obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Afstandbediening Cisco 8455DVB
krok
Via welke weg kan ik een losse afstandbediening bestellen voor deze decoder.

Via de website van Ziggo adviseren ze mij naar de site: "Sluitallesaan.nl" te gaan.
En als ik deze jongens een mail stuur, adviseren ze me weer contact op te nemen met Ziggo.

Via de mediamarkt en BCC is het ook niet mogelijk en die geven het advies om maar een Logitech Harmonie te kopen, ondanks de Cisco niet in de compatiblelijst staat van Logitech.

Iemand andere suggesties?

Mvg
Renaldo
 
danit
mischien toch een optie om de logitech te kopen let op nu 39 euro inplaats van 100 euro deze week bij Expert!
Je kan er 15 apparaten mee bedienen en me ouders vinden het super,tis wel even ingewikkeld om m te installeren volgens hun maar de helpdesk van logitech helpt vlot en vriendelijk mee....aldus mijn ouders
 
Zippo
Danit, geweldige tip!

Logitech HARMONY555

372007699-G
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
En indien er geen Expert winkel in je buurt zit ( je kunt hem namelijk alleen in de winkel kopen ) dan is www.alternate.nl een goed alternatief voor €49,-
Alleen komt er wel €10,- verzendkosten en Idealkosten bij,tis nie anders.
Daar heb ik hem zojuist besteld,hihihihi
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MisterSenseo
Nou ik heb hem binnen hoor die Logitech Harmony 555..........

Na een boel koffie,meer sjekkies,de bijbel 3 keer voor en achteruit opgezegd te hebben.............HIJ WERKT!

Alle opties die in de originele AB zitten werken op de LH 555 ook.

Tis duur,dat wel,maar dan heb je ook wat.....
Een aanrader dus voor mensen met een kapotte AB van de Cisco.

Groet,MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Zippo
Via de website van expert 'gereserveerd', keurig een telefoontje gehad en vanochtend opgehaald.

Ik heb hem nog in het plastic zitten. druk druk druk

Maar ziet er professioneel uit.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
RichardM
Hallo gebruikers van de cisco decoders.
Ik ben ook opzoek naar een extra originele afstandsbediening voor de cisco.
Is hier iemand die de zijne misschien wil verkopen voor 40-50 euro oid??

Mij viel op dat de mijne zeer heet wordt, is dat bij jullie ook?
Is het beeld bij jullie duidelijk beter dan het Digitaal signaal?
Beeld met Scart was ronduit slecht, is dat bij jullie ook?
Nb ik heb inmiddels een vergulde hdmi kabel, dat is echt de moeite waard, 69.95 voor 2m bij Its.

O ja nog een vraag, ik moet hem regelmatig van de stroom afhalen omdat hij niet meer reageert en veel meer problemen geeft. Herkent iemand dit?

Garantie afwerking bij Ziggo is wel knudde, ik ben hem enkele weken kwijt en het analoge signaal is met de HD installatie bijna helemaal weg, in ieder geval geen alternatief.
 
Undertaker
ik heb de Hamony one van logitech werkt als een tierelier!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandbediening Cisco 8455DVB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie