obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet valt steeds uit
Ziggo doei
Hallo allemaal,

Sinds afgelopen weekend valt mijn internetverbinding steeds uit. Ik heb Alles in 1 plus van ziggo.
Ik heb 2 pc's 1 draadloos en 1 vaste computer. (Draait al 2 jaar zo, meestal op wat storingen van ziggo na, perfect).

Omdat ik de desktop pc het meeste gebruik deze is dus bedraad. Daar valt de verbinding telkens weg.
Soms krijg ik naar tig keer opnieuw proberen toch de website te zien die ik wil zien, soms ook niet.
Internet lijkt te reageren maar doet het dan toch niet.

Ik heb een arris TM401B modem
en Linksys router WRT54gc versie 2.0.

Ik heb vandaag 2x contact gehad met de helpdesk van ziggo, en zij zeggen dat de verbinding tot aan het modem goed is. Op aanraden van ziggo contact gehad met Linksys, nieuwste firmware geinstalleerd. En alles leek te werken, helaas weer viel de verbinding weg.

Nu schijnt dit te komen door de snelheidsverhoging die we onlangs gehad hebben, waar de routers nog niet mee over weg kunnen omdat het een hele andere verbinding is dan de oude.

Is hier al een oplossing voor? Zo ja welke?

Alvast heel erg dank,

M.vr. gr.

Roxmarie
Gewijzigd door Ziggo doei op 12-09-2009 15:13
 
Moker20
Er is nog geen oplossing voor ik heb hetzelfde probleem. Ziggo is bezig met een nieuwe DDR3 kabel aan te leggen en daarom is er niks dat je kunt doen. Ik weet helaas niet hoelang dit nog moet gaan duren.
 
Bezemsteel
Ik woon in Utrecht en heb er ook last van sinds het weekend. Dacht eerst dat het weer een beschadiging aan de kabel was maar het ligt dus aan de aanleg van een nieuwe kabel.

- verbinding valt 20a30 sec weg en herstelt vervolgens weer
- variƫrend van 5 tot 50 keer per dag
- heb je er ook last van? laat ook even een bericht achter en laat even weten in welke regio je woont.
 
Ziggo doei
Bezemsteel, Ik woon in Oversijssel.

Verbinding valt inderdaad steeds weg, draadloos nog erger dan via de kebel, rechtstreeks op de router.

Soms herstelt ie wel, maar hij is me vannavond zeker 10x uitgevallen, heel irritant, om de 5 minuten even geen verbinding.

"Het probleem ligt aan de Packet lost op de Arris modem, hierdoor valt de verbinding steeds weg . Dit heeft waarschijnlijk te maken met de software van de Arris modem zelf.
Blijf je wel het DS signaal zien of valt die ook steeds weg en valt de mo"

De lampjes branden allemaal, zat nu op de laptop dus kon dat mooi controleren. Maar het schijnt allemaal te werken, maar dat is dus niet zo.
Die software waar jij over spreekt mo, kan ziggo die updaten, ik kan namelijk zelf met geen mogelijkeheid verbinding maken met mijn arris modem.
 
Duckies
Ik woon in Zoetermeer en ervaar soortgelijke problemen met mijn verbinding. Sinds afgelopen zondag valt om de (ruwweg) 30 minuten mijn verbinding voor een krappe minuut weg, waarna de boel zich hersteld. Tijdens dit gebeuren begint het link lampje op mijn modem druk te knipperen.

Naast dit volledig wegvallen van mijn verbinding, heb ik (tijdens het spelen van games) ook dat mijn ping ondragelijk hoog wordt. of dit gerelateerd is durf ik niet te zeggen.


Ook ik heb contact gehad met de Ziggo helpdesk. De eerste keer op zondag werd aangegeven dat er werkzaamheden waren in de regio en dat ik beter even kon wachten tot de volgende dag, mogelijk zou het dan verholpen zijn.
Aangezien dit niet het geval was heb ik maandag weer gebeld. De mevrouw die mij toen te woord stond heeft 'nieuwe kabels' voor mij aangevraagd, deze worden zsm bij mij afgeleverd, wat het probleem zou moeten verhelpen.

Ik ben benieuwd.
 
dary
Hallo allemaal,

Ik woon zelf in Zoetermeer en heb zins zondag steeds problemen met me internet verbinding.
Eerst dacht dat het aan mijn desktop PC lag, maar heb het zelfde op mijn laptop.
Heb contact gehad met Ziggo. De eerste keer werd mij een modem reset aangeraden, maar dat werkte niet.
Daarna weer contact gehad (20min in de wacht) werd ik af gepoeierd "scan naar spyware", maar ik had de beste man verteld dat ik alles al had gedaan. Scannen. Router er tussen uit, andere pc, kabels vervangen. Maar steeds de zelfde probleem keert terug.

Ik zelf game graag online, maar dit is niet echt goed te doen als je steeds een disconnect krijgt.

Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want zoals ik al lees zijn er meerdere die het zelfde probleem hebben.

Met vriendelijke groet
 
GoofferNL
Ik woon ook in Zoetermeer en heb hetzelfde probleem.
Valt exact elk half uur even uit. Heb contact opgenomen met de klantenservice, maar die gingen dus weer de gebruikelijke dingen door om te kijken of het niet aan de gebruiker ligt Heb ook nieuw ip adres van ze gekregen.

Een maat/buurman van mij heeft exact hetzelfde probleem. Dus hopelijk komen ze snel met een verklaring en een oplossing
 
Bezemsteel
Bijna een week verder nog steeds dezelfde problemen en ziggo komt nog steeds met hetzelfde slappe verhaal over verhoging van de snelheid blabla.

@ Duckies, die hoge ping heeft daar inderdaad mee te maken. Ik speel zelf nog wel is counterstrike source en heb dezelfde problemen. Vaak "client timed out" en vervolgens moet ik het spel weer opnieuw opstarten om met geluk een uurtje te kunnen gamen.

@ Ziggo kom met een oplossing of een duidelijk verhaal want dit gaat nergens over anders maar weer de pers opzoeken want dan kunnen ze ineens heel veel voor je doen!
 
dary
heb net weer met Ziggo (Sickgo) gebelt.
Eerst komen ze met een slap verhaal dat ze niks bijzonders zien en dat mijn modem "gewoon" goed werkt.
Dus na ze gelijk te hebben afgekapt toen ze weer met het standaard draai boek aan kwamen aanzetten. Heb ik ze er op geconfronteerd, dat het wel heel toevallig moet zijn dat ik niet alleen die probleem had/heb.
Maar ook andere...In de wacht gezet (meer gegooid) en later kwamen ze met het verhaal dat er idd een storing bij hun is.
Had wel gevoel dat dit "weer" zo'n "ik zeg wat de klant wil horen, dan ben ik weer van hem af verhaal".

ik word nu intussen er behoorlijk gek van.
Echt ik hoop dat Ziggo snel met een oplossing komt anders zijn er nog andere ISPs.

Met vriendelijke groet,
Gewijzigd door dary op 22-09-2009 20:41
 
creepers
Ik vind het geen stijl ik heb op 3 locatie,s het zelfde probleem

2 keer eurodoccis 2
1 maal eurodoccis 3

alle 3 wegvallende verbinding

het is irritant want de helpdesk sturen je met een kluitje het bos

1 ste persoon hagenees die ahh nee u heeft een ander probleem is niet de storing ik ga uw modems even uit het netwerk halen dan weer terug zetten

belt u over 10 min maar terug of het goed is

(na deze handeling deed niks het meer ik bellen)

2 de persoon ergens uit noorden of k@t accent
kwam er op neer bek houden we hebben storing niet bellen we werken eraan

3 de persoon dacht even dat ik in india terecht gekomen was die had weer iets aangepast en het werkt weer half

dus ervaring is bel liever niet want de helpdesk is k@tSad

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt steeds uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie