obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Waardeloos Webformulier Ziggo
fresto
Vanwege regelmatige storing (Digitale TV) probeer ik contact op te nemen met Ziggo. Principieel doe ik dit niet via telefoon vanwege € 0.10 kosten.
Bovendien: Mijn ervaring via telefoon is daarbij erg slecht: Er is nauwelijks deskundigheid te vinden en de "Service" wordt waarschijnlijk bemand door vakantiehulpjes.........
Probeer dus via het (onnodig omslachtige) webformulier, (erg grote aanslag op privacy, moet bijvoorbeeld een tel.nr. ingeven waar ik pertinent op tegen ben, anders krijg ik weer een of andere flapdrol aan mijn telefoon)
Ik probeer iets in te vullen bij "ONDERWERP", dit lukt niet, formulier kan niet verzonden worden omdat "ONDERWERP" niet ingevuld is...........
Over mijn klacht/vraag, die overigens ook bij de buren actueel is, kan ik bij de FAQ niets terugvinden.
Zeer regelmatig storing op ALLE duitstalige kanalen (Basispakket) waardoor deze absuluut niet te bekijken zijn.
@Home werd Ziggo: Niet alleen de organisatie maar ook de problemen zijn nu kennelijk (nog) groter!

Heeft iemand een "Normaal" mailadres waar ik Ziggo kan bereiken en zodoende het gehate webformulier kan omzeilen?
Ik kan het op hun vrij warrige site niet vinden..............
 
Zippo
Probeer de aandacht van ziggo te trekken via deze website! Je schrijft dat je buren er ook last van hebben. En wie weet nog meer!

Mobiliseer ze en laat ze hier je probleem steunen.

Daarnaast kun je het formulier linksonder op de website invullen. Dit gaat naar Coax en kan je wellicht verder helpen.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Ik heb Ziggo op de hoogte gebracht van dit probleem. Ze gaan dit oplossen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zippo
Willen jullie nog een keer testen? Het is vermoedelijk opgelost.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
fresto
Fresto gaat het komende week extra in de gaten houden en zal dan een bericht plaatsen met zijn bevindingen!
Vandaag, 28/7 sloeg de Humax verschillende keren op hol, zit wellicht samenhang in.
Jullie horen van me!
 
Zippo
Ook verschillende browsers geprobeerd?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bitfreak
Met Google Chrome is het webformulier bij [Onderwerp] wel in te vullen.Wink
 
fresto
Ik (en vele anderen!) werk met Firefox. Het voert me te ver om voor Ziggo een andere browser te installeren.
Het probleem met de Humax en TV-beeld bestaat nog steeds.
Gisteravond, 29/7, weer alle duitse zenders zwaar verminkt en niet te volgen.
 
fresto
Ik heb via een andere PC middel IE een melding naar Ziggo gestuurd. Benieuwd naar hun antwoord!
Ik houd jullie op de hoogte.
 
fresto
Correspondentie met ZiggoSad30/7)
Ik stuurde per mailformulier (moest naar een andere PC omdat Ziggo mailformulier niet werkt in Firefox) navolgend bericht:
vraag/opmerking: Sinds enige tijd heb ik in de avonduren regelmatig storing op ALLE duits-talige zenders: Balken- en blokjesbeeld, stilstand, geen of zeer slecht geluid.
Ik heb gekeken bij STATUS: Op het moment van de storing was het signaal draaiend rond 53%, signaalsterkte wisselend tussen 60 en maximaal 80%.
Verschijnsel is typisch in de avonduren.
Ook buren hebben dit probleem.
Ik heb een Humax-ontvanger.
Resetten heeft GEEN verbetering gebracht.
Wat is hieraan te doen?
Ik heb het basispakket zonder telefoon of internet.

Ziggo antwoordt (overigens wel vrij snel!):

Geachte heer/mevrouw ,

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
Hebben de buren hier ook last van? Het kan namelijk zijn dat bijvoorbeeld KPN masten in de buurt voor een verhoogd interferentie gehalte zorgen. Dit is vaak op te lossen door een goede hoogwaardige HF5-dichte COAX kabel aan te schaffen. Mocht dit niet werken en meerdere buren hebben hier last van, raad ik u aan contact op te nemen met onze klantenservice...

Mijn opmerking: Men leest niet goed.....! Burenverhaal heb ik verteld. Zou het een KPN-mast zijn kan ik mij niet voorstellen dat deze alleen 'savonds in bedrijf is!
Bovendien: De kabels heb ik reeds lang, storingsvrij!
De klacht is pas sinds enkele weken!
Goedkoop advies om dure kabels aan te raden terwijl daarmee het probleem naar mijn overtuiging niet opgelost is.....
Aan de voet van het Ziggo-antwoord:
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur.

En maar proberen om mij te laten bellen a 10 cent per minuut!
Zeker een extra inkomstenbron!










Met vriendelijke groet,

Meijer, Nick
Afdeling Klantenservice
Ziggo



Reageren op deze post kan alleen via de website: www.ziggo.nl.





---- Oorspronkelijk bericht ----

betreft: Klacht
product: TV Digitaal
onderwerp: Storing: Verbinding en ontvangst
aanhef: dhr
voorletter: A
achternaam: xxx
adres: xxxx
huisnummer: xxx
postcode: xxx
woonplaats: xxx
email: xxx@xxx.nl
telefoon: geen telefo
klantnummer: xxx
irdeto_kaart: xxx
Gewijzigd door Zippo op 31-07-2009 00:28
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waardeloos Webformulier Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie