obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Digitale TV
soetens
Ik heb sinds 3 weken digitale Tv van Ziggo. Alles werkt prima met uitzondering van Ned 1, 2 en 3. Daar heb ik prima beeld maar om de halve minuut valt het beeld op zwart ( geluid blijft ) voor enkele seconden en komt daarna weer prima terug. Op de andere zenders heb ik dat niet. Ik heb de digitale ontvanger al verder van de Tv af gezet, de scartkabel vervangen, de fabrieksinstellingen teruggezet en daarna weer alles opnieuw ingericht. De software is geupdate. Niets helpt. Ziggo heeft de klacht in behandeling maar na 3 weken heb ik nog geen antwoord. Dus ik weet het niet meer.
Kan iemand mij helpen?
 
Bitfreak
Om welk merk digitale ontvanger gaat het?.
 
soetens
Het is een Humax IR FOX C
 
Bitfreak
Probeer eens kanaal 71,72 en 73 voor Ned 1 t/m 3.
 
soetens
Hoe en waar stel ik die kanalen in. Ik kan nergens een vinden waar ik digitale kanalen kan instellen.
 
Bitfreak
Je hoeft de kanalen niet in te stellen gewoon kanaal kiezen op de afstandsbediening.
 
soetens
Dit is de oplossing ook niet.
Deze kanalen doen helemaal niets
 
Bitfreak
Leg het probleem voor aan de importeur van Humax.
 
Zippo
merktopimage


Quote

HUMAX

Wie Digitale TV zegt, zegt HUMAX

Humax is opgericht in 1989 en sinds 1997 genoteerd aan de beurs van Seoul in Korea. Het bedrijf is de op 3 na grootste set-top box fabrikant ter wereld en in een aantal landen marktleider. Wereldwijd wordt HUMAX geprezen om het hoogstaande niveau van de toegepaste techniek.

In Europa kreeg Humax verder bekendheid door de levering van set-top boxen voor Premiere, KDG en NTV+. Dat Premiere - als een der grootste Pay-TV aanbieders van Duitsland - heeft gekozen voor de PVR-technologie van Humax is illustratief voor het hoge kwaliteitsniveau dat het bedrijf weet te realiseren. Ook in Nederland hebben veel kabelmaatschappijen inmiddels gekozen voor het hoge kwaliteitsniveau van Humax.

Als geen ander echter beseft HUMAX dat techniek alleen niet voldoende is. Een consument moet op een eenvoudige manier van die techniek gebruik kunnen maken. HUMAX besteedt dan ook veel aandacht aan het gebruiksgemak van haar producten.

HUMAX producten zijn geschikt voor de ontvangst van Digitale TV van Ziggo, CAIW, Delta, Kabel Noord en diverse andere kabelnetten.


Importeur: Humax
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
4 feb ziggo werkzaamheden digitale tv Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 27-01-2015
digitale tv ontvangst stoort Storing : 5 26-12-2014
Advertentie