obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
blokkade IP nummer wordt niet opgelost
MaXMhZ
Goed te horen dat de verbinding weer staat.

I weet niet wat voor maatregelen je in gedachten had, pas wel op. Als je de betaling bij een ISP stopzet sluiten ze je zonder pardon af en loop je grote kans op een zwarte lijst te komen waardoor geen enkele ISP je nog zal aansluiten. Om nog maar te wijgen over dingen als deurwaarders waar ze heel (veel te) snel mee zijn. Een terugvordering van onterecht betaald geld moet schriftelijk en aangetekend gebeuren.

Het is een hele vervelende situatie, maar het kan nog vervelender zou ik maar denken.

Helaas is het bij geen enkele ISP allemaal rozegeur en maneschijn. Het rammelt overal wel ergens. Marktwerking noemen ze dat. BAH.
 
Decibert

Quote

Maandag 4 mei, plotseling merk ik rond 14.15 dat ik weer aangesloten ben.

Quote

Ga nu gepaste maatregelene nemen.


Ha Ziggo zal zich dan wel twee keer bedenken voor ze je probleem oplossen! Dát zal ze leren! Pfft
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'blokkade IP nummer wordt niet opgelost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie