obey-robots.txt
07 December 2016, 17:28
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

usenet probleem

spa
ik heb sinds kort @home telefoon en internet 8000 hier voor had ik kpn internet=bellen niet goed niet leuk maar dat ter zijde nu download ik veel met grabit als newsreader nu heb ik alles goed aange sloten mijn headers op gehaald van al de groeplijsten die news.home.nl te bieden heeft maar grabit begint niet te downloaden of stopt halverwege de download en zegt article not found ik heb ook al hulp gevraagd op het grabit forum maar die vertellen ook niet veel en het is in het engels hier zeggen ze:

If you don't understand why some items are available from some servers and not from others, then you should read up on how usenet works. Every server is different. Just because you have usenet access through an ISP doesn't mean you can use any NZB file from any source and download anything you want. ik ben misschien onduidelijk maar als iemand me kan helpen en ik moet meer vertellen dan hoor ik het wel alvast bedanktSmile

Zippo
De retentie is volgens mij de oorzaak. Wat is retentie, dat is de tijd dat een file op een news server blijft staan.

Je selecteerd een aantal files en doordat die niet onmiddelijk gedownload zijn kan het gebeuren dat in de tussen tijd de files 'over datum' zijn en eraf geknikkerd worden.

Je kunt proberen meerdere news servers in te stellen zodat je de ontbrekende bestanden kan downloaden van servers die een langere retentie tijd hebben.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

tja
De retentie in de binary groepen van de @Home newsserver is erg laag, meestal ongeveer een dag met soms uitschieters naar 2 dagen. Bovendien zul je nooit je volledige snelheid halen, omdat je maximaal 3 verbindingen kunt openen die elk 150-175 KB/s kunnen halen.

Alternatief? Betaalde nieuwsserver zoals Eweka of SMSusenet (met dagabonnementen, makkelijk als je even snel wat binnen wilt halen zonder een abonnement af te sluiten).

@Home heeft deze zomer een test gedaan met een nieuwe newsserver, mogelijk dat er binnenkort wat gaat veranderen aan bovenstaande.

FYI:
newsserver van @Home dien je in te stellen als 'news' als je geen router gebruikt, of 'news.tilbu1.nb.home.nl' bij een router of als alleen 'news' niet werkt. 'news.home.nl' werkt in elk geval niet.

testnews.home.nl heeft een tijd bestaan, maar verwijst nu naar hetzelfde IP als news, dus heb je niets meer aan.

PS:
in plaats van news.tilbu1.nb.home.nl kun je ook een andere regionale naam instellen zoals news.groni1.gr.home.nl of news.roemd1.lb.home.nl. Alle regionale namen verwijzen naar dezelfde server in Tilburg.

spa
ik ga eerst news.tilbu1.nb.home.nl proberen en anders word het eweka daar had ik gister ook al effe geken ziet er goed uit en jullie hartelijk bedankt voor de hulp Wink

Brickman
17 oktober komt de nieuwe usenet van @home beschikbaar. Deze zou een retentie van 30 dagen hebben.

Als lid van @home klantenpanel kunnen je tot deze tijd gebruik maken van de test server.

tja
Brickman schreef:
Als lid van @home klantenpanel kunnen je tot deze tijd gebruik maken van de test server.

Mits je meegedaan hebt met de test en je gebruikersnaam en wachtwoord nog weet...

Brickman
Nog weinig te merken van het nieuwe usenet platform.

Retentie is niet echt je van het.

tja
Nieuwe newsserver:

newnews.home.nl
Inloggen met je @Home gebruikersnaam en wachtwoord.
Retentie over het algemeen >30 dgn
max 4 connecties, max 20 mbit.

Aangekondigde datalimieten (per maand):

CombiBudget: 0
Internet Soms: 10 GB
Internet Regelmatig: 50 GB
Internet Intensief 8000: 100 GB
Internet Intensief 15000: 200 GB

Uitbreiding van de datalimieten zijn bij te bestellen. Hoe dit gaat is nog onduidelijk, mogelijk via de Betaalservice.

edit: limiet Soms nu correct vermeld.
Gewijzigd door tja op 21-10-2007 22:23

pcwolf
Nieuwe newsserver:

newnews.home.nl

hij doet het niet bij mij

ShockShockAngry

tja
Wel je (@Home) gebruikersnaam en ww ingevuld? Hier doet hij het prima!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'usenet probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Chromecast audio probleem WiFi, draadloos netwerk 1 13-10-2016 10:15
Alternatief Sunny usenet Nieuwsgroepen 23 08-12-2015 01:34
Probleem met coax aarden? Algemeen 4 09-08-2015 19:12
Download snelheid probleem Snelheid 3 13-05-2015 18:43
Ziggo test nieuwe omgeving voor nieuwsgroepen/usenet! Nieuwsgroepen 8 01-03-2015 23:00
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Matty00:36:02
| Black Tiger00:45:32
| Desmark01:33:12
| kezeltje01:51:51
| Zippo05:29:33
| MisterSenseo05:51:05
| Gilex10:15:49
| Justin2310:24:45
| Bitfreak19:08:11
| Hefaistos23:16:17
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan