obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging per 1 juli 2009
Puma
Touchstone TM702

Als je dat modem hebt, dan heb je een EuroDocsis 3.0 modem.
Je hebt nu waarschijnlijk de TM5xx serie.
 
erwinvos

Quote

k de k schreef:
[quote]kbijl schreef:
. Ben nog uit de tijd van casema heb al jaren een basis pakket van 19.95 pm.
Ik ga toch eens kijken of er andere providers zijn die een betere service geven. Ziggo doet voor oude klanten niet zo veel.


En wat zat er in het basispakket van Casema dan?
Voor het duurste abo bij Ziggo betaal je €60 en dan heb je Internet/Telefoon/Televisie. Dit wordt geleverd met Decoder voor de TV. Het enige wat er dan nog bijkomt zijn telefoonkosten naar 06/0800/09 etc nummers en niet-ziggo klanten.

Ik heb zelf het extra abonnement en betaalde voorheen totaal €45 voor 4,5Mbit internet, basis abo KPN, standaard TV abo. Nu €5 extra en alles-in-1 en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Ik heb gekozen voor het 10Mbit en het is leuk dat het straks 20Mbit wordt, maar dat komt vanzelf. En inderdaad misschien niet handig om 1juli te roepen, maar alles functioneert nog en dan moet je gewoon even geduld hebben.

Zoals ik al eerder eens geschreven heb, je blijft niet de hele nacht kijken naar je downloads om te zien hoe snel het wel niet kan. En misschien scheelt het 1 film per nacht, nou, dan doe je die toch de volgende dag!


De snelheidsverhoging komt, geniet gewoon nu van het mooie weer en leg niet op alle slakken zout. En anders moet je op zoek naar een andere provider denk ik.

Maar hun communicatie verdient niet helemaal de schoonheidsprijs!
543451902
 
Louisk
546142830
 
Louisk
Dit is bij lange na nog geen 50Mb......

546147753Frown
 
rftc
Nee mister Zippo,praatjes vulen geen gaatjes.Kijk even mee en oordeel of dit nu 50Mb is.
547113161
Dacht het ook niet hè.Maar er wel mee adverteren.
Dus als er ooit die 80Mb aankomt haal ik wellicht die 50Mb wèl.
Voorlopig komt 'Sicko' zijn beloftes weer eens niet na.Om maar te zwijgen van de newsserver van hen die elk moment de pijp aan Maarten geeft.Die is die snelheid duidelijk ook niet gewend.Kan maar max.25Mb aan!
 
Snadert
Hallo,

zojuist DOCSIS 3.0 modem afgeleverd... maarrr... wat een tegenvaller. Via speedtest.net kom ik op max 15 Mb/s ipv de geadverteerde 50 Mb/s. Ik heb een WRVS4400N Linksys router. Volgens mij moet die het aankunnen. Router diverse malen gereset maar geen resultaat. Iemand een optie?
 
rftc
@snadert
Modem moet eerst stabiel worden,m.a.w. het duurt een tijdje eer die op de servers herkentis.(was bij mij in elk geval zo)
Pak bij speedtest.net eens een andere server dan die je gewent was.Werkte bij mij ook.Maar dan nog kom je bij lange na niet aan 50Mb.Wees blij als je er 40 uitperst.Maar ja,dat is Ziggo hè!Veel beloven,weinig leveren.
Succes ermee en geduld is een schone zaak!
 
future1000
Ik zou de modem ook eerst rechtstreeks testen op de computer. Dan weet je zeker waar het aan kan gaan liggen.
 
msamsom
sinds vanochtend met ubee modem - alles in een extra abonnement. Down 46.7 - Up 4.69. Prima vind ik.
msamsom voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
j-salomons
een tevreden klant 3in1

548060825
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging per 1 juli 2009', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 Snelheid : 11 13-04-2021
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Ziggo nieuws : 3 08-05-2016
Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd Snelheid : 3 14-09-2015
Advertentie