obey-robots.txt
09 December 2016, 18:22
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

mail werkt niet in outlook express

angelanoordbrabant
mijn email werkt niet via outlook express, wat zijn de juiste instellingen?
toch overal ziggo.mail.nl?Angry

ik heb verschillende keren ziggo hierover gemaild, wel 3 keer
eén keer iets terug ontvangen dat het kwam omdat ik ook nog een emailadres van @home gebruik in outlook express. dit zouden gaan oplossen maar hoor niets......
kassa heeft gelijk..... wat een slechte service

alvast erg bedankt

Edit: Gigabyte onderwerpen samengevoegd.

Onderwerp: waarschuwing 102% van het quotum is in gebruik

deze melding krijg ik nu zo'n 3 weken als ik ziggo webmail opstart

en ontvang geen mail meer.......wie kan mij helpen
van ziggo word je ook niet wijzer

alvast bedankt
Gewijzigd door Gigabyte op 17-05-2009 12:45
 
Gigabyte
Hoi angelanoordbrabant,
ik denk dat je het volgende moet invoeren:
Mailserver (POP3)= mail.home.nl
Mailserver (SMTP)= mail.home.nl

Die waarschuwing 102% van het quotum is in gebruik krijg je omdat je online mailbox vol zit.
Als je outlook gebuikt dan ben je van dit probleem ook af.
Outlook haalt je online mailbox leeg. Smile
 
sadaste
Ik heb ook Ziggo en ik gebruik Thunderbird, sinds een dag of 10 kan ik geen email meer ontvangen op mijn ziggo accounts. Wel versturen!!! Webmail kan ik ook gebruiken!!! Ik krijg steeds de opmerking dat ik mijn wachtwoord moet invullen,vul ik dat in dan krijg ik bericht dat de verzending van mijn wachtwoord is mislukt en dat ik mijn instellingen moet veranderen.

Ik word hier gek van, dit gedoe heb ik al twee keer eerder gehad en dan hield het vanzelf na een paar dagen op. Nu duurt het al 10 dagen en ik word er goed gaar van. Mijn instellingen staan namelijk gewoon goed ingesteld.

HELP, wie weet een oplossing.
Inderdaad, van Ziggo hoor ik niet veel...
 
Decibert
@sadaste: Woon je in voormalig Multikabel, @home of Casema-gebied? En welke servers heb je opgegeven? Heb je wel eens email gehad van Ziggo over de instellingen van je emailclient?
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
sadaste
Hallo Decibert, Ja. ik woon in voormalig Casemaland.
En als server heb ik pop.ziggo.nl ingesteld en ja, ik heb mail gehad van ziggo maar die gaf alleen aanwijzingen voor outlook en die heb ik vertaald naar Thunderbird.
 
sadaste
Niemand een oplossing?
 
Decibert
Heb je als accountnaam/gebruikersnaam het volledige emailadres opgegeven of alleen het gedeelte voor het apenstaartje? Probeer eerst eens of het veranderen van die instelling verschil maakt. Dat is iets waar veel mensen op stuk lopen, maar dat zou in dit geval alleen de oorzaak kunnen zijn als alleen de POP-server daar moeilijk over doet en de SMTP niet, wat me raar lijkt. Maar wie niet waagt, die niet wint.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
erwinvos
Verwijder je mail account eens uit outlook express en maak hem opnieuw aan.
pop.ziggo.nl
smtp.ziggo.nl

gebruikersnaam: <naam>@ziggo.nl
wachtwoord: <wachtwoord>

Test je instellingen als dat mogelijk is en het zou moeten werken.
543451902
 
Bitfreak
Yep ,zo ging het ook bij mij werken met Thunderbird.
Niks geen mail.ziggo.nl wat volgends de handeiding ingevuld moet worden.
 
RvdN
al die handelingen heb ik ook al gedaan en de pop.quicknet.nl doet t wel maar de smtp nog steeds niet dit geheel is al bezig vanaf dat de nieuwe server van ziggo in gebruik is genomen op 24-04-2009 de 23ste werkte alles nog......
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mail werkt niet in outlook express', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Televisie EPG werkt niet, Geen informatie beschikbaar Klacht over Ziggo 2 09-12-2016 18:17
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo< 5 mins
| ArieBuu00:22:03
| Zippo01:17:53
| Desmark04:28:39
| Tomar05:53:55
| Black Tiger06:01:50
| knilleske06:18:14
| gerrelle07:41:42
| Gilex07:46:55
| kezeltje08:51:01
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan