obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Afgesloten wegens spam bij ziggo miljoenste keer
Bazb

Quote


Dit is niet helemaal waar. Ziggo blokkeert wel degelijk uitgaand verkeer richting poort TCP 25, enkel de Ziggo mail servers zijn van deze blokkade uitgezonderd. probeer je mail maar eens bij een andere smtp server af te leveren, dan merk je het wel.

En als persoonlijke toevoeging; ik zou graag die blokkering op inkomend verkeer richting TCP 25 zien verdwijnen; deze voegt aan de beveiliging tegen spam niets toe maar zorgt er wel voor dat ik mijn eigen domein niet langer bij mij thuis kon hosten... Na mijn overstap naar Ziggo moest ik hierdoor een (shared) server huren voor alleen een stuk of wat mailboxen!


Er zijn goede oplossingen om mail op bv poort 24 te laten afleveren voor je server, neem eens een kijkje op: http://www.rollernet.us. Kost bijna niets en werkt perfect.

Dat Ziggo alle (behalve zn eigen) uitgaande op poort 25 blocked lijkt idd te kloppen. Gelukkig zijn er ook andere poorten om je mail op te versturen (zie ook weer Rollernet bv).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afgesloten wegens spam bij ziggo miljoenste keer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Advertentie