Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Pagina 1 van 2: 12
|
alarmnummer 112 bellen via ziggo onmogelijk
|
|
H |
Geplaatst op 21-01-2010 14:25
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 20-01-2010 |
Na een recente overstap van KPN naar Ziggo 3-in-1 blijkt het onmogelijk te zijn om het alarmnummer 112 te bellen. Het schijnt met het porteren te maken te hebben maar niemand bij Ziggo kan me op dit moment vertellen wat ze er aan kunnen doen! Ik kwam erachter doordat ik 112 nodig had. Je staat heel raar te kijken als wordt gemald dat het nummer buiten gebruik is. Herkent iemand dit probleem en wat is de oplossing? |
|
|
Firevaux |
Geplaatst op 21-01-2010 15:48
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04-12-2009 |
Ziggo is volgens mij niet verantwoordelijk voor het niet kunnen bellen met 112 (andere providers ook niet). Quote Herkent iemand dit probleem en wat is de oplossing? Ja herken het, voortaan dus 112 met mobiel bellen. Gewijzigd door Firevaux op 21-01-2010 15:58 IE eat ur heart out!
|
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 21-01-2010 22:17
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Dat is echt te gek voor woorden. Ik heb een vraag/klacht bij COAX gedeponeerd. ZIGGO biedt telefonie aan en heeft maar te zorgen dat ik alle nummers kan bellen : ook naar 112. Gegroet. Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
Zippo |
Geplaatst op 21-01-2010 23:04
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ik had het ook al genoteerd voor het overleg tussen Ziggo en de Ziggo Gebruikers Groep.
|
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 22-01-2010 11:13
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
de ziggo-bebruikers groep??? Ik ben een ziggo-gebruiker. zit ik nu ook in die groep? en zo nee, waarom niet? en hoe kan ik er dan wel in komen? wat is het nut van die groep? gegroet, Jan Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
Zippo |
Geplaatst op 22-01-2010 12:57
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ja Kezeltje je zit automatisch in die groep en dat ook nog eens helemaal gratis De Ziggo Gebruikers Groep heeft 1x per kwartaal overleg met Ziggo om signalen vanuit de Gebruikers Groep (lees dit forum) te bespreken met als doel om voor alle klanten van Ziggo verbeteringen te bewerkstelligen. Naast het regulier overleg is er telefonisch en voornamelijk mail contact. Leden die zich actief hiervoor willen inzetten zijn van harte welkom. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 22-01-2010 17:35
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
@H wil je mij je klant- of telefoonnummer doorgeven! Dan test Ziggo je lijn. Quote We hebben even het eea uitgezocht maar volgens ons en we hebben een aantal tests gedaan zijn er geen problemen met het bellen naar 112. Weet jij wie deze gebruiker is ? Ik wil graag zijn klant of telefoonnummer ontvangen om even iets dieper in deze zaak te duiken. 112 bellen zou dus gewoon moeten kunnen! Uittesten als privé persoon gaat natuurlijk moeilijk omdat de politie 'je weet te vinden' bij misbruik. Dit zouden ze ook onder misbruik kunnen rekenen. |
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 25-01-2010 12:19
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Hallo allemaal, Ik ben zojuist teruggebeld door Xxxxxxx Xxxxxxxx van Ziggo, die mij kon verzekeren dat ik gewoon met mijn vaste lijn van Ziggo naar 112 kan bellen. (de naam is bij mij bekend). gegroet, Jan Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
H |
Geplaatst op 25-01-2010 13:46
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 20-01-2010 |
OPGELOST Na mijn melding op woensdag ben ik op vrijdag een aantal keren gebeld door Ziggo door verschillende medewerkers die in de materie zijn gedoken. Ook de lijst met gebelde nummers met onder andere daarop mijn oproep aan 112 is nagekeken, ik had die na een mislukte poging nog een paar keer op andere momenten geprobeerd. Wat bleek: in hun oproepenlijst verschijnt hij niet als 112 maar als 12! De eerst één valt dus weg! Na het proberen met een andere telefoon blijkt het uiteindelijk aan mijn telefoon te liggen. Bizar verhaal maar waar. Ik zal dus een andere telefoon moeten kopen alleen om 112 te kunnen bellen. Alle nummers met een dubbele 1 kan ik bellen (doe ik ook geregeld) maar als de 1 aan het begin staat lukt dat dus niet. Het raadsel is opgelost... |
|
|
Chou |
Geplaatst op 25-01-2010 14:11
|
Activiteit » Geleen » Alles-in-1 Basis Berichten: 30 Lid sinds: 25-01-2010 |
@H, Het zou erg nuttig zijn voor andere klanten als jij aangaf welke telefoon dit probleem veroorzaakte dit om een foutieve aankoop te voorkomen als ze ook een abonnement met telefonie willen nemen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alarmnummer 112 bellen via ziggo onmogelijk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Opzegging Ziggo | Klacht over Ziggo | : 2 | 27-07-2022 |
Ziggo Snelheidsprobleem | Algemene computer en software vragen. | : 8 | 09-05-2021 |
Advertentie