obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken
Alles in 1 plus aanvragen? Hoe doe ik dat met twee telefoonnummers in Cogas gebied?
Zippo
Op dit moment ben ik abonnee bij Online en wil misschien gaan overstappen.
Maar er zijn nog wat onduidelijkheden!

Vraag 1. Bij het bestel proces moet ik aangeven of ik televisie van Ziggo heb anders moet ik "** Als je nog geen Televisie van Ziggo hebt, zullen we € 29,95 aansluitkosten in rekening brengen.". Ik heb kabel tv maar dit loopt via de COGAS. Heb ik nu wel of geen tv van Ziggo?

Vraag 2. Ik wil Alles-in-1 pakket Plus (20/3 Mbit/s) € 51,50 per maand. Is dit inclusief de kosten a € 14,95 van de COGAS tv aansluiting? In dat geval wordt het interessant voor mij. Ik betaal nu +/- € 35,00 aan Online. € 51,50 - € 14,95 = € 36,55. Voor iets meer krijg ik een snellere aansluiting. Tenminste als mijn rekenvoorbeeld klopt. Wie bevestigt dit?

Vraag 3. Ik heb nog altijd de 'ouderwetse' KPN telefoonaansluiting met het bijbehorende nummer. Dit loopt via een belbudget abonnement bij KPN. Dit wil ik absoluut niet kwijt! Daarnaast heb ik destijds van Wanadoo (nu Online) een nieuw telefoonnummer gekregen bij mijn internet abonnement. Dit nummer mag Ziggo aan mijn Alles in 1 pakket koppelen. Ik ben echter bang dat Ziggo ook KPN gaat opzeggen en dat wil ik dus niet. Kan dit? Gaat dit wel goed?

Vraag 4. Waar is een interessante aanbieding?

Vraag 5. In het verleden heb ik een @home abonnement gehad. De email adressen werken nog steeds. Kan ik die aan mijn nieuwe abonnement koppelen?

Vraag 6. Kan ik een ander modem krijgen dan een ubee?

Vraag 7. Kan ik andere dan poort 25 gebruiken voor een smtp server?
Gewijzigd door Zippo op 29-12-2009 18:16
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo

Quote

Zippo schreef:
Op dit moment ben ik abonnee bij Online en wil misschien gaan overstappen.
Maar er zijn nog wat onduidelijkheden!

Vraag 1. Bij het bestel proces moet ik aangeven of ik televisie van Ziggo heb anders moet ik "** Als je nog geen Televisie van Ziggo hebt, zullen we € 29,95 aansluitkosten in rekening brengen.". Ik heb kabel tv maar dit loopt via de COGAS. Heb ik nu wel of geen tv van Ziggo?

Nee,volgens mij behoort Cogas niet tot Ziggo,dus ben je veroordeeld aan die éénmalige aansluiting van €29,95

Vraag 2. Ik wil Alles-in-1 pakket Plus (20/3 Mbit/s) € 51,50 per maand. Is dit inclusief de kosten a € 14,95 van de COGAS tv aansluiting? In dat geval wordt het interessant voor mij. Ik betaal nu +/- € 35,00 aan Online. € 51,50 - € 14,95 = € 36,55. Voor iets meer krijg ik een snellere aansluiting. Tenminste als mijn rekenvoorbeeld klopt. Wie bevestigt dit?

Nee dat klopt niet,Alles in 1 Plus is €51,50 per maand en Cogas moet opgezegd worden,dus die €14,95 vervalt

Vraag 3. Ik heb nog altijd de 'ouderwetse' KPN telefoonaansluiting met het bijbehorende nummer. Dit loopt via een belbudget abonnement bij KPN. Dit wil ik absoluut niet kwijt! Daarnaast heb ik destijds van Wanadoo (nu Online) een nieuw telefoonnummer gekregen bij mijn internet abonnement. Dit nummer mag Ziggo aan mijn Alles in 1 pakket koppelen. Ik ben echter bang dat Ziggo ook KPN gaat opzeggen en dat wil ik dus niet. Kan dit? Gaat dit wel goed?

Het makkelijkste is om inderdaad je KPN op te zeggen nadat je nummer overgezet is naar Alles in 1 Plus,want die €11,- per maand aan KPN vervalt dan ook.Daarbij kun je een 2e nummer nemen en je Online nummer kun je dus ook laten porteren.Dat kost €10,- extra per maand voor je 2e nummer.

Vraag 4. Waar is een interessante aanbieding?

Volgens mij gewoon Ziggo 0900-1884 want daar koop je voor €99,- de interactieve tuner die ergens anders €299,- kost.Alle andere aanbiedingen zijn in mijn ogen schijnaanbiedingen.2 maanden gratis is leuk maar stel je wilt interactieve tv kost die tuner €200,- meer dus ben je netto veel duurder uit.

Vraag 5. In het verleden heb ik een @home abonnement gehad. De email adressen werken nog steeds. Kan ik die aan mijn nieuwe abonnement koppelen?

Die hoef je niet te koppelen,als ze nu nog werken,blijven ze ook werken met je nieuwe abonnement en gebruik je je nieuwe email alleen voor de facturen e.d

Vraag 6. Kan ik een ander modem krijgen dan een ubee?


Geef aan bij de Ziggo HD dat je moderator/beheerder/superbeheerder bent op het gebruikersforum van Ziggo,je bent dus geen leek,en vraag ( lees EIS ) een Arris modem.Mij is het gelukt dus waarom zou het jou niet lukken dan......de laatste info die mij ter ore is gekomen is dat er de 2e week van januari nieuwe software online komt waarmee alle Ubee problemen opgelost moeten zijn,dus dan is een Ubee weer totaal geen issue
 
Zippo
Niet de antwoorden die ik wil zien. Sad

1. Sinds kort in cogas gebied wel degelijk een alles in 1 pakket aangevraagd worden, zie http://www.ziggobus.nl/cogas/bestellen.php. Alleen het staat er niet expliciet bij.

2. Factureert Ziggo die 14,95 naar Cogas? Of vervalt dat bedrag aan de Cogas en compenseert Ziggo?

3. Ik wil KPN helemaal niet opzeggen. Wel wil ik Online opzeggen en het Online telefoonnummer door ziggo laten overnemen.

5. Heb je wel gelijk aan, maar dat betekend alweer een email adres erbij. Toch wil ik graag weten of het mogelijk is.

6. Ik was vandaag bij het multimedia center (of zoiets) en die hadden alleen ubee modems. Misschien dat als er wel problemen optreden en na flink klagen er wel een vervanger gestuurd wordt.

Zo zie je maar weer dat een en ander nog onduidelijk is en op verschillende manieren uit te leggen is.

Hoe maak ik Ziggo medewerkers dan duidelijk wat ik wil en dat het naar mijn wens uitgevoerd wordt?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ik denk dat je het best Ziggo kunt bellen en hopen dat je een slimme medewerker aan de foon krijgt,want inderdaad staat het er niet duidelijk bij,en als je luid en duidelijk vertelt wat je wensen zijn,moet toch alles goedkomen lijkt mij.
Het zijn inderdaad best lastige vragen maar een ISP official of medewerker van Ziggo zal toch wel weten hoe te werk te gaan ?
Kijk een op Ziggobus en daar zie je dat het Alles in 1 pakket plus met Telefoon/TV en Z3 internet is,als ik het goed gelezen heb.
Alleen die nummers wel of niet porteren moet je volgens mij via de HD van Ziggo doen.
Als ik het goed gezien heb kom je in jouw situatie voor AiE Plus op €44,95 uit als totaalbedrag.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Puma

Quote

Zippo schreef:
Op dit moment ben ik abonnee bij Online en wil misschien gaan overstappen.
Maar er zijn nog wat onduidelijkheden!

Vraag 1. Bij het bestel proces moet ik aangeven of ik televisie van Ziggo heb anders moet ik "** Als je nog geen Televisie van Ziggo hebt, zullen we € 29,95 aansluitkosten in rekening brengen.". Ik heb kabel tv maar dit loopt via de COGAS. Heb ik nu wel of geen tv van Ziggo?

Nee. Je hebt een kabelTV abonnement bij COGAS. Maar lees hieronder de rest!

Vraag 2. Ik wil Alles-in-1 pakket Plus (20/3 Mbit/s) € 51,50 per maand. Is dit inclusief de kosten a € 14,95 van de COGAS tv aansluiting? In dat geval wordt het interessant voor mij. Ik betaal nu +/- € 35,00 aan Online. € 51,50 - € 14,95 = € 36,55. Voor iets meer krijg ik een snellere aansluiting. Tenminste als mijn rekenvoorbeeld klopt. Wie bevestigt dit?

Ja, mits je via de telefoon besteld en aangeeft dat je COGAS hebt. Vanaf juni dit jaar is het ook pas mogelijk om Ziggo alles in één aan te vragen, als COGAS klant.
Zie hier: http://www.bellen.com/forum/onderwerp...topic=8683
Je krijgt dan korting en betaald dus niet dubbel voor het TV abonnement.


Vraag 3. Ik heb nog altijd de 'ouderwetse' KPN telefoonaansluiting met het bijbehorende nummer. Dit loopt via een belbudget abonnement bij KPN. Dit wil ik absoluut niet kwijt! Daarnaast heb ik destijds van Wanadoo (nu Online) een nieuw telefoonnummer gekregen bij mijn internet abonnement. Dit nummer mag Ziggo aan mijn Alles in 1 pakket koppelen. Ik ben echter bang dat Ziggo ook KPN gaat opzeggen en dat wil ik dus niet. Kan dit? Gaat dit wel goed?

Tijdens je telefonische bestelling word je gevraagd of je nummer behoud wilt! Geef je Online nummer op en alles komt goed. Online en Ziggo zullen niet je KPN belbudget opzeggen, je geeft dat nummer namelijk niet op!
Houd er wel rekening mee dat je twee aparte toestellen nodig bent. Je KPN aansluiting kun je namelijk, in tegenstelling tot de Livebox, niet combineren met een Ziggo modem.

[b]Vraag 4.
Waar is een interessante aanbieding?

Op Ziggo site. Interactieve decoder voor 100 eurie....
Anders kun je kijken op:

www.breedbandwinkel.nl
www.adslwinkel.nl
www.adslshop.nl
www.internetvergelijken.com


Vraag 5. In het verleden heb ik een @home abonnement gehad. De email adressen werken nog steeds. Kan ik die aan mijn nieuwe abonnement koppelen?

Ja. Vul hierbij de SMTP en POP van Ziggo in en niet die van @Home.

Vraag 6. Kan ik een ander modem krijgen dan een ubee?

In Twente delen ze meestal Arris modems uit. De Ubee werkt over het algemeen ook prima, hoor! Het is dus geen ramp als je een Ubee krijgt. Je hebt gene keuze vrijheid.

Vraag 7. Kan ik andere dan poort 25 gebruiken voor een smtp server?

Via eigen domein wel, poorten 587, 465 (SSL), 2525 en 25025

Gewijzigd door Puma op 29-12-2009 20:18
 
Zippo
Ok duidelijk. Op het antwoord van de email adressen na. Ik gaf al aan dat die nog steeds werkten. Ik wil ze echter gekoppeld hebben aan mijn nieuwe account/abonnement bij Ziggo.

Ik heb een web formuliertje ingevuld en wordt gebeld voor meer vrijblijvende informatie.

Via de breedbandwinkel kan ik op mijn eigen advertentie klikken. Grin
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Je hebt een kleine kans dat omdat het oude @home email is dat het misschien aan je nieuwe account gekoppeld wordt,zo werd mijn AiE account gekoppeld aan een tv account van 10 jaar geleden.
Wie weet?
Zo niet zie ik het probleem niet overigens,want zoals ik al eerder zei,werken is werken en op welke manier vind ik persoonlijk niet belangrijk.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 plus aanvragen? Hoe doe ik dat met twee telefoonnummers in Cogas gebied?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
Meer glasvezel in Ziggo gebied Ziggo nieuws : 3 17-10-2015
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten Ziggo nieuws : 4 27-05-2015
Advertentie