obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Het telefoonnummer
DC80
Hallo iedereen,

Als eerste wil ik mijn excuses maken omdat dit onderwerp hoogst waarschijnlijk in het verkeerde topic staat. Ik wist niet goed waar ik mijn vraag kwijt moest.

Mijn vraag die ik wil stellen is van wie het telefoonnummer (vaste telefonie van ziggo) is wanneer er spraken is van een scheiding. Onder andere omstandigheden zou het telefoonnummer van de aanvrager zijn omdat die het huurt. Maar dit telefoonnummer is overgenomen door Ziggo en daarvoor gehuurd door iemand anders. Een klein voorbeeld.

Ik zit bij KPN en ik wil overstappen naar Ziggo, bij KPN ben ik de persoon die het telefoonnummer huurt maar bij de overstap naar ziggo laat ik dit op naam van mijn vrouw zetten omdat zij het aanvraagt. Van wie is het telefoonnummer dan?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

DC80
 
Zippo
Het onderwerp is zo te verplaatsen, dus verontschuldig je niet dat het mogelijk verkeerd staat.

Ik ben bang dat het administratief gezien toebehoort aan je (ex)vrouw. Het Ziggo contract staat op haar naam.

Kun je het in goed overleg oplossen?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
DC80
hmm, ik vrees dat dat vergeefse hoop is. Ik had gehoopt dat ik het nummer mee kon nemen omdat het nummer niet van ziggo gekomen is.

Het is hier mee opgelost en heel veel dank voor jullie hulp. Het is jammer dat je hier geen tafel hebt anders had ik je een bos bloemen gestuurd...
 
Zippo

Quote

DC80 schreef:
Het is jammer dat je hier geen tafel hebt anders had ik je een bos bloemen gestuurd...


Maak anders van je avatar een bos bloemen, Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het telefoonnummer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vreemd telefoonnummer Storing : 12 31-08-2012
Ziggo wil telefoonnummer dat vrij is niet toekennen. Algemeen : 2 29-08-2011
Verkeerde naam bij mijn telefoonnummer Storing : 7 18-04-2011
Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief. Algemeen : 1 10-06-2008
Advertentie