obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw ARRIS modem en geen verbinding
super-ontevreden
Van de beloofde snelheid komt al 5 dagen niets terecht, oude modem kan niet meer terug, kan niet worden geactiveerd en we zitten nu al een dag of 5 zonder verbinding ligt ergens aan de servers bij Ziggo, ik wordt ook niet terug gebeld omdat het enkele DUIZENDEN mensen met de zelfde klacht betreft, score is nu 5 UUR mobiel bellen de afgelopen dagen resetten, stekkers er uit enz... en steeds krijg ik het zelfde antwoord, NEE MENEER DAT GAAT NIET LUKKEN Er is al een "taak" voor u aan gemaakt maar wanneer we het op gaan lossen kan ik niet zeggen. Stel SUKKELS ik werk hier vanuit huis met 2 (soms 3) man ja uhhhh sorry maar ik kan niets voor u betekenen ..... AngryAngryAngryAngry
Blijkbaar is het omzetten van de 20>50Mb één grote flop aan het worden, lijkt me tijd om de écht media eens in te lichten.!
 
Zippo
Zie ook linksonder het formulier voor Coax.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
hva

Quote

super-ontevreden schreef:
Van de beloofde snelheid komt al 5 dagen niets terecht, oude modem kan niet meer terug, kan niet worden geactiveerd ..........
Blijkbaar is het omzetten van de 20>50Mb één grote flop aan het worden, lijkt me tijd om de écht media eens in te lichten.!


Gezien mijn ervaring is het een fluitje van een cent om het oude modem weer te activeren, zie post "Arris 702 (verhoogde snelheid) problemen, mijn Motorola werkt weer als vanouds".
Er zijn in forums meer meldingen van weer geactiveerde oude modems.

De vraag is alleen of ze het willen! Misschien is het Ziggo te veel werk en laten ze klanten zoals u die erg afhankelijk zijn van een goede internetverbinding liever barsten?

Of klopt de theorie dat Ziggo een defect firmwarebestand heeft klaar gezet dat tig mensen nu in hun modem automatisch zoals het hoort hebben gedownload (tja, niet zelf bedacht maar ergens in dit/ander forum gelezen)? In dat geval moet het toch niet moeilijk zijn om Arris een 'nieuwere' versie te laten maken en een paar uur later voor iedereen gereed te zetten voor automatische download? Dat zou de strategie van 'laat de klanten maar wachten...' nog enigzins kunnen rechtvaardigen, alhoewel communicatie daarover dan toch echt wel op zijn plaats was. Maar ... het duurt nu al dagen c.q. weken.

'Eén grote flop....' is het niet, want er zijn veel mensen die goede resultaten meldden (ik ga ervan uit dat dit geen spookmeldingen of Ziggo-meldingen zijn). De media inlichten lijkt me nog iets te vroeg. Maar als het binnen enkele dagen niet is opgelost resp. als Ziggo niet binnen enkelen dagen met een behoorlijke communucatie en vooruitzichten komt, dan lijkt me de weg naar de media gerechtvaardigd. Niet als wraak, maar om het publiek te waarschuwen. De algemene klacht dat de HD mensen het bos in stuurt in plaats van adequaat helpt door bijv. het oude modem weer te activeren weegt wat mij betreft nog zwaarder dan de problemen met het Arris modem.
Gewijzigd door hva op 18-08-2009 22:20
 
super-ontevreden
Blijkbaar is het omzetten van de 20>50Mb één grote flop aan het worden, lijkt me tijd om de écht media eens in te lichten.!

Vanavond ben IK voor de verandering even gebeld door de helpdesk! ehhh jaahh ehhh. er kan een monteur komen om uw modem om te ruilen OP DE 25e van deze maand !!
De volgende smoesjes kwamen allemaal uit de mouw:
1 Er is een fimware update voor uw modem en deze komt van de week automatisch en dan doe het (als 'm aan laat staan)
2 Uw Mac adres is ons onbekend in het systeem, het adres wat op UW sticker staat komt niet voor in onze database?
3 De technische dienst had e.a. al moeten oppikken voor de 17e maar het is erg druk en ze lopen wat achter
4 Ja meneer ik weet wel dat het ergens aan ligt maar dat kan ik hier vandaan ook niet zien, wilt u de stekker er nog eens uithalen en op het zwarte RESET knopje drukken (10 seconden lang)
5 Er zijn ZOOVEEEL mensen terug van vakantie die proberen hun nieuwe modem te activeren, er staat in de brief een uurtje maar met al die mensen die terug komen kan het wel véél langer duren
6 Ik zie alleen Uw oude modem bij ons geregistreerd staan? kunt u die even aansluiten.......
7 Er zijn bij de technisch afdeling (waarvoor een taak is aangemaakt) best veel zieke met die mexicaanse griep, ze werken maar op halve kracht en lopen heel erg achter..
8 Waarschijnlijk is het binnen 48 uur opgelost "we weten inmiddels waar de "storig" zit"
<.............................Zucht.........................>
 
Maisy
Nou hier dus ook een ontevreden klant over de nieuw Arrismodem die aan geeft een snellere verbinding te hebben. Niet dus !! We zijn nu nog slechter af dan met de oude modem. Het is knudde met een rietje. We kunnen bijna geen mail binnen halen en anders kost het heel veel tijd. !! Ik hoop dat er snel wat aangedaan wordt ??

Maisy
 
jean
Hier sinds vorige week nieuwe modem en snelheden tot 45 mb.

We hebben gelijk een nieuwe router besteld via ziggo die staat en nu ook achter.
Wij hadden een router die kon tot 108 de nieuwe kan tot 300.
Gewijzigd door jean op 26-08-2009 13:54
 
dvdcassie

Quote

super-ontevreden schreef:
Van de beloofde snelheid komt al 5 dagen niets terecht, oude modem kan niet meer terug, kan niet worden geactiveerd en we zitten nu al een dag of 5 zonder verbinding ligt ergens aan de servers bij Ziggo, ik wordt ook niet terug gebeld omdat het enkele DUIZENDEN mensen met de zelfde klacht betreft, score is nu 5 UUR mobiel bellen de afgelopen dagen resetten, stekkers er uit enz... en steeds krijg ik het zelfde antwoord, NEE MENEER DAT GAAT NIET LUKKEN Er is al een "taak" voor u aan gemaakt maar wanneer we het op gaan lossen kan ik niet zeggen. Stel SUKKELS ik werk hier vanuit huis met 2 (soms 3) man ja uhhhh sorry maar ik kan niets voor u betekenen ..... AngryAngryAngryAngry
Blijkbaar is het omzetten van de 20>50Mb één grote flop aan het worden, lijkt me tijd om de écht media eens in te lichten.!



Hoi,Ik heb precies hetzelfde heb al bijn a een maand problemen, ik had liever ook gewoon mijn oude modem gehouden.
Ik heb speciaal een nieuwe N router gekocht voor deze nieuwe snelheid.

Ik heb ook al zo'n 10x gebeld en alles zal goedkomen!!

Ik heb trouwens een Touchstone modem en dat is ook gewoon k.t

Als het binnen 14dgn niet goed is stop ik de betalingen

gr
Gewijzigd door dvdcassie op 27-08-2009 23:58
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw ARRIS modem en geen verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie