obey-robots.txt
02 December 2016, 19:06
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken

outlook/thunderbird & ziggomail

daan
Heb problemen met het ophalen van mijn webmail van ziggi via outlook; melding: wachtwoord geweigerd. Ook via thunderbird krijg ik deze melding. Kan wel inloggen en mail lezen via ziggo/webmail, dan wordt het wachtwoord niet geweigerd.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
 
erwinvos
daan schreef:
Heb problemen met het ophalen van mijn webmail van ziggi via outlook; melding: wachtwoord geweigerd. Ook via thunderbird krijg ik deze melding. Kan wel inloggen en mail lezen via ziggo/webmail, dan wordt het wachtwoord niet geweigerd.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?


Daan,

verwijder je accountgegevens eens uit outlook en maakt ze opnieuw aan.
pop.ziggo.nl
smtp.ziggo.nl
gebruikersnaam: <naam>@ziggo.nl
ww: mail ww.

Instellingen testen en kijken wat het resultaat is.
543451902
 
daan
Heb ik een paar keer geprobeerd maar resultaat blijft helaas het zelfde.
Heb alle instellingen volgens mij ook goed?
 
rrozema
probeer het eens met telnet. Open een command window en type dan:
Download broncode  Code

telnet pop.ziggo.nl 110




Wacht de response van de server af, iets als als "+OK Messaging Multiplexor (Sun Java(tm) System Messaging Server 6.3-7.04 (built Sep 26 2008))". Je krijgt geen prompt, alleen een knipperende cursor. Type dan de volgende commando's (wacht na elk commando op de +OK bla bla bla):
Download broncode  Code

user <jouw ziggo username>
pass <jouw wachtwoord>





Met dit commando sluit je de sessie weer af:
Download broncode  Code

quit





 
daan
Heb het geprobeerd, maar lukt niet.
Krijg de volgende melding:
+OK Messaging Multiplexor (Sun Java(tm) System Messaging Server 6.3-7.04 (built
Sep 26 2008))
user <tantesuus>
+OK password required for user <tantesuus>
pass <jaspermakker1951>
-ERR [AUTH] Authentication failed

Enig idee waar de fout zit?
 
TCP_IP
-ERR [AUTH] Authentication failed


Verander je wachtwoord eens op je webmail en probeer daarna nog eens met Outlook in te loggen of nogmaals een telnetsessie starten.

 
daan
Heb al verschillende wachtwoorden aangemaakt en geprobeerd, maar de melding blijft het zelfde....en het probleem dus helaas ook: wachtwoord werkt wel bij ziggo wabmail, maar niet via outlook of thunderbird.
 
TCP_IP
Ik herken dit probleem wel min of meer bij een ander topic op het Online forum:

Gebruikersnaam en wachtwoord niet herkend

Kijk dit eens door, we hebben hier erg veel mogelijkheden besproken. De oorzaak bij dat topic bleek een corrupt windows account te zijn. Heb je evt. een 2e PC? Zo ja test het daar eens op.
 
verdaasdonkjm
alles is overgezet en er is schriftelijk bericht uit gegaan. Alleen niet iedereen heeft het ontvangen... ......

Vandaag is het eindelijk geregeld

Verstandigste is

gebruikers account gebruikersnaam@ziggo.nl

pop en smtp instellingen

pop.ziggo.nl
smtp.ziggo.nl

bij de accountnaam het volledige mail adres, dus inclusief ziggo.nl

Verwijder eerst het de eerste instellingen en maak hem opnieuw aan.

Reset ook meteen je wachtwoord.
Die pas je aan via webmail en klik op paswoord vergeten.
Zorg dat je alle account info bij de hand heb.
klant nr vooral.
Dan kan alles gereset worden en dan zou het moeten werken.
Hier uiteindelijk na 3 weken gelukt.
.
Waar is de tijd gebleven dat er nog geen mail bestond !!

hulde voor Ziggo...... [big][big] NIET[/big][/big]
 
daan
Jaaaa gelukt na tig-keer wachtwoorden resetten en nieuwe accounts aanmaken werkt het nu !!!
Hopen dat het zo blijft.

Iedereen bedankt voor de hulp.

groetjes
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'outlook/thunderbird & ziggomail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Microsoft Outlook Ziggo Gebruikers Groep 14 12-10-2015 13:53
instellen email in outlook Algemeen 4 26-05-2015 20:34
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard Storing 26 19-12-2013 22:25
Emails binnenhalen in Outlook 2003 Algemene computer en software vragen. 2 20-10-2013 17:21
Ophalen ziggomail mobiel HTC explorer Algemeen 8 25-08-2012 12:11
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo01:27:28
| Desmark02:25:03
| MisterSenseo03:41:58
| bertusdh04:40:04
| Black Tiger07:11:32
| Gilex08:41:11
| jlebbink10:40:40
| frankgr17:50:49
| Bitfreak21:01:08
| Hefaistos21:30:33
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan