obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
mail werkt niet in outlook express
sadaste
Wat ik ook probeer, niets lijkt te werken. Inderdaad sinds eind april duurt dit gezeur nu al. Waarschijnlijk is de enige oplossing om gewoon bij ziggo weg te gaan...!
In ieder geval bedankt voor jullie adviezen.
 
Decibert
Nou, je kan ook gewoon een gratis gmailaccount aanmaken (sterker nog, zoveel als je wilt). Veel meer opslagruimte, veel meer functionaliteit, SSL en IMAP ondersteuning, en gewoon jezelfde adres houden als je overstapt.

Sowieso vele malen minder storingen dan Ziggo Wink.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
sadaste
Gmail heb ik ook, net als nog een aantal andere accounts die het verder goed doen, maar ik wil mijn ziggo account als basis houden.
En.... het goede nieuws is, na verwijderen en opnieuw instellen van mijn account, met gebruikersnaam ... @ ziggo.nl, doet hij het opeens. Wow, wat een hoop mails komen er opeens door.ShockGrin
 
Decibert
Had je dat dan na de voorgaande posts nog niet geprobeerd? In ieder geval mooi dat het is opgelost.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
sadaste
Te vroeg geroepen, na vijf minuten vraagt hij alweer om mijn wachtwoord in te voeren, en daarna word ik weer verwezen naar de ziggo site. ShockShockShockSadSad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mail werkt niet in outlook express', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie