obey-robots.txt
06 December 2016, 20:54
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

[Opgelost]Nog steeds geen internet en telefoon verbinding

nokkie
Sinds 10 maart heb ik geen internetverbinding meer en mijn telefoon doet het ook niet meer.
En dit allemaal omdat ik zonodig een nieuw modem moest aansluiten van ziggo.
De monteur is geweest en heeft alles nagekeken , pc is in orde , er scheen een probleem te zijn bij ziggo.
De storing is doorgegeven en ik heb zelf ook al vele malen met mijn gsm gebeld maar tot op heden nog geen aansluiting .
Als troost hoef ik nu een maand geen abonnementskosten te betalen maar wat koop ik ervoor ?
Vanmorgen hoorde ik zelfs dat we zijn gebeld door het werk van mijn vrouw en dat er iemand anders opnam dan wij ??????????
Uit nood heb ik nu een dongel aangeschaft .

Help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

N.Ruijter

Edit: stutus opgelost toegevoegt in titel
Gewijzigd door Zippo op 05-04-2009 15:01

Gigabyte
Je hebt toch hoop ik wel, deze nieuwe modem laten activeren door Ziggo ??

nokkie
de modem hebben we geprobeerd te activeren door ziggo maar er scheen geen ip adres te zijn , en dat was een probleem van ziggo . Ze zouden me mobiel laten weten als dit op was gelost . Na 4 keer bellen ben ik het nu wel zat .
Eerst branden er 4 lampjes en de 5e knipperde ,
nu brand alleen het lampje met de naam link nog steeds niet . Ik heb een atlanta modem gekregen.

Leest ziggo dit ook ???
help me dan eens een keer aub !

Edit: Gigabyte
Deze gegevens kun je beter voor jezelf houden !

Gewijzigd door Gigabyte op 25-03-2009 19:51

Gigabyte
Er zijn hier wel wat personen die zeggen bij de helpdesk te werken, misschien kunnen zij wat voor je betekenen.

Doe dan alleen gegevens verstrekken via PB en niet openbaar. Smile

Heb je de oude modem nog ?
Gewijzigd door Gigabyte op 25-03-2009 19:59

nokkie
de oude modem is meegenomen ...

woedend
nokkie schreef:
Sinds 10 maart heb ik geen internetverbinding meer en mijn telefoon doet het ook niet meer.
En dit allemaal omdat ik zonodig een nieuw modem moest aansluiten van ziggo.
De monteur is geweest en heeft alles nagekeken , pc is in orde , er scheen een probleem te zijn bij ziggo.
De storing is doorgegeven en ik heb zelf ook al vele malen met mijn gsm gebeld maar tot op heden nog geen aansluiting .
Als troost hoef ik nu een maand geen abonnementskosten te betalen maar wat koop ik ervoor ?
Vanmorgen hoorde ik zelfs dat we zijn gebeld door het werk van mijn vrouw en dat er iemand anders opnam dan wij ??????????
Uit nood heb ik nu een dongel aangeschaft .

Help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

N.Ruijter

Nou bij ons precies het zelfde verhaal,ik ben er gewoon radeloos van:obij mij is het sinds 5 maart ff wel internet,daarna 2 dagen telefoon,maar van iemand anders uit een hele andere gemeente????ik heb al voor meer dan 60 euro verbelt aan 009-1884 en heb ook een klacht ingediend.
Maar de automatische incasso is wel al geschiet?
He he en na vandaag weer een half uur aan de lijn te hebben gehangen kreeg ik te horen dat er een monteur moet komen:|....en ik mag me 5e verlof dag ervoor opofferen:(...anders moet ik de voorrij kosten betalen:@ heeft het echt een maand moeten duren om mij mede te delen...dat er toch een monteur aan te pa moet komen....ik heb ondertussen een ''trauma'' van dat modem aan en uit,en ga zo maar door...nog een hele week geen communicatie... maar die zal ook de laatste zijn:@..o wat mis ik onze vertrouwde multikabel:|

nokkie
Ja bij multikabel ging het nog goed al had ik daar ook af en toe geen tel verbinding ...
De gsm kosten ga ik ook proberen te declareren bij ziggo , ze houden je maar aan het lijntje .
Ik heb totaal mijn vertrouwen nu in ziggo verloren en heb alles opgezegd. Voor mij nu een nieuw abonnement bij de KPN , voor hetzelfde geld een veel snellere internetverbinding met gratis bellen erbij in nederland . (behalve dan de 0900 nummers)

cyberninja
nokkie schreef:
de modem hebben we geprobeerd te activeren door ziggo maar er scheen geen ip adres te zijn , en dat was een probleem van ziggo . Ze zouden me mobiel laten weten als dit op was gelost . Na 4 keer bellen ben ik het nu wel zat .
Eerst branden er 4 lampjes en de 5e knipperde ,
nu brand alleen het lampje met de naam link nog steeds niet . Ik heb een atlanta modem gekregen.

Leest ziggo dit ook ???
help me dan eens een keer aub !

Edit: Gigabyte
Deze gegevens kun je beter voor jezelf houden !

stuur me uw klantennr eens door

ik zal eens kijken wat er juist is

of geef uw postcode eens
vraag niet mijn naam die krijg je toch niet
Ik werk zelf bij een ziggo helpdesk dus ik weet van de problemen af

Gigabyte
nokkie schreef:
Nu brand alleen het lampje met de naam link nog steeds niet .

Als alleen het lampje link nog niet brand dan wil dat zeggen dat er geen netwerk verbinding is tussen modem / PC of router.
Controleer dus je netwerk stekker achter op je modem, en achter op je PC.
Gewijzigd door Gigabyte op 29-03-2009 22:04

Gigabyte
Hier dus ! Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost]Nog steeds geen internet en telefoon verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internet+telefoon Algemeen 22 02-12-2016 11:55
geen internet wel wifi Klacht over Ziggo 2 06-11-2016 17:14
Geen internet/WiFi/telefoon en geen zender Net5 Klacht over Ziggo 15 07-10-2016 01:55
Storing internet en telefoon Storing 2 04-10-2016 14:53
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen 2 25-09-2016 23:13
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo< 5 mins
| Black Tiger00:07:03
| MisterSenseo00:57:34
| Bitfreak01:04:12
| Justin2301:48:17
| Hefaistos02:42:05
| Gilex03:30:52
| kezeltje08:31:31
| Desmark09:06:43
| buijs11:08:16
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan