obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
Mijn modem wordt te warm?
Ja Ja 30%[6 stemmen]
Ja, zelfs de aansluiting en kabel Ja, zelfs de aansluiting en kabel 20%[4 stemmen]
Nee Nee 50%[10 stemmen]
Totaal stemmen : 20
 Onderwerp afdrukken
Ubee te heet?
mennob88
Een aantal dagen terug zag ik dat iemand hitte problemen had met de Ubee modem.

Vanaf het 1e moment dat ik hem bij ons aansloot heb ik hier ook al last van.
Uit voorzorgsmaatregelen heb ik de modem maar aan de muur gehangen omdat de stenen lekker koel zijn.

Toch merk ik nog dat het modem erg heet is. Zelfs de hoofd-aansluiting van het modem en kabel zijn warm.


Wie heeft hier nog meer last van en wie niet?
Wat kunnen we hier aan doen? Het modem van mij werkt hier verder prima!

Gewijzigd door mennob88 op 23-02-2010 19:40
Alles-in-1 Extra - Locatie Weert - Ubee EVM 3200 (firmware 4002) - ZyXEL NBG-460N

[IMG][/IMG]
 
Undertaker
Het is bekend dat die modems ie bakkend heet kunnen worden.... maarja heb ik ook, en werkt nogsteeds prima Pfft
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
stefan306
Ik heb dit dus ook gehad, Gevolg was, dat de modem het wel deed maar zeer onstabiel was, De ene keer was hij 70 mbit de ander keer 10 en dan weer 1, Vervolgens gebeld er is een monteur van morgen geweest, Toevallig de monteur die hier al eens vaker is geweest en 2 maanden geleden ook al nieuwe modem neer gezet heeft en toen ook alles had naar gekeken of alles klopte wel mooi dat nu de zelfde monteur weer kwam, Hij heeft na gekeken hoe het sigaal was dat bleek goed te zijn, Hij voelde de modem en zei gelijk, Het is je modem die stuk is, Modem na gekeken en bleek te kloppen nieuwe modem er tussen nieuwe kabel er tussen en het werkte weer als van ouds,
 
hansoomens
Beste Ziggo forum lezers....... Wat te doen mijn Ubee EVW3200 modem wat véél te heet wordt? Het is echt heel erg veel te heet en volgens mij ook gevaarlijk.

Alvast bedankt voor het antwoord. groet, Hans.
 
kobus1960
Hans, wat vindt jij heet, kan je je hand op elke plek leggen?
Ik heb gelijk even een "test" uitgevoerd, bij mij kan dat, hij is
warm, maar niet overdreven. Die dingen krijgen wat voor hun
kiezen. Laat even weten, boven de 65 hou je niet vast, kun je
m wel vasthouden valt het wel mee. Klinkt eenvoudig, maar zo
is het. Zo rond de powerled is het warmst. Op andere plaatsen
lauw.
 
Ziggo-WebCare_Erwin
Een modem kan behoorlijk warm worden , zorg altijd voor genoeg ventilatie en dek het modem niet af.

De hitte die het modem afgeeft is bij lange na niet genoeg om iets te laten ontbranden, daar hoeft u dus niet bang voor te zijn.
Ziggo WebCare
 
BMP
De copperjets van Alice worden pas heet, kan je gewoon een eitje op bakken Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Undertaker
Die wel, die avm's blijven dan weer goed cool!
Gewijzigd door Undertaker op 14-09-2011 19:16
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
weba

Quote

hansoomens schreef:

Beste Ziggo forum lezers....... Wat te doen mijn Ubee EVW3200 modem wat véél te heet wordt? Het is echt heel erg veel te heet en volgens mij ook gevaarlijk.

Alvast bedankt voor het antwoord. groet, Hans.
 
kobus1960
Beste Weba, in een ander topic staat een antwoord op je vraag, welke
jouw antwoord in dit topic niet is. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ubee te heet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo : 8 01-10-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Advertentie