obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Netgear WNR3500v2 router
Johan Beck
Sinds een paar weken heb ik het Alles in 1 pakket met daarbij een Netgear WNR3500v2 router. Na ongeveer 30 tot 45 minuten verbinding te hebben gehad gaat alles wat via de router werkt offline. Ik moet de router dan resetten en dan werkt het weer even. Diverse malen de helpdesk gebeld maar die kunnen me niet helpen. Ondertussen heb ik een goedkope router van Sweex en die werkt zonder problemen.
 
Ziggo doei

Quote

Johan Beck schreef:
Sinds een paar weken heb ik het Alles in 1 pakket met daarbij een Netgear WNR3500v2 router. Na ongeveer 30 tot 45 minuten verbinding te hebben gehad gaat alles wat via de router werkt offline. Ik moet de router dan resetten en dan werkt het weer even. Diverse malen de helpdesk gebeld maar die kunnen me niet helpen. Ondertussen heb ik een goedkope router van Sweex en die werkt zonder problemen.


Herkenbaar verhaal, ik heb een linksys wrt54gc router, ook steeds wegvallende verbinding, en na restten doet ie het wel, heb alleen geen 2e router bij de hand.

Bij mij gaat modem en router niet off-line, lijkt allemaal gewoon te werken.
 
MisterSenseo
Ik heb dat probleem nog nooit gehad en ik denk te weten waarom.
Dit is wat ik gedaan heb,misschien een tip om uit te proberen:

WAN geheel automatisch laten staan..
LAN IP heb ik veranderd van 192.168.1.1 naar 192.168.123.254 en de DHCP zit dus in de range 192.168.123.1-192.168.123.250 omdat ik het aantal connecties op 249 gezet heb.
Subnetmask staat gewoon op 255.255.255.0
Hiermee voorkom je dat de IP range van modem en router gelijk of in de buurt komt van die van het modem.
Ik ben bang dat dit de reden kan zijn van crashen van de router want je ziet het niet in de adressen,die blijven erin hangen.
Ik weet niet of dit de oplossing is maar ik heb die problemen nooit maar heb die IP adressen eigenlijk al jaren geleden veranderd.
Niet geschoten is altijd mis,en het kan geen kwaad om het zo te laten als er niets verbetert.

Succes ermee allen.........Wink

MisterSenseo
Gewijzigd door MisterSenseo op 24-02-2010 17:10
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
timvt
ik heb hetzelfde probleem, ook is mijn internet een stuk langzamer als ik mijn internet via de router aansluit, dan haal ik max 61mbit/s, terwijl ik rechtstreeks van de router gewoon 119mbit/s haal. iemand een goede oplossing?
 
mesa57
@timvt : als dat wireless is, is dat normaal.
 
timvt

Quote

mesa57 schreef:
@timvt : als dat wireless is, is dat normaal.


nee is niet wireless
 
mesa57
Wat voor router is dat ?
 
timvt

Quote

mesa57 schreef:
Wat voor router is dat ?


Netgear WNR3500L
 
mesa57
Lijkt me een defecte router. De netgear wnr3500l moet de throughput van 120 Mbps makkelijk halen.
 
timvt

Quote

mesa57 schreef:
Lijkt me een defecte router. De netgear wnr3500l moet de throughput van 120 Mbps makkelijk halen.


Ja dacht ik ook maar hij komt net nieuw uit de verpakking, dus lijkt me onwaarschijnlijk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netgear WNR3500v2 router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Router: Sitecom WLR-5002 (AC750) Software vragen : 4 07-03-2016
Advertentie