obey-robots.txt
08 December 2016, 06:59
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Ziggo gedoemd om te mislukken - inmiddels weg bij Ziggo

Zuggo
Beste mensen,

Denk aan jullie gezondheid en met name jullie hart. Ondanks alle mooie verhalen van Ziggo wat betreft toename snelheden, nieuwe zenders, etc. etc. ...... Het is allemaal een farce. Zolang de elementaire problemen zoals stabiiteit van het netwerk, een optimale snelheden nog niet zijn gerealiseerd kan je vergif op in nemen dat ze alle mooie beloftes niet kunnen realiseren.

Inmiddels ben ik WEG bij ZIGGO!!! God zij dank. Ik hoop dat anderen mijn voorbeeld volgen, want het is een schande wat betreft hun klantenservice. Ziggo Sucks!!

Vandaag nog een speedtest gedaan van mijn nog lopende Ziggo-abonnement (zie bijlage). Het is betreurenswaardig en een grote schande hun performance. Een afdankertje. Ik krijg daarom steeds meer de indruk dat Ziggo-servers massaal gehacked zijn en besmet met allerlei spyware en malware. Heb alle spamfilters geprobeerd maar toch laat de suffe servers van Ziggo toch nog alles door....

Ziggo is een grote mislukking.

Zuggo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Zuggo op 17-04-2009 19:21

Gigabyte
Sorry, Zuggo ik zal je niet volgen.
Ik kom bij Orange/Online vandaan en ben dus wel wat vertragingen gewend met oog op snelheids verhogingen en klantenservice (babbelbox) praktijken.

Het enige waar mijn hart even van oversloeg van de snelheid die Ziggo waarmaakte.Smile

Tja spam ik weet werkelijk niet wat dat is, ik heb 6 verschillende e-mail boxen bij verschillende aanbieders en 0,0 spam, misschien ligt het aan de namen die ik gebruik, of ik laat op precies de juiste plaatsen mijn e-mail adres achter.

De keren dat ik de HD nodig had hebben ze mij altijd netjes en correct te woord gestaan, op e-mail gebied mogen ze nog wel het een en ander verbeteren, door simpel weg even te antwoorden.

Erg jammer dat het bij jou slecht is afgelopen !!!

Succes bij je nieuwe internet provider, wie is het geworden ?

Alles in 1 extra:

454440207Smile
Gewijzigd door Gigabyte op 17-04-2009 20:28

Zuggo
Gigabyte,

Dan ben jij de enige "mazzelpik" hier, de ervaringen van velen met Ziggo zijn uiterst negatief.

Als bijlage een nieuwe test gedaan, met nog dramatische cijfers! Het lijkt wel analoog Shock

Zien is geloven!!! Ziggo Sucks!

Zuggo voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Zuggo op 17-04-2009 20:50

Gigabyte
Als ik het aantal klachten hier zo zie per dag, en het aantal leden dat hier zich hebben aangemeld, dan zal het nog wel meevallen denk ik, maar ik kan het mis hebben.

Noem jij nu eens een provider met zoveel klanten en geen klachten?

Welk soort modem heb je ??
En welk abbo heb je?
Gewijzigd door Gigabyte op 17-04-2009 22:26

Decibert
Ik vind het maar wonderlijk, wat is precies je bedoeling? Een oplossing zoeken? Die is niet van toepassing want je bent al overgestapt. Wil je anderen advies geven? Daar lijkt het ook niet op. En klagen kom je niet verder mee.

Dutch73
Smile Ik zit sinds juni 2005 bij ZIGGO(toen nog casema). Ben zeer tevreden over alles. Okee er zijn wel is storingen. Als ik ze dan heb, dan trek ik voor 15 minuten even de stekker uit de stroom en dan weer in en prob is opgelost. Ik het alles in 1 pakket sinds oktober 2008 en altijd goede verbinding gehad.Cool

WinkIk ben bij Wanadoo destijds in 2005 weggegaan(verder nooit problemen met snelheid en-of verbindingGrin) om is bij Casema kabelinternet te proberen en sindsdien gebleven en tevreden.

Soms wil het zijn dat de afstand van WC naar het sign in huis te ver is, waardoor de verwachte snelheid lager uitvalt.

ADSL hoeft voor mij niet meer zo. Kabel vind ik prettiger.

Zuggo
Wat anderen van Ziggo vinden moeten ze zelf weten. Ik vind het k*t met peren!!!
Dit gezien de instabiliteit en traagheid van het netwerk, de zeer slechte service en hun onbeschofte gedrag! Willen ze klanten behouden dan zullen ze hun arrogante houding maar eens flink bij moeten stellen.

Het is ook irrelevant wat voor abbo ik heb. Zit al jaren bij Casema, maar heb sinds ruim 2 jaar forse problemen met de internet. In het begin had ik hoge snelheden, later ging de snelheden steeds verder naar beneden. Navraag bij Casema kreeg je een onbenullig, ongeinteresseerd en zelfs onbeschoft antwoord. Nou, dan ben jij bij mij aan het verkeerde adres: IK WIL WAAR VOOR MIJN GELD en goede service!!! Heb ze dat ook laten weten. Ik heb de directie een brief gestuurd met het verzoek desbetreffende klachtenbehandelaar de laan uit te sturen. Nooit meer wat van vernomen. Kennelijk zijn ze daar hardleers, daarom deel ik mijn ervaringen graag met anderen, zodat anderen de stap wagen over te stappen en om anderen te waarschuwen voor hun praktijken!!! Als ze oorlog willen, krijgen ze oorlog.

Ik krijg ook sterk de indruk dat Ziggo bewust de snelheden naar beneden draait om je te verleiden naar een andere abonnement over te stappen. Zo lust ik wel pap van..... daar heb ik niet voor betaald.

Vele maanden later kreeg ik alsnog per email een excuus van de klantenservice van Ziggo:

"Onze excuses voor de manier waarop u behandeld bent. Het is inderdaad niet meer dan normaal om de klant eerst uit te laten praten en ik verzeker u dat de rest van mijn collega's zich niet zo onbeschoft gedragen. Het spijt mij om te horen dat u overstapt naar een andere provider. Ik hoop dat u in de toekomst geen problemen zal ondervinden met uw nieuwe provider. "

Lusten jullie nog nootjes.

ZIGGO EXIT!
Gewijzigd door Zuggo op 18-04-2009 13:28

Gigabyte
Als ik je berichten zo lees dan zal het toch wel aan je eigen houding liggen.Angry

Als je lult zoals je schrijft dan snap ik dat ze scheid aan je hebben!
onbegonnen werk dit................................................................
Gewijzigd door Gigabyte op 18-04-2009 14:07

Zuggo
Gigabyte schreef:
Als ik je berichten zo lees dan zal het toch wel aan je eigen houding liggen.Angry

Als je lult zoals je schrijft dan snap ik dat ze scheid aan je hebben!
onbegonnen werk dit......

Zo jij durft!!!

Je zal toch eerst schoolgeld terug moeten vragen, wil jij serieus genomen moeten worden. Jouw taalbeheersing is op zijn zachtst gezegd beneden alle peil Shock

(scheid met een eid, whoahahahaha: het is nog altijd SCHIJT!!!).
Cool Sad
Gewijzigd door Zuggo op 18-04-2009 14:09

Gigabyte
Oké dan met IJT, speciaal voor jou dan, je begreep me wel das toch fijn, verder nog iets te klagen? Smile
Gewijzigd door Gigabyte op 18-04-2009 14:45

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo gedoemd om te mislukken - inmiddels weg bij Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netflix kijken met de Horizon Mediabox van Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 6 07-12-2016 16:52
Verdwenen Ziggo netwerk WiFi, draadloos netwerk 2 03-12-2016 23:46
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Ziggo afstandbediening koppelen met Philips tv Algemeen 2 10-11-2016 16:02
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo04:17:44
| Black Tiger05:44:20
| fblemans07:33:15
| Puma08:05:16
| Matty08:12:07
| Zippo10:18:16
| Bitfreak11:19:25
| emiliovisser11:36:08
| buijs11:41:24
| Justin2313:06:05
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan