obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Gratis bellen voor Ziggo Telefonieklanten naar de Ziggo klantenservice.
Zippo
Alle klanten van Telefonie van Ziggo (en dus ook Alles-in-1-klanten) kunnen vanaf hun vaste telefoon gratis bellen naar de Ziggo klantenservice met het handige en korte nummer 1200. Klanten betalen daarmee niet langer het tarief van 10 cent per minuut dat via ons klantenservice-nummer 0900 – 1884 geldt.

Vanzelfsprekend gaan we dit nieuws ook in onze communicatie met klanten brengen, maar als gebruikers groep hoor je het natuurlijk als eerste. Op de portal is de informatie overigens al te vinden, zowel in Tess als op de contactpagina.

Bron Ziggo


Overigens was het nieuws al uitgelekt. Zie de shoutbox! Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Prachtig nieuws hoor.............maar wat nou als je storing en dus geen internet hebt?
Dan ben je nog steeds klant van Ziggo maar kun je niet via 1200 bellen.........Pfft
Meestal bel je alleen naar Ziggo als je geen internet hebt,en geen internet is geen telefoon....... GrinGrinShock
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kezeltje
Als we dan eens allemaal gaan bellen omdat er geen storing is, of als geen problemen zijn?
Dan krijgen ze zo veel telefoontjes dat er mensen bijgezet worden op de helpdesk.
En mocht het dan eens gebeuren dat je internet eruit ligt, dan is er tenminste voldoende personeel op de helpdesk, dat je direct een medewerker aan de lijn krijgt. Het kost je dan geen half uur tegen betaald tarief.

Dus: de komende tijd allemaal even naar 1200 bellen om te vragen wanneer de upgrade er aan komt.
Eens kijken hoelang het duurt voordat de helpdesk uitgebreid wordt.

Succes,
Jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
MisterSenseo
Leuk gevonden maar het lijkt mij niet de oplossing.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
erwinvos
Misschien kunnen we ook eens tevreden zijn als Ziggo iets nieuws introduceert i.p.v. steeds het negatieve zoeken. Als ze de prijs naar €0.20 p/m hadden gezet voor abonnees was het ook niet goed.

Het is een stukje service van Ziggo naar de klanten toe. Dus als er bijv. een probleem met je internetverbinding hebt wil het niet gelijk zeggen dat je geen telefonie hebt. Dan kun je dus bellen met 1200 en kan men misschien helpen.
543451902
 
hapahani
En hoe zit het dan met mensen die alleen maar tv van Ziggo hebben zoals ik.Die betalen natuurlijk weer de volle mep.
 
MisterSenseo
Misschien is dat wel omdat er weinig of geen tv storing is ?
Sowieso is het een leuke discussie en ik ben het er wel mee eens dat we het positief moeten zien eigenlijk.

MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis bellen voor Ziggo Telefonieklanten naar de Ziggo klantenservice.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie