obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zonder zorgen gebruik maken van internet. Dat kan met Internetbeveiliging van Ziggo.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Internetbeveiliging weigert dienst
Dixie27
Hallo,

Ik heb maanden geleden een Ziggo Internetbeveiliging Standaard abonnement genomen. Deze week e.e.a. nader beschouwd. Toen bleek dat ik het pakket van F-Secure nog moest downloaden en installeren. Zo gezegd en gedaan. Maar het icoon in het systeemvak geeft een rood kruis: storing. De helpdesk zei eergisteren dat dit een 2e lijns geval was; en ik moest afwachten. Vandaag zei de helpdesk dat Ziggo niks kan doen.
Ik moet eerst iemand anders mijn registers laten repareren. En dan kan ik F-Secure opnieuw installeren. Ik kan F-Secure niet zelf deïnstalleren, want hij staat niet in de Software via het Configuratiescherm.
Wie kan mij helpen met een handiger oplossing?
Waarom is F-Secure niet gewoon bij de eerste keer normaal gaan werken.
En waarom zou een tweede poging wel lukken?
Zijn er ook mensen met goede ervaringen met F-Secure?

Groeten, Dixie27


Ongeveer 3 uur later.
Maar het verhaal is niet uit. De helpdesk adviseerde namelijk eerst om F-Secure te verwijderen via Software. Ik vertelde dat ik geen F-Secure kon vinden in de lijst. Er stond wel een programma genaamd "fsc". Zou het dat misschien zijn? Nee, antwoordde de helpdesk. Dergelijke cryptische termen gebruiken wij nooit!
Later heb ik dit fsc toch verwijderd. En warempel was mijn F-Secure verdwenen!
Echter krijg ik nu bij een nieuwe schone installatie de mededeling: Kan de installatie niet voortzetten. Incompatible F-Secure product.
Ik heb alles gecheckt, maar ik zie geen conflicterende software in mijn lijst.
Heeft F-Secure misschien problemen met de standaard Windows beveliging?

Wie kan mij meer vertellen?

groet, Dixie27
Gewijzigd door Dixie27 op 26-08-2009 16:07
 
Zippo
Pak de eerste niet gesponserde link uit dit zoekresultaat; Google Search: RegCleaner 4.3

Installeer het en zoek in de lijst naar alle verwijzingen naar fsc of F-secure. Verwijder deze.

Probeer opnieuw te installeren.

Je kunt ook proberen een restore punt terug te zetten van voor de installatie van F-secure.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Dixie27
Hallo Zippo,

Bedankt voor het juiste antwoord. F-Secure draait nu op mijn pc. Updates zijn geïnstalleerd op 4 na. 2 mislukt en 2 niet geïnstalleerd. Trouwens, het programma in de Softwarelijst heet niet fsc, maar psc, zie ik nu het er weer staat. Gelukkig had F-Secure wel alle onderdelen in de Reg benoemd met een fsc of Secure term.

We surfen tevreden verder,
Dixie27
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Internetbeveiliging weigert dienst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie