obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
internet uitval
adjo
geloof het of niet maar alles werkt weer zoals het moet
ziggo heeft hier waarschijnlijk ook mensen die alles lezen
maar ik blijf het toch raar vinden dat dit allemaal mogelijk is

adjo
 
walter
een com 21 modem kan niet werken platvorm is al lang ontmanteld.
knap hoor
zou maar bellen voor een nieuwe modem.
ps. wat is je pc en h.nr.
 
Shems
Die link hoe je die motorola modem kan bereiken geeft Ziggo niet eens uit aan klanten. De klantenservice daar neem ik geen contact meer mee op. Die kunnen me niet helpen. Ik heb het ook gemerkt de verbindening na eerst na 30 sec. en uiteindelijk na 10 minuten wegviel. Ziggo heeft bij die update ook de instellingen van de interface die op jouw pc zit gereset/geconfigureerd. Het ligt waarschijnlijk aan de instellingen voor de snelheid op je network interface. Probeer de duplex mode meerdere malen te veranderen. Uiteindelijk pakt-ie er vast wel eentje; waarschijnlijk 'auto-negotiate'.
 
Shems
Ik heb wel meer gedaan als dat ... Geen compleet antwoord. Blijkbaar moet je de waarde voor het 'netwerk' in de configuratie van de interface configureren. Ga na wat het MAC adres voor de network interface op je pc. neem het over, neem het laatste octet, tel er 2 bij op en geef dat nummer (zonder streepjes) op als 'netwerk'. Dat moet het probleem van "elke 10 min. geen verbinding meer" oplossen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet uitval', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie