obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Kabelinternet
kezeltje
simpel:
je hebt al TV van Ziggo.
Wat voor klantnummer heb je dan?
bel dan naar 0900-0730 (lokaal tarief)
vertel ze dat je al klant (klantnummer....) bent en internet en telefomie wilt.

Vraag dan wanneer ze komen aansluiten.

succes
jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
timbo25

Quote

amstel schreef:
ja wij heben al 2x gebelt maar 2x zeide ze: ja er staat in h4et systeem dat je geen ziggo kunt, vragen wij? en dan een kabel aanleggen? zeggen ze nee dat kan niet.
maar zal eens naar aansluiting vragen, maar ik wil eerst wel weten of het nu via die tv kabel kan, of dat er al 1 ligt (zullen ze daar ook wel niet weten als ik de verkeerd eaan de telefoon heb) of dat er helemala een nieuwe vanuit de versterker moet komen.


Ik geloof dat er 2 soorten aansluitingen zijn, 1 met een groene kabel en met een zwarte.
Zou je kunnen kijken welke jij hebt, dus het kapje van de muuraansluitingen even open schroeven?
 
amstel
dit zal ik eens doen, en kijken welke kabel ik heb.
maar ik heb zo`n vermoede dat er 1 kabel is voor tv en 1tje voor internet+telefonie
en dat wij die kabel voor tv hebben, want op ziggo site staat ook dat ik WEL tvkan krijgen maar GEEN internet en telefonie.

@jan:
ik heb al 2x gebelt en hun hebben in het systeem gekeken en dus gezien dat ik al tvheb, en dan zeggen ze niet dat dit wel kan door die kabel dus daar zal ook wel niet veel uitkomen.
 
Bitfreak
Als je al tv van Ziggo afneemt is het ook mogelijk om internet/telefonie aan te vragen,dit gaat allemaal
over dezelfde coaxkabel!.

Coax kabel is meestal groen[grondkabel] maar kan ook zwart,wit of cremekleurig zijn,dit
maakt voor de werking niets uit
Gewijzigd door Bitfreak op 09-10-2009 19:36
 
amstel
ik weet 100% zeker dat ik tv van Ziggo heb, maar waarom geeft de postcode check dan aan dat Allesin 1 Plus niet beschikbaar bij mij is ? of moet ik gewoon bij het bestellen zeggen: er staat wel bij de postcode check dat het niet beschikbaar is maar wij hebben al tv dus het moet wel kunnen? en ik heb al 2x gehoren te kregen dat in het systeem stond dat wij dat niet konden, hoewel we al tv hebben. en als ik vraag waarom niet, weten de telefonistes het niet ?
 
timbo25

Quote

Bitfreak schreef:
Als je al tv van Ziggo afneemt is het ook mogelijk om internet/telefonie aan te vragen,dit gaat allemaal
over dezelfde coaxkabel!.

x2, het is idd maar 1 coax kabel en over die kabel lopen alle diensten, de KPN/telefoonkabel heeft daar niks mee te maken, normaal gezien als je Z1 tv hebt, kan je ook andere diensten afnemen, ook vind ik het erg vreemd dat buren het wel kunnen afnemen en jij niet, je woont 500 mtr van elkaar af ofzo?
 
timbo25

Quote

amstel schreef:
ik weet 100% zeker dat ik tv van Ziggo heb, maar waarom geeft de postcode check dan aan dat Allesin 1 Plus niet beschikbaar bij mij is ? of moet ik gewoon bij het bestellen zeggen: er staat wel bij de postcode check dat het niet beschikbaar is maar wij hebben al tv dus het moet wel kunnen? en ik heb al 2x gehoren te kregen dat in het systeem stond dat wij dat niet konden, hoewel we al tv hebben. en als ik vraag waarom niet, weten de telefonistes het niet ?


Ziggo heeft ook vaste verkooppunten, misschien kan je daar informeren, die helpdesk van Ziggo weten meestal niet alles.
 
amstel
nee gewoon buren, 50m van elkaar ofzo (wel in het platteland dus wij hebben iets meer ruimte) dus ik heb de kabel al die ik ook zou moeten hebben (die van tv) maar waarom staat bij de postcode check dan dat ik het niet kan?

kan dat er ook nog een andere kabel hier in de grond ligt maar nooit naar boven is gehaald een is aangesloten en dat die dan voor tv is? of weet je zeker dat dat dezelfde kabel zou moeten zijn als die we nu voor tv gebruiken, dan vind ik het erg vreemd dat in hun systeem en bij postcodecheck staat dat wij heb niet kunnen....
 
timbo25

Quote

amstel schreef:
nee gewoon buren, 50m van elkaar ofzo (wel in het platteland dus wij hebben iets meer ruimte) dus ik heb de kabel al die ik ook zou moeten hebben (die van tv) maar waarom staat bij de postcode check dan dat ik het niet kan?

kan dat er ook nog een andere kabel hier in de grond ligt maar nooit naar boven is gehaald een is aangesloten en dat die dan voor tv is? of weet je zeker dat dat dezelfde kabel zou moeten zijn als die we nu voor tv gebruiken, dan vind ik het erg vreemd dat in hun systeem en bij postcodecheck staat dat wij heb niet kunnen....


Fouten in de systemen komen ook weleens voor, het gaat er gewoon om dat het technisch kan!
 
amstel
ok dan ga ik gewoon is bestelle en zie ik wel waar het schip strand, maar via internet kan ik wel niet bestellen dus moet ik wel bellen, via internet moet je dat aanvinken en daar kan ik alles in 1 pakketten niet aanvinken. maar ik zal eens bellen, ik houd jullie op de hoogte.

alvast bedankt voor alles
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelinternet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kabelinternet van Ziggo binnen enkele jaren nog 20 keer sneller Ziggo nieuws : 5 24-09-2013
Snelheid bij kabelinternet van ziggo. Snelheid : 13 25-03-2010
Advertentie