obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Ziggo komt beloofde snelheden niet na!
macdualcore
Ik heb een 50/5 verbinding in den haag kan ik nu wel of niet
de 120/10 verwachten voor de zomer ? 1 maart dus zoals pas geleden telefonisch bevestigd door de helpdesk?

veel onduidelijkheid helaas.draadloos dus ben tevreden qua snelheid
macdualcore voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door macdualcore op 27-02-2010 10:56
 
Ziggo doei
beetje karig inderdaad 30 beloven en 22 bieden, als ze dat al gaan halen natuurlijk.
730881713

En dit is helamaal teleurstellend. (alles in 1 plus)
 
macdualcore
Massaal gaan downgraden plus tros radar maar weer eens inschakelen blijft weinig anders over
om dit soort misleiding aan te pakken.
 
macdualcore
Zag vandaag in den haag reclame borden van ziggo met daarop 120/10 verbinding nu ook in den haag.

Hoe moet ik dit rijmen met mijn alles in 1 extra van 50/5

krijg ik dit nu ook of pas in de zomer van 2010?????
 
mesa57
In den Haag zijn ze bezig met de verhogingen. Dus geduld. En medelijden met de rest van nederland.
 
harmentiem
maar raar is toch dat ik bij elke speedtest site 30/31 mb's down
 
MisterSenseo
Geduld is het devies...........
Begin maart wordt vermeld.hou rekening met begin april.
30/31 Mbit downen is niet goed,check je bekabeling,zorg dat modem en router fysiek meer dan 1,5 meter bij elkaar vandaan staan.
Dit ivm storing op elkaar.

Groeten
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
bigjoe

Quote

alien schreef:
Ik vind het niet mormaal, eerst een beloofde snelheid vanm 30mbit en nu maar 22mbit krijgen, Ik vind dit niet meer normaal, dn moet ziggo ook maar iets aan de kosten doen. Waarom wij met ons alles in 1 plus met 22 mbit evenveel betalen als diegene met 30mbit, dit is volgens mij wettelijk niet toegestaan, en ik zal dit dan ook wettelijk gaan uitzoeken.


En welke wet denk je dan dat Ziggo hiermee overtreedt?
Je hebt destijds een internet abo met 20Mbit afgesloten, is het dan zo dat de provider wettelijk verpicht is om dit te verhogen?
Als consument heb jij de keuze om naar een andere provider over te stappen als de "dienstverlening" je niet (meer) aanstaat.
Ziggo weet donders goed dat 22Mbit meer is dan ADSL(2) providers kunnen waarmaken, dus tenzij er een groot prijsverschil is zullen de meesten echt wel bij Ziggo blijven.
De reden dat er logistieke problemen zouden zijn mbt. beschikbaarheid van euro-docsis 3 modems is echter onzin.
Euro Docsis 2 modems kunnen een max. snelheid van ca. 32Mbit halen, dus 30Mbit zou volgens mij zonder meer haalbaar moeten zijn.
Ik vermoed dat er ook nog andere zaken spelen die Ziggo liever niet aan de grote klok hangt.
Het moment waarop ziggo iets aanbiedt dat niet zuigt, is het moment waarop ze stofzuigers gaan verkopen.
 
Zippo
Het lijstje met uitzonderingen is me nu duidelijk!

Daar wil Ziggo de concurrentie met glasvezel niet verliezen!

Quote

Glasvezel in heel Amersfoort

AMERSFOORT - Heel Amersfoort krijgt glasvezel. De gemeente en het bedrijf Glashart gaan in vier jaar tijd de hele stad op het glasvezelnetwerk aansluiten. De handtekeningen zijn woensdag gezet.

Glasvezel geeft een snelle internet-verbinding. De gemeente ziet de aanleg van he netwerk als een belangrijke stimulans voor de economische en maatschappelijke ontwikkelingen in de stad.

Amersfoort zegt de tweede stad in Nederland te zijn die helemaal op het glasvezelnetwerk wordt aangesloten.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo komt beloofde snelheden niet na!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie