obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Interactive tv Ziggo Decode voor 99 euro
flamke
Hoi allemaal
hier even een vraag waar ik niet uit kom.
Ik heb net een nieuw pakket besteld bij ziggo de alles in een voor 49 euro.
Nu kon ik voor 99 euro de nieuwe decode krijgen voor interactieve tv. Dit Leek me wel wat aangezien ik dan een decode in huis hebt wat voor de toekomst start klaar is.
Nadat ik deze bij men pakket had besteld ben ik even gaan neuzen op het internet wat dat interactieve tv nu inhield en wat de kwaliteit was.
Ik schrok best wel aangezien er veel problemen zijn met interactieve tv dus dacht van oje waar ben ik aanbegonnen.
Nu heb ik zelf een humax 9200 decode voor digitaal tv met hardisk die precies het zelfde doet als de decode van ziggo. Maar dan geen hdmi aansluiting heeft en niet het interactieve gedeelte wat wel in die van ziggo zit.

Maar met mijn huidige decode kan ik 2 programma's tegelijk opnemen en ook nog eens als hij 2 programma's opneemt tv kijken.
Nu las ik op diverse forums dat het met de nieuwe decode van ziggo dit niet kan.

Ik heb vandaag gelijk gebeld met de vraag of dit klopte en het klopte. Dus gelijk gezegd van dat ik met mijn huidige humax decode dit wel kon doen.
De medewerker gaf mij gelijk om de decode dan niet er bij te nemen aangezien ik er dan op achter uit zou gaan qua opnames. Maar ook hij vond het vreemd dat de nieuwe decode van ziggo maar 1 opname tegelijk kon doen en tv kijken. Terwijl het een van de nieuwste decodes is.
dus heb ik die nieuwe decode geschrapt van het pakket.

Nu is mijn vraag is de nieuwe decode van ziggo echt veel beter of valt het qua beeld tegen en ook met de opnames hoe zit dat.
Mijn humax heeft supper scherp beeld terwijl hij gewoon met scart is aangesloten op een plasma scherm van 106 cm En ik heb nooit storing met het apparaat.

Dus mensen heb ik een goede keuze gemaakt of niet twijfel een beetje Smile
 
Zippo
Ach je kunt altijd achteraf die digitale ontvanger van Ziggo er nog bij kopen.

Probeer het eerst maar eens uit met je eigen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
timbo25
Hier staat een test van de ontvanger/recorder
http://www.hifi.nl/recensies/3661/Cis...order.html
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactive tv Ziggo Decode voor 99 euro', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie