niet teveel over zeggen maar vanaf volgende week werk ik op de werkvloer van de Ziggo technische helpdesk. Ik heb zelf meer dan 20 jaar ervaring met Mac's en PC's in alle vormen en maten, networking, ICT en dergelijke. Ik heb de HBO opleiding computer sience & technology gestudeerd, een bedrijf gehad met 20 man personeel en DVD in Nederland voet aan de grond gekregen. Ik heb veel free-lance werk verricht voor grote bedrijven in de ICT en meegewerkt in de ontwikkeling van VOD systemen.

Ik zal ook dit forum verder regelmatig monitoren in de hoop dat ik wat kan bijdragen in het opbouwen van een betere Image van Ziggo.

Het heeft allemaal gerammeld vanwege verschillende integraties van bestaande bedrijven, maar er lopen nu daadwerkelijk mensen rond met een gedegen kennis van zaken en ruime ervaringen. Ziggo is vastberaden om de klantenservice (o.a. ook de technische helpdesk) tot een zeer hoog niveau te brengen.

Uiteraard moeten we ons gaan bewijzen. Maar ik ga er in ieder geval voor om het Imago van Ziggo op te poetsen en ervoor te zorgen dat jullie degelijk en goed worden geholpen. Dit heeft enige tijd nodig om voor idereen het juiste niveau te kunnen bereiken. Vele nieuwe mensen zijn nu aangenomen en de ontwikkeling groeit met de dag.

Ik heb me daarom opgeworpen om ook mensen te proberen te helpen, via dit forum, mocht er toch nog geen oplossing zijn gevonden voor het probleem en of een onbeantwoorde vraag heeft. Maar ik adviseer wel om eerst contact op te nemen met ons callcentre. Mocht je ondanks dat toch nog op een dood spoor komen, dan wil ik eventueel via dit forum trachten het probleem op te lossen en of voor jullie te willen uitzoeken.

Maar het gaat allemaal goed komen! Ondanks de negatieve publiciteit uit het verleden, is Ziggo hard aan de weg aan het timmeren om een zeer kwalitatief en degelijk bedrijf neer te zetten. Als ik er geen vertrouwen in had gehad, had ik er zeker niet naar gesolliciteerd. Ik kon overal terecht.

Veel succes nog met je iMac! (zeer goede aankoop!)

Arthur
 
cyberninja
waarschijnlijk zal Die Imac nog niet zijn herkent geweest door uw modem en drm werkte uw internet niet
vraag niet mijn naam die krijg je toch niet
Ik werk zelf bij een ziggo helpdesk dus ik weet van de problemen af
 
hoeij
arthurke schreef:
Hoi Jabajaba,

Fijn dat het toch is gelukt!
Ik kan, of mag er misschien niet teveel over zeggen maar vanaf volgende week werk ik op de werkvloer van de Ziggo technische helpdesk. Ik heb zelf meer dan 20 jaar ervaring met Mac's en PC's in alle vormen en maten, networking, ICT en dergelijke. Ik heb de HBO opleiding computer sience & technology gestudeerd, een bedrijf gehad met 20 man personeel en DVD in Nederland voet aan de grond gekregen. Ik heb veel free-lance werk verricht voor grote bedrijven in de ICT en meegewerkt in de ontwikkeling van VOD systemen.

Ik zal ook dit forum verder regelmatig monitoren in de hoop dat ik wat kan bijdragen in het opbouwen van een betere Image van Ziggo.

Het heeft allemaal gerammeld vanwege verschillende integraties van bestaande bedrijven, maar er lopen nu daadwerkelijk mensen rond met een gedegen kennis van zaken en ruime ervaringen. Ziggo is vastberaden om de klantenservice (o.a. ook de technische helpdesk) tot een zeer hoog niveau te brengen.

Uiteraard moeten we ons gaan bewijzen. Maar ik ga er in ieder geval voor om het Imago van Ziggo op te poetsen en ervoor te zorgen dat jullie degelijk en goed worden geholpen. Dit heeft enige tijd nodig om voor idereen het juiste niveau te kunnen bereiken. Vele nieuwe mensen zijn nu aangenomen en de ontwikkeling groeit met de dag.

Ik heb me daarom opgeworpen om ook mensen te proberen te helpen, via dit forum, mocht er toch nog geen oplossing zijn gevonden voor het probleem en of een onbeantwoorde vraag heeft. Maar ik adviseer wel om eerst contact op te nemen met ons callcentre. Mocht je ondanks dat toch nog op een dood spoor komen, dan wil ik eventueel via dit forum trachten het probleem op te lossen en of voor jullie te willen uitzoeken.

Maar het gaat allemaal goed komen! Ondanks de negatieve publiciteit uit het verleden, is Ziggo hard aan de weg aan het timmeren om een zeer kwalitatief en degelijk bedrijf neer te zetten. Als ik er geen vertrouwen in had gehad, had ik er zeker niet naar gesolliciteerd. Ik kon overal terecht.

Veel succes nog met je iMac! (zeer goede aankoop!)

Arthur



Hoi Arthur,

Ook ik ben 7 januari 2009 overgegaan naar Ziggo-Telefonie, maar kan tot op vandaag 25 maart 2009 niet zelf bellen en niet gebeld worden, ik heb geen kiestoon. Om de 3 dagen bellen naar de help-desk, die zeggen dat ze niks voor ons kunnen doen, een monteur van Ziggo die bij mij in huis de aansluiting en de apparatuur heeft gecontroleerd, zegt dat het is misgegaan met het nummer-porteren. Wel is op 2 maart j.l. een aansluiting geweest van mijn nummer op een 06 nummer van een andere persoon. Toen deze persoon dit merkte heeft hij direct contact opgenomen met Ziggo, en deze fout werd direct hersteld. Maar mij m'n nummer teruggeven en aansluiten dat kan niet. Op klachten en vragen-mails, een aangetekende brief naar Ziggo, wordt niet gereageerd. Misschien is dit een mooie uitdaging voor jou, om mij zo snel mogelijk aan te sluiten. Na 11 weken (vandaag precies) mag dat wel.
Hopelijk neem jij mijn smeekbede serieus.

Met vriendelijke groet,

An
 
arthurke
Hoi An,

Ik kan niets beloven dat ik dit voor je kan oplossen. Maar ik zal wel mijn best voor je gaan doen.
Stuur mij een prive-bericht met je postcode en huisnummer. Ik kan kijken wat hierover geschreven en bekend is en of er nog orderstatussen openstaan. En zo ja, wat er mee gebeurd en de status is van de telefoonlijn. (planning)
Ik kom er z.s.m. op terug zodra ik je gegevens heb mogen ontvangen.
 
exciter
Hoi Arthurke,

Ik wens je veel succes (ben al geneigd sterkte te zeggen) met je voornemen om ziggo in een beter daglicht te laten komen. Ik sta momenteel nog stoom af te blazen nav een gesprek met de helpdesk. Mijn probleem is snelheid en uitwisseling problemen met de nieuwe modems, was gewoon een drama afgelopen weekend.
Affein, waarvoor ik je wilde laten weten is dat Ziggo beter met zijn storingsdienst moet communiceren on a day to day basis, zeker als je een uitrol project opstart zoals deze modems. De informatie verstrekking op de site is gewoon te karig en moet up to date zijn, gebruikers zouden NIET moeten bellen over een al oude bekende storing. Sterker nog, ze weten de regio dus een e-mailing kan ook de deur uit. Er is veel te verbeteren op dat vlak van een Passieve naar een Proactieve houding.

Als voorbeeld: xs4all kun je mee mailen en dat betekent dat ik een antwoord op een mail kan geven, dat kan bij Ziggo niet, wat rest is BELLEN! dus weer kosten maken.

Ben net 3 maanden klant maar heb al spijt, het is dat adsl niet zover kan komen anders was de keuze van overstappen snel gemaakt.

Paul.
 
Maisy
Hier is de verbinding super slecht. Hij is nog nooit zo traag geweest. Modem en router gereset, computer opnieuw opgestart. Sinds de nieuwe modem een slechtere verbinding. Voor ons dus achteruit gang. Wie o wie kan ons helpen.

Groeten van Maisy
 
ckooman
Sinds 31 augustus zowat wekelijks contact gehad met de helpdesk. maar nog nog steeds kan ik niet gebeld worden op mn vaste telefoon na het overstappen op Ziggo 3 in 1 extra. Steeds wordt gemeld dat er een opdracht wordt uitgedaan maar het resultaat is nul ! Gisteren weer gebeld, zou nu met spoed iets aan gedaan worden....
Mn huidige telefoonnummer is op 31 augustus al geporteerd naar Ziggo (gecheckt bij Opta). Bij de helpdesk krijg je steeds weer iemand anders aan de telefoon, de een klinkt wat technischer als de ander, maar resultaat ho maar. Wordt er wel een beetje wanhopig van. Er is gezegd dat het en ICT-probleem is (?)..
Natuurlijk kan ik wel mobiel gebeld worden maar je gaat niet iedereen afbellen om te zeggen dat je vaste telefoon het niet doet! Bovendien hebben wij - gezien onze leeftijd - ook de nodige familie en kennissen die niet zo super jong meer zijn en dus niet graag mobiel bellen... Was een van de redenen om de vaste telefoonaansluiting aan te houden.
Dus Arthurke, als je nog oplossingen weet, ik houd me aanbevolen!

Angry Frown
Gewijzigd door ckooman op 09-10-2009 16:28
 
ckooman
Smile Sinds vorige week kunnen we weer gebeld worden! Bleek dus inderdaad helemaal niet zo moeilijk te zijn. Al met al en kwartiertje werk werd me gezegd en dat je daar dan 6 weken op moet wachten. Als ik het helemaal goed gesnapt heb, had het probleem te maken met het feit dat ons telefoonnr. werd geporteerd naar Ziggo op dezelfde dag dat de monteur ons nieuwe modem aan kwam sluiten (en dat was pas om 6 u 's avonds!) waardoor er administratief iets niet helemaal goed zat...
Gelukkig is het nu opgelost en bovendien zou met het probleem rekening worden gehouden in de facturering. Dat moet ik nog eventjes afwachten en tot nu toe heb ik er nog niets van teruggezien in de facturen bij "Mijn Ziggo". Wel heb ik een factuur thuis gestuurd gekregen voor het nieuwe abonnement.
Maar we kunnen in ieder geval weer gebeld worden en daar ben ik erg blij mee....Grin
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk of flop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo helpdesk onbereikbaar Algemeen 3 02-09-2013 19:39
de Ziggo helpdesk Klacht over Ziggo 9 22-04-2012 20:51
Smartcard en " helpdesk" ellende!!! Digitale radio of televisie storing 2 28-08-2011 20:43
Helpdesk Ziggo (Casema) Algemeen 3 11-02-2011 19:22
GEEN ONDERSTEUNING DOOR INCAPABELE HELPDESK Klacht over Ziggo 8 06-01-2011 15:05
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo< 5 mins
| ArieBuu00:28:55
| Zippo01:24:45
| Desmark04:35:31
| Tomar06:00:47
| Black Tiger06:08:42
| knilleske06:25:06
| gerrelle07:48:34
| Gilex07:53:47
| kezeltje08:57:53
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan