obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Heb jij de snelheids upgrade al gehad? Post je nieuw snelheid hier!
Tomas
O ja krijg je 20 euro korting allen gaat zinds dien het downloaden een stuk minder snel maar dat wilde ik niet en ik betaal ook nog steeds het oude bedrag van 97 euro het snelste limiet vrij van casema

Er klopt helemaal niks van Van ZIGGO en dan ga ik zeker het ongevraagd aangeleverde ziggo modem installeren en dan ? Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
 
Tomas
Nooit z3i gehad en krijg het opeens maar blijf betalen alsof ik nog mega all in one pakket heb van casema terwijl het een stuk minder is!?

En restititie een digitenne kastje zonder kaar die word me gewoon in rekening gebracht kan het nog belachelijker dacht het niet.
 
harryd
Vraag; is er al iemand in friesland die geniet van de nieuwe snelheid verhoging ?
gr
 
harryd
sprak net medewerker ziggo
friesland is vanaf september aan de beurt met snelheid verhoging
dus eerst effe lekker vakantie vieren
 
hjhugo
Nog steeds niets....., moet je je modem ook resetten?Bij de vorige snelheids verhoging hoefde dat niet!Het is nog steeds 1 Juli hoor ,Winkdus het kan nog!507910025
 
hjhugo
Nog steeds niets....., moet je je modem ook resetten?Bij de vorige snelheids verhoging hoefde dat niet!Het is nog steeds 1 Juli hoor ,Winkdus het kan nog!507910025
 
bigjoe
Nadanoppesniks!

Even afwachten wanneer het docsis3 modempje in de brievenbus ligt...
Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
The Unknown
Ik heb vandaag met de Helpdesk gebeld en daar werd aangegeven dat alle alles in 1 extra abonnees morgen De omschakeling naar de 50 mbit krijgen. De andere abonnementen ergens in september.

Leek niet iemand met heel erg veel verstand . want hij moest zijn mail erbij pakken met de info erover.
 
rrozema
vanaf 1 juli. Dat betekent dus dat het op 1 juli kan zijn maar ook een of zelfs meerdere dagen daarna. En een plus abo (49,95/mnd) zal waarschijnlijk nog wel wat langer duren. Als ik het niet verkeerd begrepen heb gaan ze eerst de extra abo's opwaarderen en pas dan de rest.
 
Puma
Alles in één Extra klanten dienen eerst een nieuw modem te krijgen, alvorens ze de upgrade pas goed merken.

Ik hoorde trouwens vandaag meerdere malen een reclame van Ziggo met de mededeling dat ze de snelheden gaan verhogen, ik citeer:

"In juli naar 50 Mbit, najaar naar 80 en volgend jaar boven de 100 Mbit". Met Ziggo bent u dus voorbereidt op de toekomst.

hint hint dacht ik. Dat roepen ze omdat ziggo.gebruikers.eu landelijk begint op te rukken en waar glasvezel verschijnt, verdwijnt Ziggo Grin
Gewijzigd door Puma op 02-07-2009 17:32
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heb jij de snelheids upgrade al gehad? Post je nieuw snelheid hier!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
Advertentie