obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Heb jij de snelheids upgrade al gehad? Post je nieuw snelheid hier!
jokla
503624091
Internet Z3 - Humax IRHD-5000C
 
jokla
503627277
Internet Z3 - Humax IRHD-5000C
 
olivierbos

Quote

jokla schreef:
503627277


Geniet er van zolang het duurt! welke snelheid zou je eigenlijk moeten hebben, en in welke omgeving?

edit: ik zie net dat je Z3 hebt. 90 ipv 25 mbps is niet verkeerd.
Gewijzigd door olivierbos op 25-06-2009 16:35
1236211147
 
opaaart
[img]503636128[/img]

Deze snelheid is van een computer in een bedraad netwerk.
 
Decibert

Quote

edit: ik zie net dat je Z3 hebt. 90 ipv 25 mbps is niet verkeerd.

Is waarschijnlijk redelijk verkeerd, gezien de lage betrouwbaarheid van speedtests. Als hij in safemode opstart, rechtstreeks bekabeld op het modem, en een bestand download via newsgroepen haalt hij waarschijnlijk gewoon de 15Mbps (of 25Mbps als hij de verhoging al heeft gehad).
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
olivierbos

Quote

Decibert schreef:

Quote

edit: ik zie net dat je Z3 hebt. 90 ipv 25 mbps is niet verkeerd.

Is waarschijnlijk redelijk verkeerd, gezien de lage betrouwbaarheid van speedtests. Als hij in safemode opstart, rechtstreeks bekabeld op het modem, en een bestand download via newsgroepen haalt hij waarschijnlijk gewoon de 15Mbps (of 25Mbps als hij de verhoging al heeft gehad).


Dat begrijp ik. Ik bedoel alleen dat als hij die snelheid daadwerkelijk haalt, hij (tijdelijk) mazzel heeft.
1236211147
 
Decibert

Quote

Dat begrijp ik. Ik bedoel alleen dat als hij die snelheid daadwerkelijk haalt, hij (tijdelijk) mazzel heeft.


Denk dat z'n firewall halverwege de test de download blokkeerde waardoor de server denkt dat-ie klaar is in veel kortere tijd dan het zou zijn geweest als het onbelemmerd door had gelopen. Dat is meestal de oorzaak van bizar hoge metingen.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
DaaFFF
Sinds vandaag ben ik nog meer tevreden met Ziggo!!Grin

506328430

Abonnement: per 1 juli, Alles-in-1 Extra
Plaats: Etten-Leur

Snelheidsverhoging heeft automatisch plaats gevonden...

David
 
Chrissie
506515988

Z3. modem net gereset
 
Tomas
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Jun 29 2009 om 23:37:13 UTC+0200)

Download : 2017.7 KByte/sec
Upload : 214.8 KByte/sec
Connection : 1268.0 Conn/min
Ping test Nederland : 9.0 ms

Ik hoor te hebben een mega verbinding van casema van 20 mb naar 30 mb gegaan toen werd het ziggo en had ik uit het niets een download limiet terwijl ik mega van casema nam omdat er geen limiet was.
Nu zeggen ze bij ziggi dat het sneller kan bij in gebruik neming van hun nieuwe modem daarna zou ik 40mb hebben nu heb ik de modem nog niet maar wel al merk ik dat ik met downloaden opeens 1 mb mindersnel kan downloaden en het maakt niet uit wat het gaat gewoon duidelijk minder snel. Raar belachelijk ik betaal 97 euro en dan moet er niet mee gekloot worden en dat doet ZIGGO wel ik ben het ontzetend zat want wil je contact met ZIGGO kost je dat per minuut 80ct plus gebruik van je mobiele telefoon en ze houden je een 30 minuten aan de lijn waarna je blijkt niet geholpen te zij en dat tot tqwee keer toe. Daarna heb ik nog niet gebeld ronduit schunnig koop gewoon een server erbij inplaats van te mieren neuken over al afgesproken verbindings snelheden , maar ja het is ZIGGO he is dat sukkel en simpel gecombineerd ik denk het inmiddels wel wat ik word aan alle kanten door ze genaaid zinds ZIGGO gaart mij internet verbinding niet omhoog maar alleen maar naar beneden ondanks hun zogenaamde verhogingen nog los van de inlog problemen on me zogenaamd open staande facturen te bekijken die ik helemaal niet heb. ik betaal namelijk alles wat ik hoor tehebben namelijk het mega all in pakket van casema.
Dus niet opeens Z3i want dat heb ik dus niet( want daarna krijg je opeens gezeik met je internet (raar he zeker ZIGGO )is gewoon een nieuw spreekwoord
Zet is mensen met kennis van zaken achter de service desk weet je wel het telefoon nummer dat je moet bellen maar dat zal wel niet van jullie zijn maar onderricht die mensen dan fatzoenlijk want zoals het nu is is gewoon ronduit belachelijk. En dat wil ik best op tv effe uitleggen.
Ziggo idioten ontbinden en terug naar wat het was jammer yo geef het verdiende geld ook maa terug ( of kosten het alleen maar geld, raar dan dat er niks merkbaars verbeterd is) een dikke 0
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heb jij de snelheids upgrade al gehad? Post je nieuw snelheid hier!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
Advertentie